Školení logistiky, zásobování, expedice, kapacitního a materiálového plánování v informačním systému
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10138
Název zakázky: Školení logistiky, zásobování, expedice, kapacitního a materiálového plánování v informačním systému
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00004 Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Best – Business,a.s.
Sídlo zadavatele: Zbraslavecká 777
- Jméno: Ing. Stanislav Holemý tel.: 516 462 264 email: bestb@bestb.cz
IČ zadavatele: 25573322
DIČ zadavatele: CZ25573322
- Jméno: Kateřina Menšíková, DiS.,
- Telefon: 725 924 596
- E-mail: katerina.mensikova@bestb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Best – Business,a.s. Zbraslavecká 777 679 72 Kunštát
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato zakázka se vztahuje k projektu Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II.
Předmětem této zakázky jsou dvě níže uvedené vzdělávací aktivity:
a) „Školení logistiky, zásobování a expedice v informačním systému“
b) „Školení pokročilého kapacitního a materiálového plánování v informačním systému“
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 630000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. „Školení logistiky, zásobování a expedice v informačním systému“ a) 24 výukových dnů, tj. celkem 192 výukových hodin b) rozsah školení 8 hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut), vždy v rámci jednoho dne c) místo školení u zadavatele, tj. Zbraslavecká 777, 679 72 Kunštát d) doba plnění: leden 2015 – červen 2015 e) počet posluchačů: 19 2. „Školení pokročilého kapacitního a materiálového plánování v informačním systému“ a) 25 výukových dnů, tj. celkem 200 výukových hodin b) rozsah školení 8 hodin (1 vyučovací hodina = 60 minut), vždy v rámci jednoho dne c) místo školení u zadavatele, tj. Zbraslavecká 777, 679 72 Kunštát d) doba plnění: říjen 2014 – duben 2015 e) počet posluchačů: 18
Místo dodání / převzetí plnění: Best – Business,a.s. Zbraslavecká 777 679 72 Kunštát
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena • Kvalita nabízeného školení Hodnotící kritéria jsou podrobně popsána v zadávací dokumentaci, která je přílohou této výzvy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek_72.pdf (3. 5. 2016 08:53)
- zd-skoleni-vspr-jmk-ii.pdf (3. 5. 2016 08:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: BüroKomplet, s.r.o.
IČ: 25820761
DIČ: CZ25820761
Sídlo: Šárka 1907/21, 796 01 Prostějov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Lenka Rušarová
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAIDING a CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Alejnikova 5, 700 30 Ostrava - Zábřeh - 3. uchazeč
Název: AD Marketing, a.s.
IČ: 26216281
DIČ: CZ26216281
Sídlo: Kollárova 10, 796 01 Prostějov
- 4. uchazeč
Název: PV Management, a.s.
IČ: 26216418
DIČ: CZ26216418
Sídlo: Spitznerova 12, 796 01 Prostějov
Datum ukončení: 30. 10. 2014