Zpět

Protikorupční subportál

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10028

Název zakázky: Protikorupční subportál

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo obrany, organizační složka státu

Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav ZOBAČ, +420 973 200 302, zobacj@army.cz

IČ zadavatele: 60162694

DIČ zadavatele: CZ60162694

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Josef HORŇÁČEK
  • Telefon: +420 973 200 328
  • E-mail: Hornacekj@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 9. 2014 15:00

Místo pro podání nabídek:
www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00028698

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je navrhnout a vytvořit Protikorupční subportál rezortu Ministerstva obrany (dále „subportál“), v rámci zakázky jako  výstupy zpracovat Analýzu stavu informační podpory realizace protikorupčních opatření v rezortu MO, Návrh řešení jednotné informační podpory formou  subportálu  a vytvořit funkční  subportál.  

Předmět veřejné zakázky včetně všech požadavků na dodání dokumentovaných výstupů je podrobně specifikován v příloze č. 1 ZD.

Veřejná zakázka vyhlášena na elektronickém tržišti Tendermarket, ID: T004/14V/00028698.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 661157,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
a) první fáze s termínem plnění do 30. listopadu 2014 b) druhá fáze s termínem plnění do 30. ledna 2015 c) třetí fáze s termínem plnění do 30. června 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Služba bude prováděna v místech určených zadavatelem, kterými budou sídla: - dodavatele - zadavatele a vybraných organizačních útvarů MO.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání, viz zadávací dokumentace na www.tendermarket.cz, ID: T004/14V/00028698

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Provozní řád elektronického tržiště TENDERMARKET®.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace včetně specifikace a návrhu smlouvy zveřejněna na elektronickém tržišti Tendermarket, www.tendermarket.cz, Id veřejné zakázky T004/14V/00028698.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel:
Název: IBA CZ, s.r.o. IČ:25783572 DIČ:CZ25783572 Sídlo: Petržílkova 2565/23, 15800 Praha 5 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Aleš HOJKA

2. uchazeč: Název: ARTIO s.r.o. IČ:15502619 DIČ:CZ15502619 Sídlo: Mrštíkova 840/6,Ostrava, Mariánské Hory Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. Michal UNZEITIG

Datum ukončení: 12. 9. 2014


 
Uveřejněno: 15. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016