Proč zrovna já? II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9084
Název zakázky: Proč zrovna já? II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba
Sídlo zadavatele: Hybernská 18, Praha 1, PSČ 110 00
- Jméno: Mgr. Jan Boltnar, advokát, Advokátní kanceláře Růžová, se sídlem Růžová 1, 110 00 Praha 1, +420 224 283 875 boltnar@akruzova.cz
IČ zadavatele: 708 88 060
DIČ zadavatele: /
- Jméno: Mgr. Pavel Štern
- Telefon: 224 424 414
- E-mail: pstern@pms.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Advokátní kancelář Růžová, se sídlem Růžová 1, 110 00 Praha 1 nebo podat osobně v pracovních dnech v době od 09:00 hod. do 17:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení jsou poradenské a doprovodné aktivity pro oběti trestných činů, které se týkají poskytování osobního poradenství včetně uplatňování postupů restorativní justice, poskytování právních informací, dále telefonické poradenství, internetové poradenství, doprovázení obětí trestného činu v rámci trestního řízení, (například k soudu, na policii, nebo na jiné úřady či veřejné instituce včetně zařízení poskytující sociální služby), vedení evidence v rámci poradenství včetně související administrace poskytovaných služeb zejména zpracovávání zpráv a přehledů pro zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 12900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Začátek plnění: ihned po uzavření smlouvy Předpokládaný konec plnění: 30.4.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Části jsou rozděleny podle místního rozdělení následovně podle toho, ve kterých městech budou předmětné služby poskytovány: 1.část: České Budějovice 2.část: Žďár nad Sázavou 3.část: Pelhřimov 4.část: Jihlava 5.část: Třebíč 6.část: Plzeň 7.část: Karlovy Vary 8.část: Rokycany 9.část: Mladá Boleslav 10.část: Kutná Hora 11.část: Hradec Králové 12.část: Svitavy 13.část: Šumperk 14.část: Náchod 15.část: Pardubice 16.část: Brno 17.část: Uherské Hradiště 18.část: Zlín 19.část: Vsetín 20.část: Olomouc 21.část: Ostrava 22.část: Opava 23.část: Frýdek-Místek 24.část: Havířov 25.část: Karviná
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je: • Nejnižší nabídková cena ve smyslu ustanovení § 78 odst. 1 písm. b) zákona. Hodnocena bude cena bez DPH. Nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace). Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami. Nabídková cena bude stanovena jako cena »nejvýše přípustná«!
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 zákona; Dle § 54 písm. a) zákona: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Dle § 54 písm. b) zákona: doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Dodavatel jako doklad prokazující jeho oprávnění k podnikání předloží rozhodnutí o registraci sociální služby vydané v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, přičemž druh poskytované sociální služby uvedené v registraci musí odpovídat předmětu veřejné zakázky (kopii platného rozhodnutí o registraci sociální služby podle § 78 odst. 1 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) Uchazeč čestně prohlásí, že je dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění ekonomicky a finančně způsobilý splnit veřejnou zakázku s názvem „Proč zrovna já?“. Uchazeč čestně prohlásí, že je dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění ekonomicky a finančně způsobilý splnit příslušnou část veřejné zakázky s názvem „Proč zrovna já?“, do které uchazeč podává nabídku. - Dodavatel předloží seznam významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění alespoň dvou významných služeb se zaměřením na oběti trestných činů nebo zranitelné či ohrožené skupiny obyvatelstva, každá v rozsahu min 100 000,- Kč bez DPH. - Dodavatel předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Dodavatel předloží čestné prohlášení, že bude po celou dobu plnění příslušné části veřejné zakázky disponovat prostorami pro plnění veřejné zakázky v každém jednotlivém městě. (Bližší specifikace ZD)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii v písemné formě a také v českém jazyce v souladu se zněním zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Součástí originálu nabídky bude i CD s elektronickou verzí nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede informace v požadované v krycím listu nabídky
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ Verze 1.7 s platností od 1. 11. 2012.
Další podmínky: Dokumentace je ke stažení na: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMsp https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/zakazka.seam?cid=148704
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Pro část 6, 11, 15 a 21 VZ byl vybrán dodavatel. Části 1, 9, 12 a 16 VZ byly zrušeny, jelikož byla komisi pro hodnocení postoupena pouze jedna nabídka, z důvodu vyloučení uchazeče. Ostatní části byly zrušeny z důvodu doručení na každou část (2,3,4,5,7,8,10,13,14,17,18,19,20,22,23,24,25) pouze jedné nebo žádné nabídky ve lhůtě pro podání nabídek.
ČÁST 6:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ:
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: In IUSTITIA, o.s.
IČ: 26569655
DIČ:
Sídlo: P.O. Box 15, 111 21 Praha 1
ČÁST 11:
- Vítězný dodavatel
Název: Obecně prospěšná společnost ADRA
IČ: 613 88 122
DIČ:
Sídlo: Klikatá 1238/90C, 158 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Miroslav Bubeník
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Laxus o. s.
IČ: 62695487
DIČ:
Sídlo: Bedřicha Smetany 55, 288 02 Nymburk
- 3. uchazeč
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ:
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
ČÁST 15:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ:
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Laxus o. s.
IČ: 62695487
DIČ:
Sídlo: Bedřicha Smetany 55, 288 02 Nymburk
- 3. uchazeč
Název: Obecně prospěšná společnost ADRA
IČ: 613 88 122
DIČ:
Sídlo: Klikatá 1238/90C, 158 00 Praha
ČÁST 21:
- Vítězný dodavatel
Název: Asociace občanských poraden
IČ: 659 98 642
DIČ:
Sídlo: Sabinova 287/3, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Stanislav Skalický
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Občanské sdružení Vzájemné soužití
IČ: 65497996
DIČ:
Sídlo: 30. dubna 2938/3, 702 00, Ostrava - Moravská Ostrava
Datum ukončení: 26. 2. 2014