Realizace odborných školení IT, finančně - právních a správních školení a školení interních lektorů a rovných příležitostí
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8790
Název zakázky: Realizace odborných školení IT, finančně - právních a správních školení a školení interních lektorů a rovných příležitostí
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00478 Vzdělávání zaměstnanců společnosti ATAS elektromotory Náchod a.s. příjemce: ATAS elektromotory Náchod a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: ATAS elektromotory Náchod a.s.
Sídlo zadavatele: Bratří Čapků 722, 547 01 Náchod
- Jméno: Jaroslav Chmelař, tel. 491 446 226,e-mail: chmelar@atas.cz Ing. Ivana Čimerová, tel. 491 446 425,e-mail: cimerova@atas.cz
IČ zadavatele: 45534543
DIČ zadavatele: CZ45534543
- Jméno: Ing. Bohumila Lepšová
- Telefon: 491446443
- E-mail: lepsova@atas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: Bratří Čapků 722, 547 01 Náchod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je zajištění realizace finančně-právních a správních školení, odborných školení IT a školení interních lektorů a rovných příležitostí pro vybrané zaměstnance společnosti ATAS elektromotory Náchod a.s.
Zakázka je rozdělena na 4 části, každý uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě nebo více částí zakázky, přičemž každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.
Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 920000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: 1.9.2013 Předpokládaný termín ukončení: 30.5.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zajištěné dodavatelem / prostory zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena – váha 60% 2. Metody vzdělávání - váha 20 % - hodnocen bude popis použitých výukových metod, způsob fixace teoretických znalostí, soulad obsahu kurzů s odborným zaměřením účastníků atd. - za nejvhodnější bude zadavatel považovat vzdělávání, v rámci kterého bude alespoň hodinová dotace v souhrnu za 1 školící den věnována fixaci teoretických znalostí a praktických dovedností, simulacím a praktickým cvičením fiktivních situaci 3. Způsob poskytnutí zpětné vazby a hodnocení účastníků – váha 20% - hodnocen bude způsob vyhodnocení efektivity vzdělávání, ověření znalostí účastníků a zpracování zpětné vazby ze strany lektora i účastníků - za nejvhodnější bude zadavatel považovat vzdělávání s efektivním propojením zpětné vazby s obsahem a formou vzdělávání
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Doložení minimálně 3 referencí na realizaci zakázek s obdobným plněním a cenou - zvlášť na každý blok vzdělávání, na který bude nabídka zaměřena (doložení formou čestného prohlášení nebo kopií referenčního listu, vždy s uvedením kontaktní osoby pro ověření reference). • Seznam minimálně 3 lektorů, prostřednictvím kterých bude vzdělávání realizováno. Požadavky na kvalifikaci lektorů - praxe min. 5 let, prokazatelná zkušenost s požadovaným obsahem a formou vzdělávání. Doloženo profesními životopisy lektorů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Podrobný popis předmětu plnění je uveden v zadávací dokumentaci
Soubory ke stažení:
- dotazy-k-vr-2.docx (1. 5. 2016 01:52)
- kryci-list_2.docx (1. 5. 2016 01:52)
- otazky-a-odpovedi-vr.docx (1. 5. 2016 01:52)
- priloha-c.-1-popis-vzdelavacich-kurzu.docx (1. 5. 2016 01:52)
- priloha-c.-4-cestne-prohlaseni_2.docx (1. 5. 2016 01:52)
- vyzva-atas-1.pdf (1. 5. 2016 01:52)
- zadavaci-dokumentace-1-.pdf (1. 5. 2016 01:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část A:
- Vítězný dodavatel
GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ 63911035 - 2. uchazeč
ICT Pro s.r.o., Úzká 488/8, 602 00 Brno, IČ 46971441 - 3. uchazeč
COMPUTER HELP, Blanická 16, 120 00 Praha 2, IČ 49617320
Část B,C - žádná nabídka - zrušeno
Část D:
- Vítězný dodavatel
Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698 - 2. uchazeč
BNV Consulting, s.r.o., Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 – Staré Město, IČ 27170241 - 3. uchazeč
Aletheia, s.r.o., Kodaňská 1441/46, 10100 Praha 10 – Vršovice,
IČ 28212851
Číslo nabídky |
Dodavatel(obchodní firma, sídlo, IČ) |
Část zakázky |
Pořadí nabídek |
1 |
COMPUTER HELP, Blanická 16, 120 00 Praha 2, IČ 49617320 |
A |
3 |
2 |
Mgr. Ing. Jan Čapek, Malenická 1785/1, 148 00 Praha 11, IČ 71060103 |
D |
nehodnocena |
3 |
TLC – Top Language Centre, s.r.o., Františkánská 6, 602 00 Brno, IČ 27252973 |
D |
nehodnocena |
4 |
JS Communication s.r.o., Národní třída 1541/14a, 736 01 Havířov – Město, IČ 29454786 |
D |
vyloučena |
5 |
AZ – DIALOG s.r.o., Pražákova 39, 619 00 Brno, IČ 26280094 |
D |
10 |
6 |
ACCON human resources management, s.r.o., Verdunská 819/37, 16000 Praha 6 – Bubeneč, IČ 27208371 |
D |
11 |
7 |
New Impuls s.r.o., Zalužanská 1277, 293 01 Mladá Boleslav, IČ 27945073 |
D |
vyloučena |
8 |
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava – Svinov, IČ 26813335 |
D |
7 |
9 |
BNV Consulting, s.r.o., Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 – Staré Město, IČ 27170241 |
D |
2 |
10 |
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1, 27204987 |
D |
5 |
11 |
top vision s.r.o., U Půjčovny 952/2, 11000 Praha 1 – Nové Město, IČ 26468727 |
D |
4 |
12 |
M.C.TRITON, spol. s r.o., Evropská 846/176a, 16000 Praha 6, IČ 49622005 |
D |
8 |
13 |
Facilita CZ, s.r.o., Dukelských hrdinů 407/26, 170 00 Praha 7 – Holešovice, IČ 24768022 |
D |
9 |
14 |
Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČ 25014650 |
D |
6 |
15 |
Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698 |
D |
1 |
16 |
ICT Pro s.r.o., Úzká 488/8, 602 00 Brno, IČ 46971441 |
A |
2 |
17 |
GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ 63911035 |
A |
1 |
18 |
Aletheia, s.r.o., Kodaňská 1441/46, 10100 Praha 10 – Vršovice, IČ 28212851 |
D |
3 |
19 |
OKsystem s.r.o., Na Pankráci 125, 140 21 Praha 4, IČ 27373665 |
A |
nehodnocena |
Datum ukončení: 1. 10. 2013