Rekvalifikační kurzy účetnictví
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3025
Název zakázky: Rekvalifikační kurzy účetnictví
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 7. 2008
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika, zastoupená Úřadem práce: Úřad práce v Sokolově
Sídlo zadavatele: Jednoty 654, 356 01 Sokolov
- Jméno: Mgr. Jaroslav Januš, vedoucí oddělení speciálního poradenství; 352 327 322; Jaroslav.Janus@so.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00519723
DIČ zadavatele: CZ00519723
Lhůta pro podání nabídek: 25. 8. 2008 00:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je provedení rekvalifikačních kurzů: 1. Účetnictví (s využitím výpočetní techniky) - min. 220 v. h 2. Účetnictví (účetnictví, mzdové účetnictví a daňová evidence) - min. 260 v. h 3. Účetnictví (mzdové účetnictví s využitím výpočetní techniky) – min. 180 v. h za podmínek uvedených v zadávací dokumentaci (body I.2 – I.7).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1999999,00 bez DPH
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání zakázky – konání rekvalifikačních kurzů – je Karlovarský kraj.
Pravidla pro hodnocení nabídek: průměrná cena jednotkového plnění – váha 70 % průměrná minimální doba zahájení kurzu od požadavku úřadu práce (pracovní dny ode dne doručení požadavku ÚP uchazeči) – váha 30 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. - Ověřený výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. - Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. - Ověřenou kopii akreditací MŠMT ČR pro rekvalifikace uvedené v předmětu zakázky. Jsou-li rekvalifikace zabezpečovány vzdělávacím zařízením podle zvláštních právních přepisů, uveďte tento právní předpis a pověření příslušného orgánu k výkonu těchto činností.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10 let od skončení plnění zakázky doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Součástí nabídky je i návrh rámcové smlouvy, který musí být podepsán uchazečem.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- dokumentace_284.pdf (3. 5. 2016 14:37)
- dokumentace_zmena_2.pdf (3. 5. 2016 14:37)
Odůvodnění: Výzva byla zrušena.
Datum ukončení: 31. 12. 2008