Zpět

Realizace rekvalifikačních kurzů pro Úřad práce Praha - východ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3478

Název zakázky: Realizace rekvalifikačních kurzů pro Úřad práce Praha - východ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 4. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce Praha - východ

Sídlo zadavatele: nám. Republiky 3, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Český a moravský účetní dvůr, s.r.o., IČ: 25972154, se sídlem Masarykovo náměstí 1484, Pardubice, PSČ 53002, kontaktní osoba:Ing. Jana Dvořáková tel.: 602 649 174 e-mail: jana.dvorakova@cmud.cz fax: 466 714 451

IČ zadavatele: 00663875

DIČ zadavatele: CZ00663875

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jaroslava Martínková
  • Telefon: 950151331
  • E-mail: jaroslava.martinkova@py.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 5. 2009 14:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace rekvalifikačních kurzů v rámci jednotlivých částí veřejné zakázky, na něž je veřejná zakázka rozdělena. Plnění bude probíhat na základě rámcových smluv uzavřených pro každou jednotlivou část veřejné zakázky. Předměty plnění jednotlivých částí zakázky jsou specifikovány v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2303000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu rámcové smlouvy a končí dnem ukončení projektu, tak jak je uvedeno v zadávací dokumentaci.

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky se budou hodnotit v rámci každé části veřejné zakázky vždy podle dvou kritérií: pořadí váha kritéria 1) 65% nabídková cena/hod. za jednoho účastníka kurzu v Kč, kritérium 2) 35% minimální počet účastníků rekvalifikačního kurzu. Hodnotící kritéria jsou podrobně uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podmínky a požadavky pro prokázání kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v souladu s požadavky uvedenými v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Zadavatel nepožaduje uvést kontaktní osobu uchazeče.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Ostatní podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Ing. Václav Kříž, CC Systems,a.s., Persona Grata, MAVO, s.r.o.,
    IČ: více dodavatelů
    DIČ: více dodavatelů
    Sídlo: více dodavatelů
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: více dodavatelů
    Poznámka k dodavateli: část 13 - RK v oblasti řidičských oprávnění, Ing. Václav Kříž, Grafická 1216/24, 150 00 Praha 5, IČ: 10148311, DIČ: CZ510719275 část 7- RK v oblasti podnikání(2 dodavatelé), 1)CCSystems,a.s., Národní třída 101, 695 01 Hodonín, IČ: 5589881, DIČ: Z25589881, oprávněná osoba:Ing.František Janeba 2)Persona Grata, Vodičkova 709/33, 110 00 Praha 1, IČ: 48269298, DIČ: CZ48269298, oprávněná osoba:PhDr.Helena Zemánková část 10-RK v oblasti účetnictví, MAVO, s.r.o., Černošická 20, 252 28 Vonoklasy, IČ: 62579461, DIČ:CZ62579461, oprávněná osoba:Mgr.Václav Mašek část 3-RK v oblasti informačních technologií, CCSystems, a.s., Národní třída 101, 695 01 Hodonín, IČ: 5589881, DIČ: Z25589881, oprávněná osoba:Ing.František Janeba

Datum ukončení: 14. 7. 2009


 
Uveřejněno: 10. 4. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016