Zpět

Procesní analýza a návrh optimalizace

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9365

Název zakázky: Procesní analýza a návrh optimalizace

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Břeclav

Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 3, 690 81 Břeclav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Oldřich Ryšavý, starosta města Telefon: 519 311 111 Email: starosta@breclav.eu

IČ zadavatele: 00283061

DIČ zadavatele: CZ00283061

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Zdeněk Opálka, tajemník
  • Telefon: 519 311 111
  • E-mail: email@breclav.eu

Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky lze podat na podatelně MěÚ Břeclav, nebo zaslat na adresu město Břeclav, Náměstí TGM 42/3, 690 81 Břeclav.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je poskytnutí odborných poradenských služeb a realizace projektů v oblasti procesního řízení, sestavení procesní analýzy procesů orientovaných na klienta s návrhem optimalizace.

 

Cílem Zadavatele není získat jen metodickou podporu, ale také platné členy týmu a konkrétní výstupy v reálných podmínkách Zadavatele a jeho Příspěvkových Organizací (PO). Proto stanovuje tento minimální rozsah plnění konzultací v sídle Zadavatele:

 

- Vytvoření metodiky procesního řízení a optimalizace procesů na úřadě 105 h

 

- Procesní analýza a návrh vybraných procesů 150 h

 

- Proškolení a metodické vedení interního týmu 100 h

 

Dohromady 355 h alokace kompetentních členů týmu uchazeče na místě, tj. v Břeclavi. Tyto hodiny je uchazeč povinen smluvně garantovat.

Podrobně viz výzva v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení a ukončení díla: leden 2014 až květen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele nám. T. G. Masaryka 3, 690 81 Břeclav

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Vyhodnocení nabídek provede hodnotící komise jmenovaná radou města dne 27. 11. 2013. Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky bodovací metodou v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii: Nabídková cena (ukazatel hodnocení - dílčí kritérium) 55% Odborná a technická úroveň nabízeného plnění (ukazatel hodnocení – dílčí kritérium) 45%. Podrobně viz výzva v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč doloží čestné prohlášení ke splnění základních kvalifikačních předpokladů (viz příloha), prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (živnostenské oprávnění či licence). Dále čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (viz příloha). Doklady nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Technické kvalifikační předpoklady: Realizace v posledních třech letech (2010 - dosud) - 1 služba v oblasti veřejné správy pro městský úřad, magistrát nebo krajský úřad v objemu minimálně 400.000,- Kč bez DPH, jejímž předmětem byly proces nebo procesní řízení. - 1 další služba v oblasti veřejné správy pro městský úřad, magistrát nebo krajský úřad spočívající v tvorbě procesních modelů, organizačních struktur, činností pracovních pozic, definicí služeb a požadavků na služby ICT v objemu minimálně 200.000,- Kč bez DPH. Tyto služby nemusí být v rámci jednoho projektu. Vedoucí projektu – zkušenosti: - Minimálně 5 let praxe s vedením projektů - Praktická zkušenost s řízením alespoň 3 projektů v oblasti analýz procesů a procesního řízení. Senior konzultant - Minimálně 5 let praxe v oblasti analytických prací - Praktická zkušenost s tvorbou procesních modelů. Ekonomický konzultant - VŠ ekonomického směru Projektový konzultant - Minimálně 3 léta praxe s obdobnými projekty uchazeče

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení je vyhlášeno v souladu s ustanovením článku 3 odst. 3 písm. c) směrnice Rady města Břeclavi č. 1/2013, kterou se upřesňuje postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OPLZZ, verze 1.8, pro zakázky malého rozsahu do 1.000.000 Kč bez DPH nespadající pod ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, rozhodla Rada města Břeclavi na své 77. schůzi dne 27.11. 2013 o vypsání veřejné zakázky malého rozsahu na služby.

Další podmínky:
Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka a návrh smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Nabídky budou zpracovány s jednotným členěním: 1. Obchodní jméno a sídlo dodavatele, zastoupení, bankovní spojení, kontaktní osoba ve věci zakázky, její telefon a e-mailová adresa. 2. Doklady prokazující kvalifikační předpoklady dodavatele. 3. Cenová nabídka zpracovaná v souladu s těmito podmínkami. 4. Návrh smlouvy na předmět plnění zakázky. 5. Popis řešení s popisem přístupu k řešení závazně ne delším než 15 stran A4 textu bez vyobrazení fontem velikosti minimálně 10 bodů. 6. Ostatní – například přílohy. Elektronická podoba nabídky bude přiložena na CD ve formátu PDF umožňující kopírování textu nabídky a jeho fulltextové prohledávání. Podrobně viz výzva v příloze.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V souladu se směrnicí Rady města Břeclavi č. 1/2013, kterou se upřesňuje postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OPLZZ, verze 1.8, rada města na svém jednání 11.12.2013 rozhodla o zrušení výše uvedené veřejné zakázky ve lhůtě pro podání nabídek z důvodu změny zadávacích podmínek. Zakázka bude zadána v novém zadávacím řízení.

Datum ukončení: 11. 12. 2013


 
Uveřejněno: 27. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016