Procesní analýza a návrh optimalizace
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9365
Název zakázky: Procesní analýza a návrh optimalizace
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/89.00040 Zvýšení kvality řízení, finanční řízení a Good Governance na MěÚ Břeclav příjemce: Město Břeclav
Název/obchodní firma zadavatele: Město Břeclav
Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 3, 690 81 Břeclav
- Jméno: MUDr. Oldřich Ryšavý, starosta města Telefon: 519 311 111 Email: starosta@breclav.eu
IČ zadavatele: 00283061
DIČ zadavatele: CZ00283061
- Jméno: Mgr. Zdeněk Opálka, tajemník
- Telefon: 519 311 111
- E-mail: email@breclav.eu
Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky lze podat na podatelně MěÚ Břeclav, nebo zaslat na adresu město Břeclav, Náměstí TGM 42/3, 690 81 Břeclav.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí odborných poradenských služeb a realizace projektů v oblasti procesního řízení, sestavení procesní analýzy procesů orientovaných na klienta s návrhem optimalizace.
Cílem Zadavatele není získat jen metodickou podporu, ale také platné členy týmu a konkrétní výstupy v reálných podmínkách Zadavatele a jeho Příspěvkových Organizací (PO). Proto stanovuje tento minimální rozsah plnění konzultací v sídle Zadavatele:
- Vytvoření metodiky procesního řízení a optimalizace procesů na úřadě 105 h
- Procesní analýza a návrh vybraných procesů 150 h
- Proškolení a metodické vedení interního týmu 100 h
Dohromady 355 h alokace kompetentních členů týmu uchazeče na místě, tj. v Břeclavi. Tyto hodiny je uchazeč povinen smluvně garantovat.
Podrobně viz výzva v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení a ukončení díla: leden 2014 až květen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele nám. T. G. Masaryka 3, 690 81 Břeclav
Pravidla pro hodnocení nabídek: Vyhodnocení nabídek provede hodnotící komise jmenovaná radou města dne 27. 11. 2013. Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky bodovací metodou v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii: Nabídková cena (ukazatel hodnocení - dílčí kritérium) 55% Odborná a technická úroveň nabízeného plnění (ukazatel hodnocení – dílčí kritérium) 45%. Podrobně viz výzva v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč doloží čestné prohlášení ke splnění základních kvalifikačních předpokladů (viz příloha), prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (živnostenské oprávnění či licence). Dále čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (viz příloha). Doklady nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Technické kvalifikační předpoklady: Realizace v posledních třech letech (2010 - dosud) - 1 služba v oblasti veřejné správy pro městský úřad, magistrát nebo krajský úřad v objemu minimálně 400.000,- Kč bez DPH, jejímž předmětem byly proces nebo procesní řízení. - 1 další služba v oblasti veřejné správy pro městský úřad, magistrát nebo krajský úřad spočívající v tvorbě procesních modelů, organizačních struktur, činností pracovních pozic, definicí služeb a požadavků na služby ICT v objemu minimálně 200.000,- Kč bez DPH. Tyto služby nemusí být v rámci jednoho projektu. Vedoucí projektu – zkušenosti: - Minimálně 5 let praxe s vedením projektů - Praktická zkušenost s řízením alespoň 3 projektů v oblasti analýz procesů a procesního řízení. Senior konzultant - Minimálně 5 let praxe v oblasti analytických prací - Praktická zkušenost s tvorbou procesních modelů. Ekonomický konzultant - VŠ ekonomického směru Projektový konzultant - Minimálně 3 léta praxe s obdobnými projekty uchazeče
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v písemné formě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení je vyhlášeno v souladu s ustanovením článku 3 odst. 3 písm. c) směrnice Rady města Břeclavi č. 1/2013, kterou se upřesňuje postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OPLZZ, verze 1.8, pro zakázky malého rozsahu do 1.000.000 Kč bez DPH nespadající pod ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, rozhodla Rada města Břeclavi na své 77. schůzi dne 27.11. 2013 o vypsání veřejné zakázky malého rozsahu na služby.
Další podmínky: Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Nabídka a návrh smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Nabídky budou zpracovány s jednotným členěním: 1. Obchodní jméno a sídlo dodavatele, zastoupení, bankovní spojení, kontaktní osoba ve věci zakázky, její telefon a e-mailová adresa. 2. Doklady prokazující kvalifikační předpoklady dodavatele. 3. Cenová nabídka zpracovaná v souladu s těmito podmínkami. 4. Návrh smlouvy na předmět plnění zakázky. 5. Popis řešení s popisem přístupu k řešení závazně ne delším než 15 stran A4 textu bez vyobrazení fontem velikosti minimálně 10 bodů. 6. Ostatní – například přílohy. Elektronická podoba nabídky bude přiložena na CD ve formátu PDF umožňující kopírování textu nabídky a jeho fulltextové prohledávání. Podrobně viz výzva v příloze.
Soubory ke stažení:
- 37-ors-priloha-c.-21-rozhodnuti-o-vypsani-verejne-zakazky.pdf (2. 5. 2016 10:43)
- p1-cestne-prohlaseni-zakladni-final.pdf (2. 5. 2016 10:43)
- p2-cestne-prohlaseni-ekonomicke-final.pdf (2. 5. 2016 10:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V souladu se směrnicí Rady města Břeclavi č. 1/2013, kterou se upřesňuje postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OPLZZ, verze 1.8, rada města na svém jednání 11.12.2013 rozhodla o zrušení výše uvedené veřejné zakázky ve lhůtě pro podání nabídek z důvodu změny zadávacích podmínek. Zakázka bude zadána v novém zadávacím řízení.
Datum ukončení: 11. 12. 2013