Pracovní diagnostika II.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10085
Název zakázky: Pracovní diagnostika II.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00016 Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je provedení pracovní diagnostiky (dále také „PDG“) za podmínek uvedených v zadávací dokumentaci. Provedení PDG je součástí jedné z klíčových aktivit projektu „Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí“. PDG bude zaměřena na zmapování osobnosti klienta se zaměřením na profesní orientaci. Cílem PDG bude zjištění reálných předpokladů uchazečů o zaměstnání, definování jejich dovedností a schopností, a posouzení vhodnosti uchazečů k uplatnění na trhu práce se zaměřením na pozici „Lektor dalšího vzdělávání“ (dále jen „lektor“) nebo „Konzultant pro prevenci předlužení v osobních financích“ (dále jen „konzultant“).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy (dále také jen „smlouva“) s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Smlouva s vybraným uchazečem bude uzavřena na dobu určitou, a to do 30. 6. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je území celé České republiky.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/
Soubory ke stažení:
- dodatecne-inforamce-c.-2.pdf (2. 5. 2016 15:31)
- dodatecne-informace-c.-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31.pdf (2. 5. 2016 15:32)
- kd-priloha-1-prohlaseni-o-splneni-kvalifikace-a-ek-a-fin-zpusobilosti-v..._1_2_3.docx (2. 5. 2016 15:32)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14.pdf (2. 5. 2016 15:32)
- zadavaci-dokumentace-signed_1_2_3_4_5_6_7.pdf (2. 5. 2016 15:32)
- zd-priloha-c-1-navrh-smlouvy_1.docx (2. 5. 2016 15:32)
- zd-priloha-c-2-kryci-list-nabidky_1_2_3.doc (2. 5. 2016 15:32)
- zd-priloha-c-3-vzor-seznamu-a-prohlaseni-dle-68-odst-3-zakona_1_2_3.docx (2. 5. 2016 15:32)
- zd-priloha-c-4-kvalifikacni-dokumentace_1_2_3.docx (2. 5. 2016 15:32)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Republikové centrum vzdělávání, s. r. o.
IČ: 25289667
DIČ: CZ25289667
Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký - generální ředitel
Poznámka k dodavateli: vítězný uchazeč Počítačová služba, s. r. o. odmítl uzavřít smlouvu, proto byla uzavřena s výše uvedeným dodavatelem - 2. uchazeč
Název: Počítačová služba, s. r. o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc - 3. uchazeč
Název: MARLIN, s. r. o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Datum ukončení: 13. 11. 2014