Zpět

Školení řidičů silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9355

Název zakázky: Školení řidičů silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.

Sídlo zadavatele: Vítkovická 3083/1, 702 00 Ostrava, Mor. Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Kateřina Zavíralová, DiS., tel. 585 108 102, e-mail: zaviralovak@csadlogistik.cz

IČ zadavatele: 25829653

DIČ zadavatele: CZ25829653

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Zavíralová, DiS.
  • Telefon: + 420 585 108 102
  • E-mail: zaviralovak@csadlogistik.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou doručeny doporučenou poštou nebo osobně v listinné podobě na adresu zadavatele: ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s. K rukám pí Kateřina Zavíralová Rolsberská 66, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace Školení řidičů nákladních silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.

Jedná se o školení dané legislativou:

1. Školení řidičů pro přepravu nebezpečných věcí dle     

    ADR dle platného znění zákona

    Rozsah školení: 24 hodin/1 zaměstnance

    Základní kurz pro kusovou přepravu a volně ložené    

    věci (kromě třídy 1 a 7)

  Počet zaměstnanců navržených k účasti na školení: 62

 

2. Obnovovací školení řidičů pro přepravu  nebezpečných

     věcí  dle ADR dle platného znění zákona

    Rozsah školení: 16 hodin/1 zaměstnance

    Obnovovací kurz pro kusovou přepravu a volně ložené  věci

    (kromě třídy 1 a 7)

     Počet zaměstnanců navržených k účasti na školení: 61

 

 3. Zdokonalování odborné způsobilosti řidičů –  

    Profesní školení dle platného znění zákona

    Rozsah školení: 14 hodin/1 zaměstnance

    Pravidelná školení

   Počet zaměstnanců navržených k účasti na školení: 208

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 710000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
prosinec 2013 – duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomouc a Ostrava (nutné dodržet možnost školení v obou místech).Školící prostory dodavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Kvalita a úplnost nabízených služeb, váha = 60 % 2. Nabídková cena, váha = 40 % Hodnoceny budou všechny nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami a budou doručeny v řádné lhůtě. Hodnoceny budou všechny nabídky, které budou splňovat realizaci všech tří typů školení. Ad 1) Kvalita a úplnost nabízených služeb (60%) Bude hodnocena kvalita služeb nabízených pro uskutečnění vzdělávacích kurzů, především z pohledu metodiky výuky jednotlivých kurzů, způsobu jejich vedení, realizace a koordinace (30%), operativnost při zabezpečení školení dle nahodilých situací provozu, tzn. v případě sezónního výkyvu v dopravě zajistit školení vyššího počtu účastníků /cca až 20 osob v jednom termínu/ (20%), přihlédnuto bude rovněž k bonusovým službám, jako poradenství v oboru silniční nákladní doprava v oblasti správního řízení, pojistné události, atd. (10%) Ad 2) Nabídková cena (40%) Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče či statutárního orgánu uchazeče • doložení akreditace uchazeče pro požadované školení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být dodána doporučeně v neporušené obálce s adresou zadavatele a dodavatele, a nápisem „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na Školení řidičů silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s. Všechny listy nabídky musí být pevně svázány v jednom celku včetně návrhu podepsané smlouvy o zajištění školení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude zadavateli předložena v této struktuře: - Titulní list nabídky - Detailní popis zakázky - Součástí nabídky bude Plán školení na období prosinec 2013 – duben 2015 - Profesní informace o školitelích - Nabídkovou cenu - Nabídková cena, za kterou zájemce nabízí provést předmět veřejné zakázky, bude uvedena v Kč ve složení bez DPH, DPH samostatně a včetně DPH Údaj o nabídkové ceně uchazeč zapracuje též do svého návrhu smlouvy o zajištění školení, který bude přílohou jeho nabídky. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, platná a neměnná po celou dobu trvání uzavřené smlouvy o zajištění vzdělávacího programu. - Podepsaný návrh smlouvy o zajištění vzdělávacího programu. - Dokumenty prokazující kvalifikaci dle výše uvedené specifikace. Zadavatel neakceptuje variantní řešení.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: DEKRA Automobil a.s.
    IČ: 49240188
    DIČ:49240188
    Sídlo: Türkova 1001, 149 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zikmund Mróz MBA, předseda představenstva, Ing. Ilja Němeček, člen představenstva
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 16. 12. 2013


 
Uveřejněno: 26. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016