Zpět

Rekvalifikační kurzy účetnictví

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3025

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy účetnictví

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 7. 2008

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika, zastoupená Úřadem práce: Úřad práce v Sokolově

Sídlo zadavatele: Jednoty 654, 356 01 Sokolov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jaroslav Januš, vedoucí oddělení speciálního poradenství; 352 327 322; Jaroslav.Janus@so.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00519723

DIČ zadavatele: CZ00519723

Lhůta pro podání nabídek: 25. 8. 2008 00:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je provedení rekvalifikačních kurzů: 1. Účetnictví (s využitím výpočetní techniky) - min. 220 v. h 2. Účetnictví (účetnictví, mzdové účetnictví a daňová evidence) - min. 260 v. h 3. Účetnictví (mzdové účetnictví s využitím výpočetní techniky) – min. 180 v. h za podmínek uvedených v zadávací dokumentaci (body I.2 – I.7).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1999999,00 bez DPH

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání zakázky – konání rekvalifikačních kurzů – je Karlovarský kraj.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
průměrná cena jednotkového plnění – váha 70 % průměrná minimální doba zahájení kurzu od požadavku úřadu práce (pracovní dny ode dne doručení požadavku ÚP uchazeči) – váha 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. - Ověřený výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. - Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. - Ověřenou kopii akreditací MŠMT ČR pro rekvalifikace uvedené v předmětu zakázky. Jsou-li rekvalifikace zabezpečovány vzdělávacím zařízením podle zvláštních právních přepisů, uveďte tento právní předpis a pověření příslušného orgánu k výkonu těchto činností.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10 let od skončení plnění zakázky doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Součástí nabídky je i návrh rámcové smlouvy, který musí být podepsán uchazečem.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Odůvodnění: Výzva byla zrušena.

Datum ukončení: 31. 12. 2008


 
Uveřejněno: 25. 7. 2008
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016