Zpět

Praktické poradenství vizážisty pro účely Motivačního kurzu účastníků regionálního individuálního projektu Příležitost pro rodiče v Karlovarském kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10655

Název zakázky: Praktické poradenství vizážisty pro účely Motivačního kurzu účastníků regionálního individuálního projektu Příležitost pro rodiče v Karlovarském kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 8. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 17000 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kamil Řezníček, ředitel krajské pobočky v Karlových Varech

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Kratochvílová
  • Telefon: 950 125 330
  • E-mail: gabriela.kratochvilova@kv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR, krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, 36001 Karlovy Vary

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění poradenství v oblasti image, vhodného oblečení a líčení pro přijímací pracovní pohovor, včetně finálního praktického nalíčení jednotlivých účastníků v rámci projektu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 38168,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31.10.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Karlovy Vary, Sokolov a Cheb. Bližší určení vždy na základě Výzvy, viz. Výzva k podání nabídky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Pavla Farkašová Schauerová
    IČ: 73467481
    DIČ:
    Sídlo: Svobodova 404/4, 360 17 Karlovy Vary
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Farkašová Schauerová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Ivana Fléglová
    IČ: 42254655
    DIČ:
    Sídlo: Horní Nemojov 376, 544 01 Nemojov

Datum ukončení: 18. 9. 2015


 
Uveřejněno: 10. 8. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016