Zpět

REKVALIFIKAČNÍ KURZ: Vazba a aranžování květin - florista

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6678

Název zakázky: REKVALIFIKAČNÍ KURZ: Vazba a aranžování květin - florista

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2011

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce v Lounech

Sídlo zadavatele: Postoloprtská 2664, Louny

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vratislav Pražák, ředitel

IČ zadavatele: 00556513

DIČ zadavatele: CZ00556513

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Miroslava Říhová
  • Telefon: 950 134 322
  • E-mail: miroslava.rihova@ln.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2011 12:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce v Lounech, Postoloprtská 2664, Louny, PSČ: 440 81 podatelna

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět plnění veřejné zakázky tvoří dodávka služeb v rozsahu přípravy, organizace průběhu, realizace a řádného ukončení rekvalifikačního kurzu v rozsahu „Vazba a aranžování květin - florista“. Požadovaný rozsah kurzu bez zkoušek je stanoven na minimálně 80 hodin a nejvýše 100 hodin. Předpokládaný počet účastníků kurzu je dvacetčtyři, zadavatel je oprávněn tento předpokládaný počet snížit až na minimální počet osmnáct, tzn., že dodavatel je povinen zahájit kurz při minimálním počtu účastníků osmnáct účastníků.

Předpokládaný obsah rekvalifikačního kurzu:

- uplatnění základních estetických zákonitostí ve vázání a aranžování květin;

- orientace v základním sortimentu rostlin, technickém a dekoračním materiálu;

- seřizování, ošetřování a údržba nářadí; jeho využívání v aranžování

- skladování rostlinného materiálu včetně prodloužení trvanlivosti živých květin

- základní vazačské práce

- aranžování do nádob, zhotovení výrobků z živého i suchého materiálu

- kalkulace vazačských a aranžérských výrobků

- nabídka a prodej floristických výrobků a doplňkového zahradnického zboží

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 168000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
doba trvání realizace nejdéle do 30. 6. 2011

Místo dodání / převzetí plnění:
region Úřadu práce v Lounech (tzn. vymezený okresem Louny)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Výše jednotkové nabídkové ceny 70% Intenzita - Délka trvání 30%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Doklad opravňující k poskytování rekvalifikačních kurzů (akreditaci vydanou MŠMT CR) v rozsahu předmětu veřejné zakázky - Pojistnou smlouvu nebo obdobný průkazný doklad, případně Prohlášení se závazkem k pojištění škody způsobené činností dodavatele třetím osobám v min. výši 300 tisíc Kč

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Střední škola zemědělská a ekologická, Žatec, příspěvková organizace
    IČ: 61357481
    DIČ: CZ61357481
    Sídlo: Žatec, Svatopluka Čecha 1180
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  Ing. Eva Klímová, ředitelka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ---------------------------
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název: ---------------------------
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 31. 3. 2011


 
Uveřejněno: 10. 3. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016