Zpět

Rekvalifikační kurzy v oblasti „Kuchař-číšník“ (kód: 65-51-H/01)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4805

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy v oblasti „Kuchař-číšník“ (kód: 65-51-H/01)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 5. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce v Rokycanech

Sídlo zadavatele: Palackého 162, PSČ 337 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Věra Strnadová, ředitelka úřadu práce

IČ zadavatele: 00519731

DIČ zadavatele: Neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Iveta Šimanová
  • Telefon: 950158208
  • E-mail: iveta.simanova@ro.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 5. 2010 12:00

Místo pro podání nabídek:
Česká republika – Úřad práce v Rokycanech podatelna ve II.p.,číslo dveří 24 Palackého 162, PSČ 337 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výzvy je výběr dodavatele na zajištění rekvalifikačních kurzů v oblasti „Kuchař-číšník“ (kód 65-51-H/01), pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání, evidovaných na Úřadu práce v Rokycanech. Tato rekvalifikace se skládá s jednotlivých dílčích kvalifikací (viz příloha č.1). Na každou dílčí kvalifikaci bude vybrán jeden dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva  (viz příloha č.6). Zakázka pak bude realizována postupně uzavíráním „Dohody o provedení rekvalifikace“ podle § 108 odst.7 zákona č.435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu smlouvy a končí dosažením předpokládané hodnoty zakázky, nejpozději ale do 30.11.2010 s tím, že platby musí být vypořádány nejpozději do 15.12.2010. Zadavatel předpokládá, že k prvním plněním na základě „ Dohod o provedení rekvalifikace“ dojde počínaje měsícem červen 2010.

Místo dodání / převzetí plnění:
Rokycany,Plzeň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
•Nabídková cena (váha 50%) •Dopravní dostupnost vzdělávacího střediska (místo konání kurzu) (váha 30%) •Minimální počet účastníků v kurzu (váha 20%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče (viz příloha č.4) • Ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Ověřená kopie uzavřeného pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci [§108 odst. 7 písm.h) zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění]. Náklady na toto pojištění může rekvalifikační zařízení zahrnout do kalkulace nákladů rekvalifikace [§2 odst. 2 písm.c) vyhl. č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců, v platném znění]. •Ověřené kopie dokladu osvědčujícího odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím bude zabezpečena odborná činnost dle § 108 odst.2 zákona č.435/2004 Sb.,o zaměstnanosti, v platném znění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být v písemné formě, v českém jazyce a bude podána ve dvojím vyhotovení (1x originál a 1x kopie). Podepsána musí být osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky. Nabídku lze podat na všechny typy kvalifikací nebo jen na jednotlivé dílčí kvalifikace (viz příloha č.1). Nabídková cena na osobu musí být platná při libovolném počtu uchazečů o rekvalifikaci. Nabídka musí být vyplněna včetně příloh, které jsou součástí výzvy. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky lze podat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v podatelně Úřadu práce v Rokycanech. V případě doručování poštou je za okamžik doručení považováno převzetí zásilky zadavatelem. Na obálce musí být uveden odesilatel nabídky i v případě osobního doručení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi D9_Metodický pokyn pro zadávání zakázek verze 1.3., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění.

Další podmínky:
- Součástí výzvy jsou přílohy č.1-6 - Nabídky je nutné doručit do konce lhůty pro podání nabídek do sídla zadavatele v zapečetěné obálce s následným označením: Nabídka NEOTVÍRAT ! Rekvalfikační kurzy „Kuchař-číšník“

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: IVEX,s.r.o.
    IČ:
    45277460
    DIČ: CZ45277460
    Sídlo:Lohniského 848/17, Praha 5                                             Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr.Věra Jirásková
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 6. 8. 2010


 
Uveřejněno: 19. 5. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016