Program vzdělávání statutárního města Ostravy
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9426
Název zakázky: Program vzdělávání statutárního města Ostravy
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/69.00022 Program vzdělávání statutárního města Ostravy příjemce: Statutární město Ostrava
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava
Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
- Jméno: Ing. Petr Kajnar Tel.: + 420 599 443 131 E-mail: pkajnar@ostrava.cz
IČ zadavatele: 00845451
DIČ zadavatele: CZ00845451
- Jméno: Ivana Růžičková
- Telefon: +420 599 443 256
- E-mail: iruzickova@ostrava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacího programu v rámci projektu „Program vzdělávání statutárního města Ostravy“, reg. č. CZ.1.04/4.1.01/69.00022, který je spolufinancován z operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost 2007 – 2013 (dále jen „projekt“).
Jedná se o realizaci 4 klíčových aktivit projektu:
1.Vzdělávání v oblasti procesního a projektového řízení a v oblasti korupce
2. Vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností
3. Vzdělávání v oblasti lektorských dovedností
4. Nastavení systému evaluace vzdělávacích aktivit
Specifikace jednotlivých klíčových aktivit projektu:
1. Vzdělávání v oblasti procesního a projektového řízení a v oblasti korupce
Část A – Procesní a projektové řízení
§ Cílem aktivity je získání základních odborných znalostí a dovedností v oblasti procesního a projektového řízení a schopnost jejich praktické aplikace v rámci pracovní činnosti účastníků.
§ Obsah (rámcový):
- procesní řízení - vymezení pojmu a jeho význam; základní pojmy procesního řízení (zejména proces a jeho typy, procesní mapy, proces vs. projekt); principy uplatňované v procesním řízení; analýza, modelování a optimalizace procesů; nástroje procesního řízení (jejich výhody a nevýhody);
- projektové řízení - vymezení pojmu a jeho význam; vztah k procesnímu řízení; základní pojmy projektového řízení (projekt, projektové vs. rutinní řízení); projektový cyklus (fáze - iniciace, koncepce, návrh, realizace, kompletace, likvidace); projektový tým (lidé a jejich role); rizika a jejich eliminace - zejména lidské postoje, organizační nedostatky, financování, časový rámec, nastavení cílů.
§ Cílová skupina školení: cca 135 účastníků (vedoucí zaměstnanci SMO - 60, starostové a tajemníci úřadů městských obvodů SMO - 46, ostatní zaměstnanci SMO – 29). Účastníci budou rozděleni do 8 skupin po 15 - 23 účastnících (účastníci budou zařazování objednatelem do jednotlivých skupin s ohledem na charakter vykonávaných činností).
§ Rozsah vzdělávání: 2 dny včetně půldenního interaktivního workshopu pro každou skupinu, tj. celkem 16 dnů.
§ Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu podpořeného současně e-learningem, který bude použit jako podpůrný program k efektivnímu dosažení vzdělávacího cíle, tj. prohloubení znalostí účastníků školení získaných prostřednictvím prezenčního kurzu. E-learningová aplikace bude provozována poskytovatelem, který zajistí všem účastníkům kurzu přístup prostřednictvím sítě Internet.
§ Rozsah e-learningu ve zpracovatelských dnech: 2 dny.
§ Účast v prezenčním kurzu a kurzu e-learningu bude ukončena formou závěrečných testů (pro každý kurz samostatně), po jejichž úspěšných splněních bude účastníkovi vydáno osvědčení (certifikát) o absolvovaném vzdělávání.
Část B – Korupce, její prevence a eliminace
§ Cílem aktivity je získání základních znalostí v oblasti problematiky korupce z hlediska jejího teoretického a právního vymezení, výskytu, prevence a eliminace. Účastník bude schopen identifikovat korupční jednání a takovému jednání aktivně předcházet či adekvátně na ně reagovat za účelem jeho eliminace.
§ Obsah:
- vysvětlení pojmu korupce (obecně, právně),
- formy korupce,
- mechanismus páchání korupčního jednání a jeho vývojové fáze,
- možnosti prevence a eliminace korupčního jednání,
- modelové situace - doporučené (vhodné) postupy jako adekvátní reakce na možné korupční jednání s ohledem na jeho různé formy.
§ Cílová skupina školení: cca 106 účastníků (vedoucí zaměstnanci SMO - 60, starostové a tajemníci úřadů městských obvodů SMO - 46). Účastníci budou rozděleni do 4 skupin po 25 - 30 účastnících (účastníci budou zařazování objednatelem do jednotlivých skupin s ohledem na charakter vykonávaných činností).
§ Rozsah vzdělávání: 1 den pro každou skupinu, tj. celkem 4 dny.
§ Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu podpořeného současně e-learningem, který bude použit jako podpůrný program k efektivnímu dosažení vzdělávacího cíle, tj. prohloubení znalostí účastníků školení získaných prostřednictvím prezenčního kurzu. E-learningová aplikace bude provozována poskytovatelem, který zajistí všem účastníkům kurzu přístup prostřednictvím sítě Internet.
§ Rozsah e-learningu ve zpracovatelských dnech: 1 den
§ Účast v prezenčním kurzu a kurzu e-learningu bude ukončena formou závěrečných testů (pro každý kurz samostatně), po jejichž úspěšných splněních bude účastníkovi vydáno osvědčení (certifikát) o absolvovaném vzdělávání.
2. Vzdělávání v oblasti komunikačních dovedností
Část A – Komunikační dovednosti
§ Cílem aktivity je získání a procvičení schopností a dovedností v oblasti efektivní interní a externí komunikace ve veřejné správě (se zaměřením na vrcholový management - starostové, tajemníci).
§ Obsah:
- vysvětlení pojmů komunikace a efektivní komunikace,
- formy (druhy) komunikace,
- komunikační styly,
- směry komunikace,
- empatie, asertivita,
- konflikt a možnosti jeho řešení (zejména se zaměřením na specifika zastávané funkce),
- chyby a překážky v komunikaci a jak jim předcházet,
- základy prezentačních dovedností (se zaměřením na argumentační dovednosti),
- příprava na vystoupení, tréma,
- specifika komunikace s médii popř. prostřednictvím médií,
- praktická cvičení a případové studie.
§ Cílová skupina školení: cca 46 účastníků (starostové a tajemníci úřadů městských obvodů SMO). Účastníci budou rozděleni do 2 skupin (1. skupina = starostové, 2. skupina = tajemníci).
§ Rozsah vzdělávání: 2 dny pro každou skupinu, tj. celkem 4 dny.
§ Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.
Část B – Komunikace v krizové situaci
§ Cílem aktivity je získání a procvičení schopností a dovedností v oblasti efektivní interní a externí komunikace ve veřejné správě (se zaměřením na střední management - vedoucí odborů a oddělení a jeho úkoly při vedení zaměstnanců).
§ Obsah:
- vysvětlení pojmů komunikace a efektivní komunikace,
- formy (druhy) komunikace,
- komunikační styly,
- směry komunikace,
- empatie, asertivita,
- konflikt a možnosti jeho řešení (zejména se zaměřením na problematiku vedení zaměstnanců),
- argumentační dovednosti,
- chyby a překážky v komunikaci a jak jim předcházet,
- praktická cvičení a případové studie.
§ Cílová skupina školení: cca 60 účastníků (vedoucí zaměstnanci SMO). Účastníci budou rozděleni do 4 skupin po 15 účastnících.
§ Rozsah vzdělávání: 1 den pro každou skupinu, tj. celkem 4 dny.
§ Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.
Část C – Komunikační dovednosti v oblasti sociální komunikace
§ Cílem aktivity je získání a procvičení schopností a dovedností v oblasti efektivní interní a externí komunikace ve veřejné správě (se zaměřením na zaměstnance pracující trvale v přímém kontaktu s veřejností).
§ Obsah:
- vysvětlení pojmů komunikace a efektivní komunikace,
- formy (druhy) komunikace,
- komunikační styly,
- směry komunikace,
- základy sociálního vnímání a posuzování osob (a nejčastější chyby),
- konflikt a možnosti jeho řešení (zejména se zaměřením na komunikaci s problémovým klientem),
- empatie, asertivita,
- chyby a překážky v komunikaci a jak jim předcházet,
- praktická cvičení a případové studie.
§ Cílová skupina školení: cca 150 účastníků (zaměstnanci pracující trvale v přímém kontaktu s klienty včetně tzv. zaměstnanců na přepážkách). Účastníci budou rozděleni do 8 skupin po 18 - 20 účastnících.
§ Rozsah vzdělávání: 2 dny včetně půldenního interaktivního workshopu pro každou skupinu, tj. celkem 16 dnů.
§ Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.
Část D – Písemná komunikace a úřední písemnosti
§ Cílem aktivity je získání znalostí a dovedností v oblasti písemné komunikace (včetně elektronické) se zaměřením na úřední písemnosti vznikající při činnosti subjektu veřejné správy z hlediska jejich obsahu a stylistiky.
§ Obsah:
- vysvětlení pojmu komunikace,
- formy (druhy) komunikace (obecné rozdělení),
- písemná komunikace a její odlišnosti od komunikace verbální,
- odlišnosti mezi komunikací formální a neformální,
- stylistika jednotlivých typů písemností (tón) – vzory,
- obsahová úplnost písemností a jejich logická struktura,
- používání vhodné slovní zásoby (výstižnost, přiměřenost),
- vhodná větná stavba,
- stručný přehled základních pravidel českého pravopisu (se zaměřením na obecně problémové záležitosti - zejména psaní velkých písmen, s(z), i(y), mě/mně, čárky ve větách.
§ Cílová skupina školení: cca 350 účastníků (zaměstnanci SMO).
§ Školení bude realizováno formou e-learningu. E-learningová aplikace bude provozována poskytovatelem, který zajistí všem účastníkům kurzu přístup prostřednictvím sítě Internet.
§ Rozsah e-learningu ve zpracovatelských dnech: 2 dny.
3. Vzdělávání v oblasti lektorských dovedností
Část A - Lektorské dovednosti
§ Cílem aktivity je získání, upevnění a praktický nácvik lektorských dovedností účastníků, kteří působí jako interní lektoři vzdělávacích aktivit uskutečňovaných zadavatelem v rámci jeho činnosti.
§ Obsah:
1.den - moderní komunikace, komunikační chyby, praktická tvorba prezentací, zásady správné prezentace;
2.den - rétorika, výslovnost, práce s hlasem, rychlost řeči, osobní image a etika, jednání s jednotlivci a kolektivem (praktický trénink);
3.den - předávání informací, správné řízení vzdělávacího dialogu, kladení otázek
a hodnocení odpovědí, obsluha didaktických a audiovizuálních pomůcek (praktický trénink);
4.den - nácvik prezentace před publikem (za současného pořízení videozáznamu), rozbor videa (diskuze, připomínky), nejčastější chyby lektorů, hodnocení lektorů.
§ Cílová skupina školení: cca 15 účastníků (interní lektoři Magistrátu města Ostravy).
§ Rozsah vzdělávání: 4 dny.
§ Školení bude realizováno formou prezenčního kurzu.
4. Nastavení systému evaluace vzdělávacích aktivit
§ Cílem aktivity je nastavení systému pro pravidelné vyhodnocování efektivity a účinnosti vzdělávání zaměstnanců a zastupitelů SMO.
§ Obsah:
Zpracování metodiky pro vyhodnocování vzdělávacích aktivit u zadavatele (tj. návrh způsobu vyhodnocování). Metodika bude obsahovat nastavení systému pravidelného hodnocení vzdělávacích aktivit (externích i interních), a to zejména s využitím testů a jejich vyhodnocování (vstupní, výstupní), hodnocení výsledků účasti na vzdělávání nadřízenými zaměstnanci (posouzení vlivu vzdělávací aktivity na úroveň znalostí, dovedností a schopností zaměstnance), zpětné vazby (dotazník spokojenosti s absolvovaným vzděláváním, poptávka po dalších vzdělávacích aktivitách).
Veškeré požadavky pro zpracování nabídky jsou obsaženy v této Výzvě a Zadávací dokumentaci, která tvoří její nedílnou součást.
Zadávací dokumentace je zpracována jako samostatný dokument včetně všech příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2295000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 30.4.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Území města Ostravy
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. Viz. samostatná zadávací dokumentace, která je k dispozici na profilu zadavatele https://verejnezakazky.ostrava.cz/.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené adresou uchazeče a bude označená: Veřejná zakázka – „Program vzdělávání SMO“ - neotvírat! Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu a umožnit kontrolu oprávněným orgánům, zejména MPSV ČR, MF ČR, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru patří mezi další povinnosti zhotovitele veřejné zakázky - viz. čl. VIII. Požadavky na obsah smlouvy, které tvoří přílohu č. 1 Zadávací dokumentace.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.
Další podmínky: Viz. samostatná zadávací dokumentace, která je k dispozici na profilu zadavatele https://verejnezakazky.ostrava.cz/.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c-1-278-2013.pdf (2. 5. 2016 11:07)
- dodatecne-informace-c-2-278-2013.pdf (2. 5. 2016 11:07)
- vyzva-278-2013-1.pdf (2. 5. 2016 11:07)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: POE EDUCO, spol. s r.o.
IČ: 64089398
DIČ: CZ64089398
Sídlo: Nový Jičín, Štefánikova 2086/12, PSČ 741 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: AQE advisors, a.s.
IČ: 26954770
DIČ: CZ 26954770
Sídlo: Brno, třída Kpt. Jaroše 1944/31, PSČ 602 00 - 3. uchazeč
Název: Petr Otáhal, a.s.
IČ: 26820927
DIČ: CZ26820927
Sídlo: Frýdek-Místek, Jiráskova 490, PSČ 738 01 - 4. uchazeč
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Praha 6, Evropská 846/176a, PSČ 160 00 - 5. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ 27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8
- 6. uchazeč
Název: KONFUCIUS s.r.o.
IČ: 27779432
DIČ: CZ27779432
Sídlo: Ostrava, Průběžná 6178/2, PSČ 708 00 - 7. uchazeč
Název: HOPE – E.S., v.o.s.
IČ: 25342282
DIČ: CZ25342282
Sídlo: Brno, Palackého 10, PSČ 612 00 - 8. uchazeč
Název: Hertin s.r.o.
IČ: 48395617
DIČ: CZ48395617
Sídlo: Nádražní 707, 742 85 Vřesina u Bílovce - 9. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 27170241
DIČ: CZ27170241
Sídlo: Praha 1, Melantrichova 970/17b, PSČ 110 00 - 10. uchazeč
Název: PROCES – Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 28576217
DIČ: CZ28576217
Sídlo: Ostrava, Švabinského 1749/19, PSČ 702 00 - 11. uchazeč
Název: RENTEL a.s.
IČ: 6128233
DIČ: CZ6128233
Sídlo: Praha 5, Pod Třešněmi 18a/1120, PSČ 152 00 - 12. uchazeč
Název: Eduscientas, s.r.o.
IČ: 29393035
DIČ: CZ29393035
Sídlo: Olomouc, Starodružiníků 1016/4, PSČ 779 00 - 13. uchazeč
Název: Počítačová služba s.r.o.
IČ: 25884735
DIČ: CZ25884735
Sídlo: Olomouc, Stupkova 413/1a, PSČ 779 00 - 14. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Ostrava, Nad Porubkou 838, PSČ 721 00 - 15. uchazeč
Název: DTO CZ, s.r.o.
IČ: 47666439
DIČ: CZ47666439
Sídlo: Ostrava, Mariánské nám. 480/5, PSČ 709 28 - 16. uchazeč
Název: EVERESTA, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01 - 17. uchazeč
Název: Audit organizace s.r.o.
IČ: 28416686
DIČ: CZ28416686
Sídlo: Praha 2, Bělehradská 347/54, PSČ 120 00
Datum ukončení: 6. 2. 2014