Zpět

Poskytování sociálních služeb „Azylové domy pro rodiny s dětmi“ v Olomouckém kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 7840

Název zakázky: Poskytování sociálních služeb „Azylové domy pro rodiny s dětmi“ v Olomouckém kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2012

Název/obchodní firma zadavatele: Olomoucký kraj

Sídlo zadavatele: Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Tesařík tel.: 585 508 848 e-mail: hejtman@kr-olomoucky.cz

IČ zadavatele: 606 09 460

DIČ zadavatele: CZ60609460

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Svatava Špalková
  • Telefon: 585 508 464
  • E-mail: s.spalkova@kr-olomoucky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 8. 2012 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky lze podat doporučeně poštou nebo osobně každý pracovní den lhůty v době od 08:00 do 14:00 hod. (poslední den lhůty do 10:00 hod.) v sídle společnosti RTS, 2.NP, dveře č. 316.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování sociální služby azylové domy v § 57 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákona č. 108/2006 Sb.“), v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a vyhláškou č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

Základní vymezení

1)    Azylové domy poskytují pobytové služby na přechodnou dobu osobám v nepříznivé sociální situaci spojené se ztrátou bydlení

2)    Služba obsahuje tyto základní činnosti:

a)    poskytnutí stravy nebo pomoci při zajištění stravy

b)    poskytnutí ubytování

c)    pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí

Bližší specifikace

Cílem poskytování pobytových sociálních služeb je řešení nepříznivé sociální situace spojené se ztrátou bydlení a to pro rodiny s dětmi, které se nachází v krizové situaci nebo jsou ohroženy domácím násilím.

Forma poskytování sociálních služeb

pobytové

Cílová skupina

Osoby bez přístřeší, oběti domácího násilí

Doba poskytování služby:      01.01.2013 – 31.12.2014

V případě, že dojde k prodlení s předpokládaným zahájením poskytování služby bude se poměrně krátit cena za požadované plnění.

Předpokládaná hodnota zakázky:                 43 862 730 Kč

(Předpokládaná hodnota zakázky je rovna maximální ceně zakázky, tzn. maximální výši finančních prostředků, kterými zadavatel disponuje)

Kapacita poskytovaných služeb – lůžek:      116

Minimální průměrné využití služby*:              50 740 lůžko-dnů za období realizace

 

Minimální počet nových uživatelů služby:     183 za dobu realizace

Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen do 12 částí a uchazeči o VZ se mohou přihlásit do každé části VZ, ve které budou splňovat požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Každá část veřejné zakázky bude mít svého vítězného uchazeče, se kterým zadavatel uzavře smlouvu.

Popis jednotlivých částí je uveden ve Výzvě k podání nabídek (přílohou tohoto oznámení)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 43862730,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
zahájení: 1.1.2013 ukončení: 31.12.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomoucký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, - profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona a - technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 zákona. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v oznámení o zakázce uveřejněném v informačním systému o veřejných zakázkách (http://www.isvzus.cz) pod evidenčním číslem 7202011011993 a dále v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu a to do formuláře Krycí list nabídky.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce. Listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka (mimo doklady prokazující kvalifikaci předložené ve slovenském jazyce).

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky. Dodavatel musí uchovávat veškeré doklady, které souvisí s realizací projektu a jeho financováním po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku po finančním vypořádání projektu. Dodavatel má povinnost uchovat dokumentaci projektu, a to originál smlouvy včetně jejích případných dodatků a její přílohy, veškeré originály dokladů a originály projektové dokumentace a dalších dokumentů souvisejících s realizací projektu. Doklady budou uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, dále v zákoně č. 586/1992 Sb., o dani z příjmu, ve znění pozdějších předpisů, ve smyslu ustanovení § 7b pro daňovou evidenci a v zákoně č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. V případě, že legislativa ČR stanovuje lhůtu delší, platí tato stanovená lhůta.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.5.

Další podmínky:
jsou uvedeny v oznámení o zakázce uveřejněném v informačním systému o veřejných zakázkách (http://www.isvzus.cz) pod evidenčním číslem 7202011011993 a dále v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Pro část 1.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Sociální služby Šternberk, p. o.

    Sídlo:                                                     Komenského 388/40, 785 01 Šternberk

    Právní forma:                                        příspěvková organizace

    IČ:                                                          70939730

    DIČ:                                                       CZ70939730

     

    Pro část 2.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Statutární město Olomouc

    Sídlo:                                                     Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc

    Právní forma:                                        obec nebo městská část hlavního města Prahy

    IČ:                                                          00299308

    DIČ:                                                       CZ00299308

     

    Pro část 3.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   O-K

    Sídlo:                                                     Hany Kvapilové 2275/7, 746 01 Opava

    Právní forma:                                        sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)

    IČ:                                                          22823409

    DIČ:                                                       CZ22823409

    Korespondenční adresa:    Vladimíra Klíčová

                                                                   Vyhlídalova 2, 746 01 Opava

     

    Pro část 4.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Boétheia - společenství křesťanské pomoci

    Sídlo:                                                     Otakara Březiny 28/228, 790 01 Jeseník

    Právní forma:                                        sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)

    IČ:                                                          62352946

    DIČ:                                                       CZ62352946

     

    Pro část 5.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Občanské sdružení Ester

    Sídlo:                                                     Zálesí 111, 790 70 Javorník

    Právní forma:                                        sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)

    IČ:                                                          70599963

     

    Pro část 6.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Armáda spásy v České Republice

    Sídlo:                                                     Petržílkova 2565/23, 158 00 Praha 5

    Právní forma:                                        sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)

    IČ:                                                          40613411

    Korespondenční adresa:    Armáda spásy v ČR, Azylový dům pro matky s dětmi

                                                                   9. května 2481/107, 750 02 Přerov

     

    Pro část 7.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   PONTIS Šumperk o.p.s.

    Sídlo:                                                     Gen. Svobody 2800/68, 787 01 Šumperk

    Právní forma:                                        obecně prospěšná společnost

    IČ:                                                          25843907

    DIČ:                                                       CZ25843907

     

    Pro část 8.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Město Zábřeh

    Sídlo:                                                     Masarykovo náměstí 510/6, 789 01 Zábřeh

    Právní forma:                                        obec nebo městská část hlavního města Prahy

    IČ:                                                          00303640

    DIČ:                                                       CZ00303640

     

    Pro část 9.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   ELIM, křesťanská společnost pro evangelizaci a diakonii                                                          Hranice, o.s.

    Sídlo:                                                     Slavíč 22, 753 61 Hranice

    Právní forma:                                        sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)

    IČ:                                                          71240799

    DIČ:                                                       CZ71240799

     

    Pro část 10.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Občanské sdružení sociální pomoci Prostějov

    Sídlo:                                                     Určická 101, 796 01 Prostějov

    Právní forma:                                        sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)

    IČ:                                                          27011801

    DIČ:                                                       CZ27011801

     

    Pro část 11.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Charita Kojetín

    Sídlo:                                                     Kroměřížská 198, 752 01 Kojetín

    Právní forma:                                        církevní právnická osoba

    IČ:                                                          70236445              

    DIČ:                                                       CZ70236445

     

    Pro část 12.

    Vítězný dodavatel

    Obchodní firma:                   Centrum sociálních služeb Uničov, p.o.

    Sídlo:                                                     Bratří Čapků 662, 783 91 Uničov

    Právní forma:                                        příspěvková organizace

    IČ:                                                          75123240

Datum ukončení: 17. 10. 2012


 
Uveřejněno: 30. 3. 2012
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016