Zpět

Rekvalifikační kurzy v oblasti zahradnictví, zemědělství a lesnictví – okres Děčín

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3915

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy v oblasti zahradnictví, zemědělství a lesnictví – okres Děčín

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2009

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce v Děčíně

Sídlo zadavatele: Březinova 442/1, Děčín 1, 406 12

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Jiří Král - ředitel Zadavatele zastupuje při výkonu práv a povinností souvisejících se zadávacím řízením dle zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v souladu s ustanovením § 151 zákona, firma : JUDr. Přemysl Kamenář, Advokátní kancelář IČ: 662 01 608, se sídlem : Děčín I, Sládkova 449/22, PSČ : 405 02 Děčín 2 e-mail: info@vedra.cz tel : 412 517 217, 412 519 471, 606 441 451, 737 245 757

IČ zadavatele: 00556556

DIČ zadavatele: CZ00556556

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Jiří Král - ředitel
  • Telefon: 412 708 235
  • E-mail: jiri.kral@dc.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2009 11:00

Místo pro podání nabídek:
Advokátní kancelář, Sládkova 449/22, Děčín I. PSČ 405 02

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Název jednotlivých rekvalifikačních kurzů je orientační, dodavatel musí dodržet minimální  počet  hodin  uvedených  u  každého  jednotlivého rekvalifikačního kurzu a předpokládaný obsah (náplň) u každého jednotlivého rekvalifikačního kurzu. Tyto skutečnosti dokládá dodavatel doklady osvědčujícími odbornou způsobilost dodavatele dle § 108 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti a osnovou (náplní) kurzu, která bude podepsána osobou (osobami) oprávněnou (oprávněnými) jednat jménem dodavatele, popř. osobou zmocněnou. 

 

   Předpokládaný obsah rekvalifikačních kurzů:

 

 

·        Obsluha motorové pily:

-          les a lesní dřeviny

-          organizace práce v těžbě

-          dřevorubecké nářadí

-          nácvik ovládání motorové  pily (řezy v tlaku a tahu, zpětný vrh,..)

-          údržba a konstrukce motorové pily

-          zvláštní případy těžby

-          podmínky bezpečné práce s motorovou pilou a první pomoc

-          životní prostředí, použití pil ve stavebnictví a ostatních odvětvích průmyslu

 

·        Obsluha křovinořezu:

-          lesní a sadové dřeviny

-          organizace práce

-          údržba a konstrukce křovinořezu

-          práce s  křovinořezem

-          podmínky bezpečné práce a první pomoc

-          životní prostředí

 

Podrobněji viz. "Zadávací dokumentace".

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení: listopad 2009 Uchazeč je povinen zahájit plnění v termínu, který stanoví zadavatel v písemné výzvě k uzavření Dohody o provedení rekvalifikace Předpokládané ukončení: 31.12.2010

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo konání teorie rekvalifikačních kurzů – okres Děčín. Daále viz. Zadávací dokumentace

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky se budou hodnotit podle tohoto kritéria: pořadí váha kritérium 1) 80 % Průměrná vážená cena plnění za osobu 2) 20 % Průměrný minimální počet účastníků. Výpočet provedený v tabulce uvedené v článku I., části B ( více zadávací dokumentace).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace dodavatelem je v souladu s příslušnými ustanoveními zákona. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách následující: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky uchazeče. Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění: 1) základních kvalifikačních předpokladů (podle § 53 zákona), 2) profesních kvalifikačních předpokladů (podle § 54 zákona), 3) ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů (podle § 55 zákona) Splnění technických kvalifikačních předpokladů (§ 56 zákona) není vyžadováno Dále viz. "Zadávací dokumentace"

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Zadavatel požaduje, aby každá nabídka obsahovala: • Vyplněný Krycí list nabídky – příloha č. 2 této zadávací dokumentace. • Vyplněnou tabulku uvedenou v článku I., části B. Specifikace rekvalifikačních kurzů. • Doplněný vzor Smlouvy ve smyslu článku XI. této zadávací dokumentace – příloha č. 1 této zadávací dokumentace. • Výše uvedené dokumenty musí být podepsány osobou (osobami) oprávněnou (oprávněnými) jednat jménem dodavatele nebo osobou zmocněnou. V tomto případě musí být předložena plná moc dle ustanovení § 31 a násl. občanského zákoníku s ověřenými podpisy zmocnitele a zmocněnce. • Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů dle §53 zákona, dále profesních kvalifikačních předpokladů dle §54 písm.a) zákona a ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů (viz příloha č. 4 zadávací dokumentace). • Doklady, které osvědčují profesní kvalifikační předpoklady dle §54 písm.b) zákona a dle §108 odst. 2 zákona 435/2004 Sb., o zaměstnanosti (např. akreditace, u škol zřizovací listina včetně verzí a dodatků vztahujících se k nabídce), včetně osnovy (náplně) kurzu, která bude podepsána osobou ( osobami) oprávněnou (oprávněnými) jednat jménem dodavatele, popř. osobou zmocněnou • Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle § 50 odst. 1 písm. b) až d) zákona o veřejných zakázkách, pokud je zakázka plněna prostřednictvím subdodavatele – dodavatel předkládá doklady v rozsahu § 51 odst. 4 zákona o veřejných zakázkách. Dále viz "Zadávací dokumentace"

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Osoba (osoby) oprávněná (é) jednat jménem dodavatele Kontaktní osoba Telefon / Fax / E-mail

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: 1. Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodický pokyn pro zadávání zakázek OPLZZ D9, číslo revize 2, číslo vydání 1.2 Příslušná ustanoveními zákona. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Dodavatel přijímá informační povinnost dle Manuálů pro publicitu a vizuální identitu OP LZZ (viz http://www.esfcr.cz/folder/4628/ , tj. zejména v místě realizace aktivit projektu zajistit umístění loga ESF, EU, OP LZZ a vlajky ČR. Dále viz. "Zadávací dokumentace"

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Střední lesnická škola a Střední odborná škola sociální, p.o.
    IČ: 47274719
    DIČ: CZ47274719
    Sídlo: Šluknov, T.G.Masaryka 580, 407 77

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Bc. Rudolf Sochor
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Střední škola zahradnická a zemědělská Antonína Emanuela Komerse, Děčín – Libverda, p.o.
    IČ: 47274654
    DIČ: CZ47274654

    Sídlo: Děčín, Českolipská 123, 405 02

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 12. 11. 2009


 
Uveřejněno: 25. 9. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016