Rekvalifikační kurz - Pracovník sociální péče
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8658
Název zakázky: Rekvalifikační kurz - Pracovník sociální péče
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Hodonín
Sídlo zadavatele: Svatoborská 591
- Jméno: Michal Švagerka tel.: 518 610 621 e-mail: svagerka@ohkhodonin.cz
IČ zadavatele: 48532312
DIČ zadavatele: CZ48532312
- Jméno: Blanka Janišová
- Telefon: 518 610 621
- E-mail: janisova@ohkhodonin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 5. 2013 15:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Hodonín Svatoborská 591 697 01 Kyjov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka rekvalifikačního kurzu - Pracovník sociální péče v rozsahu 164 hod v rámci projektu "Pomocná ruka", jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Hodonín.
Počet účastníků: 1 osoba
Zaměření kurzu:
Kurz umožní účastníkům najít práci v zařízeních sociálních služeb a sociální péče, případně mohou začít v této oblasti podnikat. Seznámí se s problematikou kvality v sociálních službách, standardy kvality péče, etikou výkonu činnosti, sociálně právním minimem, základy péče o nemocné, základy hygieny, základy ochrany zdraví atd.
Místo realizace:
Uchazeč je povinen zajistit místo realizace kurzu - školící místnost ve městě Břeclav.
Vybavení školících prostor:
Uchazeč je povinen zajistit vybavení školících prostor pro účely realizace kurzu Pracovník sociální péče.
Termín realizace zakázky: květen - červen 2013
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Břeclav
Splatnost faktury: 14 dnů
Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: květen - červen 2013
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Břeclav
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, přepokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) · doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie ne starší 90 dnů)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče 3) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTVÍRAT - nabídka do VŘ 2 - Pracovník sociální péče k projektu Pomocná ruka" K předložení nabídky využijte mimo jiné i formulář v příloze č. 1.
Soubory ke stažení:
- smlouva-navrh-pracovnik-soc.-pece.doc (1. 5. 2016 01:09)
- vyzva-vr2-pracovnik-soc.-pece-priloha-c.1.doc (1. 5. 2016 01:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zdravotní důvody uchazečky o rekvalifikační kurz - Pracovník sociální péče.
Datum ukončení: 20. 5. 2013