Poskytování sociálních služeb „Azylové domy pro rodiny s dětmi“ v Olomouckém kraji
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7840
Název zakázky: Poskytování sociálních služeb „Azylové domy pro rodiny s dětmi“ v Olomouckém kraji
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2012
Název/obchodní firma zadavatele: Olomoucký kraj
Sídlo zadavatele: Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc
- Jméno: Ing. Martin Tesařík tel.: 585 508 848 e-mail: hejtman@kr-olomoucky.cz
IČ zadavatele: 606 09 460
DIČ zadavatele: CZ60609460
- Jméno: Ing. Svatava Špalková
- Telefon: 585 508 464
- E-mail: s.spalkova@kr-olomoucky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 8. 2012 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky lze podat doporučeně poštou nebo osobně každý pracovní den lhůty v době od 08:00 do 14:00 hod. (poslední den lhůty do 10:00 hod.) v sídle společnosti RTS, 2.NP, dveře č. 316.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování sociální služby azylové domy v § 57 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákona č. 108/2006 Sb.“), v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. a vyhláškou č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Základní vymezení
1) Azylové domy poskytují pobytové služby na přechodnou dobu osobám v nepříznivé sociální situaci spojené se ztrátou bydlení
2) Služba obsahuje tyto základní činnosti:
a) poskytnutí stravy nebo pomoci při zajištění stravy
b) poskytnutí ubytování
c) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
Bližší specifikace
Cílem poskytování pobytových sociálních služeb je řešení nepříznivé sociální situace spojené se ztrátou bydlení a to pro rodiny s dětmi, které se nachází v krizové situaci nebo jsou ohroženy domácím násilím.
Forma poskytování sociálních služeb
pobytové
Cílová skupina
Osoby bez přístřeší, oběti domácího násilí
Doba poskytování služby: 01.01.2013 – 31.12.2014
V případě, že dojde k prodlení s předpokládaným zahájením poskytování služby bude se poměrně krátit cena za požadované plnění.
Předpokládaná hodnota zakázky: 43 862 730 Kč
(Předpokládaná hodnota zakázky je rovna maximální ceně zakázky, tzn. maximální výši finančních prostředků, kterými zadavatel disponuje)
Kapacita poskytovaných služeb – lůžek: 116
Minimální průměrné využití služby*: 50 740 lůžko-dnů za období realizace
Minimální počet nových uživatelů služby: 183 za dobu realizace
Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen do 12 částí a uchazeči o VZ se mohou přihlásit do každé části VZ, ve které budou splňovat požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Každá část veřejné zakázky bude mít svého vítězného uchazeče, se kterým zadavatel uzavře smlouvu.
Popis jednotlivých částí je uveden ve Výzvě k podání nabídek (přílohou tohoto oznámení)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 43862730,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: zahájení: 1.1.2013 ukončení: 31.12.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Olomoucký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, - profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona a - technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 zákona. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů jsou uvedeny v oznámení o zakázce uveřejněném v informačním systému o veřejných zakázkách (http://www.isvzus.cz) pod evidenčním číslem 7202011011993 a dále v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu a to do formuláře Krycí list nabídky.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce. Listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka (mimo doklady prokazující kvalifikaci předložené ve slovenském jazyce).
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky. Dodavatel musí uchovávat veškeré doklady, které souvisí s realizací projektu a jeho financováním po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku po finančním vypořádání projektu. Dodavatel má povinnost uchovat dokumentaci projektu, a to originál smlouvy včetně jejích případných dodatků a její přílohy, veškeré originály dokladů a originály projektové dokumentace a dalších dokumentů souvisejících s realizací projektu. Doklady budou uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, dále v zákoně č. 586/1992 Sb., o dani z příjmu, ve znění pozdějších předpisů, ve smyslu ustanovení § 7b pro daňovou evidenci a v zákoně č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. V případě, že legislativa ČR stanovuje lhůtu delší, platí tato stanovená lhůta.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.5.
Další podmínky: jsou uvedeny v oznámení o zakázce uveřejněném v informačním systému o veřejných zakázkách (http://www.isvzus.cz) pod evidenčním číslem 7202011011993 a dále v zadávací dokumentaci.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
-
Pro část 1.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Sociální služby Šternberk, p. o.
Sídlo: Komenského 388/40, 785 01 Šternberk
Právní forma: příspěvková organizace
IČ: 70939730
DIČ: CZ70939730
Pro část 2.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Statutární město Olomouc
Sídlo: Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc
Právní forma: obec nebo městská část hlavního města Prahy
IČ: 00299308
DIČ: CZ00299308
Pro část 3.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: O-K
Sídlo: Hany Kvapilové 2275/7, 746 01 Opava
Právní forma: sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)
IČ: 22823409
DIČ: CZ22823409
Korespondenční adresa: Vladimíra Klíčová
Vyhlídalova 2, 746 01 Opava
Pro část 4.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Boétheia - společenství křesťanské pomoci
Sídlo: Otakara Březiny 28/228, 790 01 Jeseník
Právní forma: sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)
IČ: 62352946
DIČ: CZ62352946
Pro část 5.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Občanské sdružení Ester
Sídlo: Zálesí 111, 790 70 Javorník
Právní forma: sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)
IČ: 70599963
Pro část 6.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Armáda spásy v České Republice
Sídlo: Petržílkova 2565/23, 158 00 Praha 5
Právní forma: sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)
IČ: 40613411
Korespondenční adresa: Armáda spásy v ČR, Azylový dům pro matky s dětmi
9. května 2481/107, 750 02 Přerov
Pro část 7.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: PONTIS Šumperk o.p.s.
Sídlo: Gen. Svobody 2800/68, 787 01 Šumperk
Právní forma: obecně prospěšná společnost
IČ: 25843907
DIČ: CZ25843907
Pro část 8.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Město Zábřeh
Sídlo: Masarykovo náměstí 510/6, 789 01 Zábřeh
Právní forma: obec nebo městská část hlavního města Prahy
IČ: 00303640
DIČ: CZ00303640
Pro část 9.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: ELIM, křesťanská společnost pro evangelizaci a diakonii Hranice, o.s.
Sídlo: Slavíč 22, 753 61 Hranice
Právní forma: sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)
IČ: 71240799
DIČ: CZ71240799
Pro část 10.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Občanské sdružení sociální pomoci Prostějov
Sídlo: Určická 101, 796 01 Prostějov
Právní forma: sdružení (svaz, spolek, společnost, klub aj.)
IČ: 27011801
DIČ: CZ27011801
Pro část 11.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Charita Kojetín
Sídlo: Kroměřížská 198, 752 01 Kojetín
Právní forma: církevní právnická osoba
IČ: 70236445
DIČ: CZ70236445
Pro část 12.
Vítězný dodavatel
Obchodní firma: Centrum sociálních služeb Uničov, p.o.
Sídlo: Bratří Čapků 662, 783 91 Uničov
Právní forma: příspěvková organizace
IČ: 75123240
Datum ukončení: 17. 10. 2012