Zpět

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9925

Název zakázky: Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Milan Šebesta LL.M. +420542210351 msk@mt-legal.com

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: MT Legal s.r.o., advokátní kancelář
  • Telefon: +420596629503
  • E-mail: msk@mt-legal.com

Lhůta pro podání nabídek: 14. 7. 2014 09:30

Místo pro podání nabídek:
MT Legal s.r.o., advokátní kancelář Bukovanského 30 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami a adiktologické poradenství dle zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, což zahrnuje zprostředkování odborné specializované a kontinuální pomoci mladistvým s problémem závislostí, směřující ke změně chování a celkové změně životního stylu. Péče v rámci této aktivity bude poskytována profesionálními adiktology, pracovníky odborného sociálního poradenství (pracoviště specializovaná na problematiku závislostí). V rámci této aktivity mohou být poskytovány jednak individuální intervence mladistvým a rodinným příslušníkům a jednak také na individuální práci navazující intervence skupinové. Cílovou skupinou pro tuto aktivitu budou mladiství alespoň s motivací k životní změně a ke změně závislostního chování. V rámci případové práce bude s mladistvými sestaven plán péče a podpory a plán spolupráce s dalšími pomáhajícími pracovníky v rámci sociální a zdravotní sítě služeb. Součástí specifické případové práce bude její monitorování a poskytování zpětné vazby o tom, zda a jak jsou služby poskytovány a využívány.

 

 

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 6 částí:

 

Část veřejné zakázky

Název části veřejné zakázky

A

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství na území obce Krnov

B

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství na území obce Ostrava

C

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství na území obce Karviná

D

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství na území obce Frýdek-Místek

E

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství na území obce Bruntál

F

Případová práce s mladistvými uživateli návykových látek, popř. s jejich rodinami, adiktologické poradenství na území obce Havířov

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3018600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění: služby na všech částech veřejné zakázky budou vždy poskytovány do dne 31. 5. 2015, přičemž začnou být poskytovány v závislosti na termínu účinnosti smlouvy, nejdříve však dne 1. 7. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky na každé z částí je vždy území obce uvedené v názvu dané části. V případě má-li dotčená obec více městských obvodů/částí, je místem plnění území všech těchto městských obvodů/částí.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč (sociální služby jsou osvobozeny od DPH)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53, b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54, c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku a d) splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56. Blíže ve výzvě k podání nabídky a prokázání kvalifikace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny - identifikační údaje uchazeče v rozsahu uvedeném v ust. § 17 písm. d) ZVZ, - kontaktní adresa pro písemný styk (včetně e-mailové adresy) mezi uchazečem a zadavatelem, resp. osobou pověřenou zadavatelskými činnostmi, - nabídková cena pro každou z dotčených částí veřejné zakázky, - příp. další údaje. Uchazeč předloží nabídku v originále a případně (nepovinně) i v dalším 1 výtisku (kopii), přičemž originál nabídky bude výslovně jako originál označen, ostatní případné výtisky budou označeny jako „Kopie“. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Všechny výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Krycí list musí obsahovat, vedle čísla výtisku a označení, zda jde o Originál či Kopii, též údaje dle ustanovení odst. 8.3. zadávací dokumentace. Všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou řadou. Uchazeč předloží nabídku též případně na technickém nosiči dat (CD či DVD). Informace na technickém nosiči dat mají pouze informativní povahu. Na technickém nosiči dat uchazeč předloží zejména návrh smlouvy na realizaci veřejné zakázky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část A VZ:

  • Zrušena

Část B VZ:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Modrý kříž v České republice

    IČ: 26641178
    Sídlo: Šadový 311, 737 01 Český Těšín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Czudek

  • 2. uchazeč
    Název: ARKA CZ, o.s.
    IČ: 26673045
    DIČ: CZ 26673045
    Sídlo: Sokolská třída 2587/81, 702 00 Ostrava

Část C VZ:

  • Zrušena

Část D VZ:

  • Zrušena

Část E VZ:

  • Zrušena

Část F VZ:

  • Zrušena

Datum ukončení: 29. 8. 2014


 
Uveřejněno: 26. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016