Zpět

Protikorupční strategie Ministerstva obrany

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8747

Název zakázky: Protikorupční strategie Ministerstva obrany

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo obrany

Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01, Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Generální inspektor - ředitel Inspekce ministra obrany Ing. Jaroslav ZOBAČ 973 200 300 zobacj@army.cz

IČ zadavatele: 60162694

DIČ zadavatele: CZ60162694

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Josef HORŇÁČEK
  • Telefon: 973 200 328
  • E-mail: Hornacekj@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 7. 2013 16:00

Místo pro podání nabídek:
Dodavatel podá nabídku elektronicky prostřednictvím eTržiště (TENDERMARKET). https://www.tendermarket.cz/common/zakazka/zakazkaList.seam?idZakazka=T004/13V/00019270

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je navrhnout Studii aktivních prvků ke snížení korupčních rizik (dále Studie KR), zpracovat Návrh využití moderních softwarových nástrojů k vyhledávání potencionálního korupčního jednání (dále Návrh softwaru) a návrh Protikorupční strategie Ministerstva obrany.  

Předmět veřejné zakázky včetně všech požadavků na dodání dokumentovaných výstupů je podrobně specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace (ZD). 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění předmětu smlouvy je rozděleno do dvou fází. Jednotlivé fáze zpracování podkladových dokumentů a termínů plnění jsou specifikovány takto: a) první fáze s termínem plnění do 11. října 2013 s následujícími výstupy: - Studie aktivních prvků ke snížení korupčních rizik s termínem zpracování do 11. října 2013, rozdělená do dílčích výstupů (viz předmět smlouvy v návrhu smlouvy o poskytování služeb). - Návrh na využití moderních softwarových nástrojů k vyhledávání potencionálního korupčního jednání s termínem zpracování do 27. srpna 2013 - Prezentace dílčích výstupů na workshopu (jeden pracovní den v době od 3. do 5. září 2013, konkrétní den bude upřesněn 10 pracovních dní před jeho konáním). b)druhá fáze s termínem plnění do 29. listopadu 2013 s následujícími výstupy: - návrh Protikorupční strategie MO s termínem zpracování do 29. listopadu 2013, rozdělený do dílčích výstupů (viz předmět smlouvy v návrhu smlouvy o poskytování služby). - Prezentace výstupů na workshopu (jeden pracovní den v době od 19. do 21. listopadu 2013, konkrétní den bude upřesněn 10 pracovních dní před jeho konáním).

Místo dodání / převzetí plnění:
Služba bude prováděna v místech určených zadavatelem, kterými budou sídla: - dodavatele - zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele s využitím § 50 a násl. zákona : Základní kvalifikační předpoklady s využitím § 53 odst. 1 písm. a) až písm. k) zákona Profesní kvalifikační předpoklady s využitím § 54 zákona Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady s využitím § 50 písm. c) zákona Technické kvalifikační předpoklady s využitím § 56 zákona: - dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona - dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona Podrobný způsob prokázání technických kvalifikačních předpokladů je uveden v ZD.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel podá nabídku elektronicky prostřednictvím eTržiště TENDERMARKET). https://www.tendermarket.cz/common/zakazka/zakazkaList.seam?idZakazka=T004/13V/00019270 Nabídku zpracovat v elektronické podobě ve formátu „pdf“ (písemnou a případně grafickou formou).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídku zpracovat v českém jazyce. V případě jakéhokoliv dokumentu tvořícího součást nabídky, který bude v jiném než v českém jazyce, musí být součástí nabídky rovněž jeho autorizovaný překlad do českého jazyka. Toto se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Další podmínky jsou stanoveny v ZD, která je včetně příloh, zpřístupněna na eTržišti (TENDERMARKET). https://www.tendermarket.cz/common/zakazka/zakazkaList.seam?idZakazka=T004/13V/00019270

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: KPMG Česká republika, s.r.o.
    IČ: 00553115
    DIČ: CZ699001966
    Sídlo: Pobřežní 648/1a, Praha - Karlín 18600
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Alexander Verbeek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Ernst & Young Audit, s.r.o.
    IČ: 26704153
    DIČ: CZ26704153
    Sídlo: Karlovo nám. 10, Praha 2, 120 00

Datum ukončení: 19. 7. 2013


 
Uveřejněno: 18. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016