Zpět

Program vzdělávání statutárního města Ostravy

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9426

Název zakázky: Program vzdělávání statutárního města Ostravy

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Kajnar Tel.: + 420 599 443 131 E-mail: pkajnar@ostrava.cz

IČ zadavatele: 00845451

DIČ zadavatele: CZ00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Růžičková
  • Telefon: +420 599 443 256
  • E-mail: iruzickova@ostrava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacího programu v rámci projektu „Program vzdělávání statutárního města Ostravy“, reg. č. CZ.1.04/4.1.01/69.00022, který je spolufinancován z operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost 2007 – 2013 (dále jen „projekt“).

Jedná se o realizaci 4 klíčových aktivit projektu:

1.Vzdělávání v oblasti procesního a projektového řízení a v oblasti korupce

2. Vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností

3. Vzdělávání v oblasti lektorských dovedností

4. Nastavení systému evaluace vzdělávacích aktivit

 

Specifikace jednotlivých klíčových aktivit projektu:

1. Vzdělávání v oblasti procesního a projektového řízení a v oblasti korupce

Část A – Procesní a projektové řízení

§  Cílem aktivity je získání základních odborných znalostí a dovedností v oblasti procesního a projektového řízení a schopnost jejich praktické aplikace v rámci pracovní činnosti účastníků.

§  Obsah (rámcový):

- procesní řízení - vymezení pojmu a jeho význam; základní pojmy procesního řízení (zejména proces a jeho typy, procesní mapy, proces vs. projekt); principy uplatňované v procesním řízení; analýza, modelování a optimalizace procesů; nástroje procesního řízení (jejich výhody a nevýhody);

- projektové řízení - vymezení pojmu a jeho význam; vztah k procesnímu řízení; základní pojmy projektového řízení (projekt, projektové vs. rutinní řízení); projektový cyklus (fáze - iniciace, koncepce, návrh, realizace, kompletace, likvidace); projektový tým (lidé a jejich role); rizika a jejich eliminace - zejména lidské postoje, organizační nedostatky, financování, časový rámec, nastavení cílů.

§  Cílová skupina školení: cca 135 účastníků (vedoucí zaměstnanci SMO - 60, starostové a tajemníci úřadů městských obvodů SMO -  46, ostatní zaměstnanci SMO – 29). Účastníci budou rozděleni do 8 skupin po 15 - 23 účastnících (účastníci budou zařazování objednatelem do jednotlivých skupin s ohledem na charakter vykonávaných činností).

§  Rozsah vzdělávání: 2 dny včetně půldenního interaktivního workshopu pro každou skupinu, tj. celkem 16 dnů.

§  Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu podpořeného současně e-learningem, který bude použit jako podpůrný program k efektivnímu dosažení vzdělávacího cíle, tj. prohloubení znalostí účastníků školení získaných prostřednictvím prezenčního kurzu. E-learningová aplikace bude provozována poskytovatelem, který zajistí všem účastníkům kurzu přístup prostřednictvím sítě Internet.

§  Rozsah e-learningu ve zpracovatelských dnech: 2 dny.

§  Účast v prezenčním kurzu a kurzu e-learningu bude ukončena formou závěrečných testů (pro každý kurz samostatně), po jejichž úspěšných splněních bude účastníkovi vydáno osvědčení (certifikát) o absolvovaném vzdělávání. 

Část B – Korupce, její prevence a eliminace

§  Cílem aktivity je získání základních znalostí v oblasti problematiky korupce z hlediska jejího teoretického a právního vymezení, výskytu, prevence a eliminace. Účastník bude schopen identifikovat korupční jednání a takovému jednání aktivně předcházet či adekvátně na ně reagovat za účelem jeho eliminace.

§  Obsah:

- vysvětlení pojmu korupce (obecně, právně),

- formy korupce,

- mechanismus páchání korupčního jednání a jeho vývojové fáze,

- možnosti prevence a eliminace korupčního jednání,

- modelové situace - doporučené (vhodné) postupy jako adekvátní reakce na možné korupční jednání s ohledem na jeho různé formy.

§  Cílová skupina školení: cca 106 účastníků (vedoucí zaměstnanci SMO - 60, starostové a tajemníci úřadů městských obvodů SMO -  46). Účastníci budou rozděleni do 4 skupin po 25 - 30 účastnících (účastníci budou zařazování objednatelem do jednotlivých skupin s ohledem na charakter vykonávaných činností).

§  Rozsah vzdělávání: 1 den pro každou skupinu, tj. celkem 4 dny.

§  Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu podpořeného současně e-learningem, který bude použit jako podpůrný program k efektivnímu dosažení vzdělávacího cíle, tj. prohloubení znalostí účastníků školení získaných prostřednictvím prezenčního kurzu. E-learningová aplikace bude provozována poskytovatelem, který zajistí všem účastníkům kurzu přístup prostřednictvím sítě Internet.

§  Rozsah e-learningu ve zpracovatelských dnech: 1 den

§  Účast v prezenčním kurzu a kurzu e-learningu bude ukončena formou závěrečných testů (pro každý kurz samostatně), po jejichž úspěšných splněních bude účastníkovi vydáno osvědčení (certifikát) o absolvovaném vzdělávání. 

2. Vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností

Část A – Komunikační dovednosti

§  Cílem aktivity je získání a procvičení schopností a dovedností v oblasti efektivní interní a externí komunikace ve veřejné správě (se zaměřením na vrcholový management - starostové, tajemníci).

§  Obsah:

- vysvětlení pojmů komunikace a efektivní komunikace,

- formy (druhy) komunikace,

- komunikační styly,

- směry komunikace,

- empatie, asertivita,

- konflikt a možnosti jeho řešení (zejména se zaměřením na specifika zastávané funkce),

- chyby a překážky v komunikaci a jak jim předcházet,

- základy prezentačních dovedností (se zaměřením na argumentační dovednosti),

- příprava na vystoupení, tréma,

- specifika komunikace s médii popř. prostřednictvím médií,

- praktická cvičení a případové studie.

§  Cílová skupina školení: cca 46 účastníků (starostové a tajemníci úřadů městských obvodů SMO). Účastníci budou rozděleni do 2 skupin (1. skupina = starostové, 2. skupina = tajemníci).

§  Rozsah vzdělávání: 2 dny pro každou skupinu, tj. celkem 4 dny.

§  Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.

Část B – Komunikace v krizové situaci

§  Cílem aktivity je získání a procvičení schopností a dovedností v oblasti efektivní interní a externí komunikace ve veřejné správě (se zaměřením na střední management - vedoucí odborů a oddělení a jeho úkoly při vedení zaměstnanců).

§  Obsah:

- vysvětlení pojmů komunikace a efektivní komunikace,

- formy (druhy) komunikace,

- komunikační styly,

- směry komunikace,

- empatie, asertivita,

- konflikt a možnosti jeho řešení (zejména se zaměřením na problematiku vedení zaměstnanců),

- argumentační dovednosti,

- chyby a překážky v komunikaci a jak jim předcházet,

- praktická cvičení a případové studie.

§  Cílová skupina školení: cca 60 účastníků (vedoucí zaměstnanci SMO). Účastníci budou rozděleni do 4 skupin po 15 účastnících.

§  Rozsah vzdělávání: 1 den pro každou skupinu, tj. celkem 4 dny.

§  Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.

Část C – Komunikační dovednosti v oblasti sociální komunikace

§  Cílem aktivity je získání a procvičení schopností a dovedností v oblasti efektivní interní a externí komunikace ve veřejné správě (se zaměřením na zaměstnance pracující trvale v přímém kontaktu s veřejností).

§  Obsah:

- vysvětlení pojmů komunikace a efektivní komunikace,

- formy (druhy) komunikace,

- komunikační styly,

- směry komunikace,

- základy sociálního vnímání a posuzování osob (a nejčastější chyby),

- konflikt a možnosti jeho řešení (zejména se zaměřením na komunikaci s problémovým klientem),

- empatie, asertivita,

- chyby a překážky v komunikaci a jak jim předcházet,

- praktická cvičení a případové studie.

§  Cílová skupina školení: cca 150 účastníků (zaměstnanci pracující trvale v přímém kontaktu s klienty včetně tzv. zaměstnanců na přepážkách). Účastníci budou rozděleni do 8 skupin po 18 - 20 účastnících.

§  Rozsah vzdělávání: 2 dny včetně půldenního interaktivního workshopu pro každou skupinu, tj. celkem 16 dnů.

§  Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.

Část D – Písemná komunikace a úřední písemnosti

§  Cílem aktivity je získání znalostí a dovedností v oblasti písemné komunikace (včetně elektronické) se zaměřením na úřední písemnosti vznikající při činnosti subjektu veřejné správy z hlediska jejich obsahu a stylistiky.

§  Obsah:

- vysvětlení pojmu komunikace,

- formy (druhy) komunikace (obecné rozdělení),

- písemná komunikace a její odlišnosti od komunikace verbální,

- odlišnosti mezi komunikací formální a neformální,

- stylistika jednotlivých typů písemností (tón) – vzory,

- obsahová úplnost písemností a jejich logická struktura,

- používání vhodné slovní zásoby (výstižnost, přiměřenost),

- vhodná větná stavba,

- stručný přehled základních pravidel českého pravopisu (se zaměřením na obecně problémové záležitosti - zejména psaní velkých písmen, s(z), i(y), mě/mně, čárky ve větách.

§  Cílová skupina školení: cca 350 účastníků (zaměstnanci SMO).

§  Školení bude realizováno formou e-learningu. E-learningová aplikace bude provozována poskytovatelem, který zajistí všem účastníkům kurzu přístup prostřednictvím sítě Internet.

§  Rozsah e-learningu ve zpracovatelských dnech: 2 dny.

3. Vzdělávání v oblasti lektorských dovedností

Část A - Lektorské dovednosti

§  Cílem aktivity je získání, upevnění a praktický nácvik lektorských dovedností účastníků, kteří působí jako interní lektoři vzdělávacích aktivit uskutečňovaných zadavatelem v rámci jeho činnosti.

§  Obsah:

1.den - moderní komunikace, komunikační chyby, praktická tvorba prezentací, zásady správné prezentace;

2.den - rétorika, výslovnost, práce s hlasem, rychlost řeči, osobní image a etika, jednání s jednotlivci a kolektivem (praktický trénink);

3.den - předávání informací, správné řízení vzdělávacího dialogu, kladení otázek
a hodnocení odpovědí, obsluha didaktických a audiovizuálních pomůcek (praktický trénink);

4.den - nácvik prezentace před publikem (za současného pořízení videozáznamu), rozbor videa (diskuze, připomínky), nejčastější chyby lektorů, hodnocení lektorů.

§  Cílová skupina školení: cca 15 účastníků (interní lektoři Magistrátu města Ostravy). 

§  Rozsah vzdělávání: 4 dny.

§  Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.

4. Nastavení systému evaluace vzdělávacích aktivit

§  Cílem aktivity je nastavení systému pro pravidelné vyhodnocování efektivity a účinnosti vzdělávání zaměstnanců a zastupitelů SMO.

§  Obsah:

Zpracování metodiky pro vyhodnocování vzdělávacích aktivit u zadavatele (tj. návrh způsobu vyhodnocování). Metodika bude obsahovat nastavení systému pravidelného hodnocení vzdělávacích aktivit (externích i interních), a to zejména s využitím testů a jejich vyhodnocování (vstupní, výstupní), hodnocení výsledků účasti na vzdělávání nadřízenými zaměstnanci (posouzení vlivu vzdělávací aktivity na úroveň znalostí, dovedností a schopností zaměstnance), zpětné vazby (dotazník spokojenosti s absolvovaným vzděláváním, poptávka po dalších vzdělávacích aktivitách).

Veškeré požadavky pro zpracování nabídky jsou obsaženy v této Výzvě a Zadávací dokumentaci, která tvoří její nedílnou součást.

Zadávací dokumentace je zpracována jako samostatný dokument včetně všech příloh.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2295000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 30.4.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Území města Ostravy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. Viz. samostatná zadávací dokumentace, která je k dispozici na profilu zadavatele https://verejnezakazky.ostrava.cz/.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené adresou uchazeče a bude označená: Veřejná zakázka – „Program vzdělávání SMO“ - neotvírat! Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu a umožnit kontrolu oprávněným orgánům, zejména MPSV ČR, MF ČR, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru patří mezi další povinnosti zhotovitele veřejné zakázky - viz. čl. VIII. Požadavky na obsah smlouvy, které tvoří přílohu č. 1 Zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Další podmínky:
Viz. samostatná zadávací dokumentace, která je k dispozici na profilu zadavatele https://verejnezakazky.ostrava.cz/.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: POE EDUCO, spol. s r.o.
    IČ: 64089398
    DIČ: CZ64089398
    Sídlo: Nový Jičín, Štefánikova 2086/12, PSČ 741 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    AQE advisors, a.s.
    IČ: 26954770  
    DIČ: CZ 26954770  
    S
    ídlo: Brno, třída Kpt. Jaroše 1944/31, PSČ 602 00
  • 3. uchazeč
    Název: Petr Otáhal, a.s.
    IČ: 26820927
    DIČ: CZ26820927
    Sídlo: Frýdek-Místek, Jiráskova 490, PSČ 738 01
  • 4. uchazeč
    Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
    IČ: 49622005       
    DIČ: CZ49622005        
    Sídlo: Praha 6, Evropská 846/176a, PSČ 160 00
  • 5. uchazeč
    Název: BDO Advisory s.r.o.
    IČ:  27244784
    DIČ: CZ 27244784
    Sídlo: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8  
  • 6. uchazeč
    Název: KONFUCIUS s.r.o.
    IČ: 27779432
    DIČ: CZ27779432
    Sídlo: Ostrava, Průběžná 6178/2, PSČ 708 00
  • 7. uchazeč
    Název: HOPE – E.S., v.o.s.
    IČ: 25342282
    DIČ: CZ25342282
    Sídlo: Brno, Palackého 10, PSČ 612 00
  • 8. uchazeč
    Název: Hertin s.r.o.
    IČ: 48395617
    DIČ: CZ48395617
    Sídlo: Nádražní 707, 742 85 Vřesina u Bílovce    
  • 9. uchazeč 
    N
    ázev: BNV Consulting, s.r.o.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241 
    Sídlo: Praha 1, Melantrichova 970/17b, PSČ 110 00
  • 10. uchazeč
    Název: PROCES – Centrum pro rozvoj obcí a   regionů, s.r.o.
    IČ: 28576217
    DIČ: CZ28576217
    Sídlo:  Ostrava, Švabinského 1749/19, PSČ 702 00
  • 11. uchazeč
    Název: RENTEL a.s.
    IČ: 6128233
    DIČ: CZ6128233
    Sídlo:  Praha 5, Pod Třešněmi 18a/1120, PSČ 152 00
  • 12. uchazeč
    Název: Eduscientas, s.r.o.
    IČ: 29393035
    DIČ: CZ29393035
    Sídlo: Olomouc, Starodružiníků 1016/4, PSČ 779 00 
  • 13. uchazeč
    Název: Počítačová služba s.r.o.
    IČ: 25884735
    DIČ: CZ25884735
    Sídlo: Olomouc, Stupkova 413/1a, PSČ 779 00  
  • 14. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Ostrava, Nad Porubkou 838, PSČ 721 00
  • 15. uchazeč
    Název:  DTO CZ, s.r.o.
    IČ: 47666439
    DIČ: CZ47666439 
    Sídlo: Ostrava, Mariánské nám. 480/5, PSČ 709 28
  • 16. uchazeč
    Název: EVERESTA, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo:  Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01   
  • 17. uchazeč 
    Název: Audit organizace s.r.o.
    IČ: 28416686 
    DIČ: CZ28416686  
    Sídlo: Praha 2, Bělehradská 347/54, PSČ 120 00     

 

Datum ukončení: 6. 2. 2014


 
Uveřejněno: 19. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016