Zpět

Situační analýza Ostrava

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10640

Název zakázky: Situační analýza Ostrava

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 7. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad vlády ČR

Sídlo zadavatele: nábř. E. Beneše 4, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radek Jiránek, ředitel odboru sociálního začleňování (Agentura)

IČ zadavatele: 00006599

DIČ zadavatele: CZ00006599

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Drhová
  • Telefon: 296153462
  • E-mail: drhova.zuzana@vlada.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad vlády ČR nábř. E. Beneše 128/4 118 01 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování analýzy v Ostravě vždy pro konkrétní část veřejné zakázky jako podklad pro strategické plánování a koordinaci politik sociálního začleňování v městě Ostrava.

Veřejná zakázka je rozdělena na 3 části, přičemž uchazeč nebo uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na všechny nebo jen na některé části veřejné zakázky, nebo jen na jednu část veřejné zakázky.

Jednotlivé části veřejné zakázky včetně popisu jejich předmětu:

Část1: Podkladová analýza ke koncepci bydlení statutárního města Ostravy, Předmětem Části 1 je zpracování podkladové studie zaměřené na popis bytového fondu, popis potřeb lidí ohrožených bytovou nouzí a popis služeb na podporu bydlení. Zjištěné informace poslouží jako podklad ke zpracování koncepce bydlení statutárního města Ostravy.

Část 2: Podkladová analýza ke koncepci rodinné politiky statutárního města Ostravy. Předmětem Části 2 je zpracování podkladové studie zaměřené na popis veřejných služeb zaměřených na rodinu, výkon práce sociálně právní ochrany dítěte (SPOD), veřejného prostoru zaměřeného na rodinu, dotační politiku města v této oblasti a na další jevy spojené s rodinou. Zjištěné informace poslouží jako podklad ke zpracování koncepce rodinné politiky statutárního města Ostravy

Část 3: Výzkum pocitu bezpečí v okolí sociálně vyloučených lokalit a dalších rizikových míst v Ostravě. Předmětem Části 3 je zpracování výzkumu pocitu bezpečí v okolí sociálně vyloučených lokalit a dalších rizikových míst ve statutárním městě Ostrava. Analýza se zaměří na popis pocitu bezpečí v okolí sociálně vyloučených lokalit, ubytoven a dalších rizikových míst v Ostravě.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 785122,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
15. 11. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena včetně DPH (60%) Návrh způsobu realizace zakázky (40%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel pro část 1
    Název: PROCES . Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o. (společně s ACENDO - centrum pro vědu a výzkum, zú, IČ 28614950)  
    IČ:  28576217
    DIČ: CZ28576217
    Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Andrea Hrušková, jednatelka společnosti
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč pro část 1
    Název: AUGUR Consulting, s.r.o.
    IČ: 25358014
    DIČ:  CZ25358014
    Sídlo: Rovniny 102, 748 01 Hlučín

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • Vítězný dodavatel pro část 2
  • Název: SocioFactor s.r.o.
    IČ: 28586336
  • DIČ: CZ28586336
    Sídlo: Daliborova 631/22, Mariánské Hory,  709 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Dalibor Topinka, Ph.D. 
    Poznámka k dodavateli:
  • 2. uchazeč pro část 2
  • Název: ACCENDO - centrum pro vědu a výzkum, zú, (společně s PROCES, Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.) 
    IČ:  28614950
    DIČ: CZ28614950
    Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava

  • 3. uchazeč pro část 2
    Název: Ostravská univerzita v Ostravě
    IČ: 61988987
    DIČ: CZ61988987
    Sídlo: Dvořákova 138/7, 702 00 Ostrava
  • Vítězný dodavatel pro část 3
  • Název: SocioFactor s.r.o.
    IČ: 28586336
  • DIČ: CZ28586336
    Sídlo: Daliborova 631/22, Mariánské Hory,  709 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Dalibor Topinka, Ph.D. 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč pro část 3
    Název: AUGUR Consulting, s.r.o.
    IČ: 25358014
    DIČ:  CZ25358014
    Sídlo: Rovniny 102, 748 01 Hlučín

  • 3. uchazeč pro část 3
    Název: Regionalisti Ostrava, o.s.
    IČ: 01382641
    DIČ:
    Sídlo: Čujkovova 2725/48, 700 30 Ostrava-Zábřeh

Datum ukončení: 13. 8. 2015


 
Uveřejněno: 22. 7. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016