Zpět

Realizace odborných školení IT, finančně - právních a správních školení a školení interních lektorů a rovných příležitostí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8790

Název zakázky: Realizace odborných školení IT, finančně - právních a správních školení a školení interních lektorů a rovných příležitostí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ATAS elektromotory Náchod a.s.

Sídlo zadavatele: Bratří Čapků 722, 547 01 Náchod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaroslav Chmelař, tel. 491 446 226,e-mail: chmelar@atas.cz Ing. Ivana Čimerová, tel. 491 446 425,e-mail: cimerova@atas.cz

IČ zadavatele: 45534543

DIČ zadavatele: CZ45534543

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Bohumila Lepšová
  • Telefon: 491446443
  • E-mail: lepsova@atas.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
Bratří Čapků 722, 547 01 Náchod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je zajištění realizace finančně-právních a správních školení, odborných školení IT a školení interních lektorů a rovných příležitostí pro vybrané zaměstnance společnosti ATAS elektromotory Náchod a.s.

Zakázka je rozdělena na 4 části, každý uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě nebo více částí zakázky, přičemž každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.

Bližší specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 920000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: 1.9.2013 Předpokládaný termín ukončení: 30.5.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zajištěné dodavatelem / prostory zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena – váha 60% 2. Metody vzdělávání - váha 20 % - hodnocen bude popis použitých výukových metod, způsob fixace teoretických znalostí, soulad obsahu kurzů s odborným zaměřením účastníků atd. - za nejvhodnější bude zadavatel považovat vzdělávání, v rámci kterého bude alespoň hodinová dotace v souhrnu za 1 školící den věnována fixaci teoretických znalostí a praktických dovedností, simulacím a praktickým cvičením fiktivních situaci 3. Způsob poskytnutí zpětné vazby a hodnocení účastníků – váha 20% - hodnocen bude způsob vyhodnocení efektivity vzdělávání, ověření znalostí účastníků a zpracování zpětné vazby ze strany lektora i účastníků - za nejvhodnější bude zadavatel považovat vzdělávání s efektivním propojením zpětné vazby s obsahem a formou vzdělávání

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Doložení minimálně 3 referencí na realizaci zakázek s obdobným plněním a cenou - zvlášť na každý blok vzdělávání, na který bude nabídka zaměřena (doložení formou čestného prohlášení nebo kopií referenčního listu, vždy s uvedením kontaktní osoby pro ověření reference). • Seznam minimálně 3 lektorů, prostřednictvím kterých bude vzdělávání realizováno. Požadavky na kvalifikaci lektorů - praxe min. 5 let, prokazatelná zkušenost s požadovaným obsahem a formou vzdělávání. Doloženo profesními životopisy lektorů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Podrobný popis předmětu plnění je uveden v zadávací dokumentaci

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část A:

  • Vítězný dodavatel
    GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ 63911035

  • 2. uchazeč
    ICT Pro s.r.o., Úzká 488/8, 602 00 Brno, IČ 46971441 

  • 3. uchazeč
    COMPUTER HELP, Blanická 16,  120 00 Praha 2, IČ 49617320

Část B,C - žádná nabídka - zrušeno

Část D:

  • Vítězný dodavatel
    Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698

  • 2. uchazeč
    BNV Consulting, s.r.o., Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 – Staré Město, IČ 27170241

  • 3. uchazeč

    Aletheia, s.r.o., Kodaňská 1441/46, 10100 Praha 10 – Vršovice,

    IČ 28212851 
Číslo nabídky
Dodavatel
 (obchodní firma, sídlo, IČ)
Část zakázky
Pořadí nabídek

1

COMPUTER HELP, Blanická 16,  120 00 Praha 2, IČ 49617320

A

3

2

Mgr. Ing. Jan Čapek, Malenická 1785/1, 148 00 Praha 11,

IČ 71060103

D

nehodnocena

3

TLC – Top Language Centre, s.r.o., Františkánská 6, 602 00 Brno, IČ 27252973

D

nehodnocena

4

JS Communication s.r.o., Národní třída 1541/14a, 736 01 Havířov – Město, IČ 29454786

D

vyloučena

5

AZ – DIALOG s.r.o., Pražákova 39, 619 00 Brno, IČ 26280094

D

10

6

ACCON human resources management, s.r.o., Verdunská 819/37, 16000 Praha 6 – Bubeneč, IČ 27208371

D

11

7

New Impuls s.r.o., Zalužanská 1277, 293 01 Mladá Boleslav,

IČ 27945073

D

vyloučena

8

TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava – Svinov, IČ 26813335

D

7

9

BNV Consulting, s.r.o., Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 – Staré Město, IČ 27170241

D

2

10

1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1, 27204987

D

5

11

top vision s.r.o., U Půjčovny 952/2, 11000 Praha 1 – Nové Město,

IČ 26468727

D

4

12

M.C.TRITON, spol. s r.o., Evropská 846/176a, 16000 Praha 6,

IČ 49622005

D

8

13

Facilita CZ, s.r.o., Dukelských hrdinů 407/26, 170 00 Praha 7 – Holešovice, IČ 24768022

D

9

14

Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223,

470 01 Česká Lípa, IČ 25014650

D

6

15

Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698

D

1

16

ICT Pro s.r.o., Úzká 488/8, 602 00 Brno, IČ 46971441

A

2

17

GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ 63911035

A

1

18

Aletheia, s.r.o., Kodaňská 1441/46, 10100 Praha 10 – Vršovice,

IČ 28212851

D

3

19

OKsystem s.r.o., Na Pankráci 125, 140 21 Praha 4, IČ 27373665

A

nehodnocena

Datum ukončení: 1. 10. 2013


 
Uveřejněno: 4. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016