Zpět

Přeškolovací kurz z M na E1 pro strojvedoucí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4367

Název zakázky: Přeškolovací kurz z M na E1 pro strojvedoucí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: ČD Cargo, a.s.

Sídlo zadavatele: Jankovcova 1569/2c, Praha 7, Holešovice, 170 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Koucký, 972 242 025 (602 468 074), Pavel.Koucky@cdcargo.cz

IČ zadavatele: 28196678

DIČ zadavatele: CZ28196678

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Rudolf Plochý
  • Telefon: 602 570 618
  • E-mail: HRprojekty@cdcargo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2010 09:00

Místo pro podání nabídek:
Osobně nebo poštou na adresu: ČD Cargo, a.s. – Odbor lidských zdrojů, Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7, k rukám Ing. Rudolfa Plochého.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace 2 kurzů pro celkem 30 strojvedoucích (2 skupiny po 15 osobách) ke zkoušce způsobilosti k řízení drážních vozidel dle zákona č. 266/1994 Sb. ve znění pozdějších předpisů v níže stanoveném rozsahu:

-       Mechanika kolejové dopravy – závislá trakce (elektrická)

-       Trakční charakteristiky hnacích vozidel

-       Jízdní a vozidlové odpory

-       Konstrukce elektrických hnacích vozidel:

-       E1 – stejnosměrných

-       (řady 110,111,122,141,123,130,150,162,163)

-       Přenos tažných sil elektrických hnacích vozidel

-       Mechanická konstrukce

-       Brzdová zařazení

-       Elektrické a elektronické obvody a jejich části

-       El. stroje a přístroje

-       Energetika el.trakce - napájecí zařízení el. trakce a trolejové napájecí okruhy

-       Provoz, údržba, technologie řízení a obsluha elektrického hnacího vozidla

 

Doba trvání kurzu: 4 týdny (pro jeden realizovaný kurz)

158 hodin teoretické přípravy včetně 6 hodin závěrečné zkoušky.

 

Rozsah a obsah kurzu musí být plně v souladu s vyhláškou 101/1995 Sb.

 

Školení bude obsahovat teoretickou i praktickou část. Úspěšným účastníkům bude vydán školící agenturou certifikát o absolvování kurzu.

Školení budou probíhat v prostorách školící agentury, která zároveň zajistí ubytování a stravování v době realizace kurzů.

Školící agentura pro úspěšný průběh kurzu připraví pro všechny účastníky studijní materiály.

Školící agentura je povinna dodržovat pravidla publicity OP LZZ  na veškerých dokumentech spojených s realizací kurzu (např. prezenční listiny, studijní materiály, apod.)

 

Školení budou probíhat v prostorách školící agentury, která zároveň zajistí ubytování a stravování v době realizace kurzů.  Ubytování bude zajištěno v každém školícím týdnu na 4 noci (PO, ÚT, ST, ČT). Stravování bude zajištěno takto:

PO – oběd, večeře

ÚT-ČT- plná penze

PÁ – snídaně, oběd.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 675990,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen 2010 – srpen 2010

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká Třebová

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena – váha 60 % Nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu: nejvýhodnější nabídka, tzn. nejnižší cena 100 x ------------------------------------------------------------------ x váha kritéria cena hodnocené nabídky 2) Kvalita nabízených služeb – váha 40% Kvalita školících prostor – vybavení školícími pomůckami (např. dataprojektor, projekční tabule, připojení k internetu, atd.) Kvalita ubytování – dostupnost ubytování ze školících prostor, sociální zařízení, datum poslední rekonstrukce pokojů, počet lůžek na pokoji Kvalita stravování – nabídka celodenního stravování pro účastníky kurzů a způsob zajištění (v místě ubytování/místě školení, vaření na místě/dovoz). V rámci tohoto kritéria se nabídky řadí od nejlepšího po nejhorší a obodují se 1 až n, kde n je počet hodnocených nabídek. Body se váží, výsledek vážení se sečte a nabídka s nejnižším počtem bodů je hodnocena jako nejlepší. pořadí nabídky - 1 (100 - ----------------------------------------- x 100) x váha kritéria počet hodnocených nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydlišti dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání • Doložení minimálně 5 realizací obdobných zakázek s referencí dodavatele (minimálně 2 roky zkušeností)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě, a to ve dvojím vyhotovení. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být předána v řádně uzavřené obálce s označením „OP LZZ – Přeškolovací kurz z M na E1 pro strojvedoucí - NEOTVÍRAT“ s uvedenou zpětnou adresou. Nabídka musí být zajištěna proti zneužití.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem musí být dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka musí obsahovat: - krycí list s uvedením názvu zakázky - obsah nabídky - identifikaci dodavatele: jméno/název, sídlo/místo podnikání, kontaktní adresa, IČ, garant dodávky včetně kontaktních informací - harmonogram realizace kurzů dle stanovené hodinové dotace - obsahové rozvržení kurzů - popis zajištění školících prostor (místo, vybavení, apod.) ubytování a stravování pro účastníky kurzu včetně uvedení adresy - nabídkovou cenu za kurzy bez DPH - nabídkovou cenu za ubytování pro účastníky kurzu bez DPH - nabídkovou cenu stravy pro účastníky kurzu bez DPH - celkovou nabídkovou cenu bez DPH - písemný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče - životopisy osob, které se budou podílet na realizaci předmětu zakázky, ve kterých budou uvedeny zkušenosti s realizací obdobných zakázek a délka profesní praxe - prohlášení dodavatele o pravdivosti a úplnosti nabídky - místo a datum vypracování nabídky a podpis garanta dodávky Vybranému dodavateli bude proplacena zpětně částka za ukončený kurz dle předmětu zakázky na základě vystavené faktury se splatností do 30 dnů po doručení faktury. Fakturovaná částka bude rozdělena na částku za školení, ubytování a částku za stravování. Faktura bude obsahovat jako přílohu přehled přihlášených účastníků, denní prezenční listiny, přehled o poskytnuté stravě a ubytování. Faktura musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu. Zadavatel nebude poskytovat zálohy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Dopravní vzdělávací institut, a.s.
    IČ: 273 78 225

    DIČ: CZ273 78 225
    Sídlo: Husitská 42/22, 130 00 Praha 3, Žižkov

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Milán Matoušek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč -
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč -
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 1. 3. 2010


 
Uveřejněno: 10. 2. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016