Školení řidičů silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9355
Název zakázky: Školení řidičů silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00013 Vzdělávejte se pro růst v Olomouckém kraji II! příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Sídlo zadavatele: Vítkovická 3083/1, 702 00 Ostrava, Mor. Ostrava
- Jméno: Kateřina Zavíralová, DiS., tel. 585 108 102, e-mail: zaviralovak@csadlogistik.cz
IČ zadavatele: 25829653
DIČ zadavatele: CZ25829653
- Jméno: Kateřina Zavíralová, DiS.
- Telefon: + 420 585 108 102
- E-mail: zaviralovak@csadlogistik.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky budou doručeny doporučenou poštou nebo osobně v listinné podobě na adresu zadavatele: ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s. K rukám pí Kateřina Zavíralová Rolsberská 66, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace Školení řidičů nákladních silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s.
Jedná se o školení dané legislativou:
1. Školení řidičů pro přepravu nebezpečných věcí dle
ADR dle platného znění zákona
Rozsah školení: 24 hodin/1 zaměstnance
Základní kurz pro kusovou přepravu a volně ložené
věci (kromě třídy 1 a 7)
Počet zaměstnanců navržených k účasti na školení: 62
2. Obnovovací školení řidičů pro přepravu nebezpečných
věcí dle ADR dle platného znění zákona
Rozsah školení: 16 hodin/1 zaměstnance
Obnovovací kurz pro kusovou přepravu a volně ložené věci
(kromě třídy 1 a 7)
Počet zaměstnanců navržených k účasti na školení: 61
3. Zdokonalování odborné způsobilosti řidičů –
Profesní školení dle platného znění zákona
Rozsah školení: 14 hodin/1 zaměstnance
Pravidelná školení
Počet zaměstnanců navržených k účasti na školení: 208
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 710000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: prosinec 2013 – duben 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Olomouc a Ostrava (nutné dodržet možnost školení v obou místech).Školící prostory dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Kvalita a úplnost nabízených služeb, váha = 60 % 2. Nabídková cena, váha = 40 % Hodnoceny budou všechny nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami a budou doručeny v řádné lhůtě. Hodnoceny budou všechny nabídky, které budou splňovat realizaci všech tří typů školení. Ad 1) Kvalita a úplnost nabízených služeb (60%) Bude hodnocena kvalita služeb nabízených pro uskutečnění vzdělávacích kurzů, především z pohledu metodiky výuky jednotlivých kurzů, způsobu jejich vedení, realizace a koordinace (30%), operativnost při zabezpečení školení dle nahodilých situací provozu, tzn. v případě sezónního výkyvu v dopravě zajistit školení vyššího počtu účastníků /cca až 20 osob v jednom termínu/ (20%), přihlédnuto bude rovněž k bonusovým službám, jako poradenství v oboru silniční nákladní doprava v oblasti správního řízení, pojistné události, atd. (10%) Ad 2) Nabídková cena (40%) Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče či statutárního orgánu uchazeče • doložení akreditace uchazeče pro požadované školení
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být dodána doporučeně v neporušené obálce s adresou zadavatele a dodavatele, a nápisem „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na Školení řidičů silničních motorových vozidel společnosti ČSAD LOGISTIK Ostrava a.s. Všechny listy nabídky musí být pevně svázány v jednom celku včetně návrhu podepsané smlouvy o zajištění školení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídka bude zadavateli předložena v této struktuře: - Titulní list nabídky - Detailní popis zakázky - Součástí nabídky bude Plán školení na období prosinec 2013 – duben 2015 - Profesní informace o školitelích - Nabídkovou cenu - Nabídková cena, za kterou zájemce nabízí provést předmět veřejné zakázky, bude uvedena v Kč ve složení bez DPH, DPH samostatně a včetně DPH Údaj o nabídkové ceně uchazeč zapracuje též do svého návrhu smlouvy o zajištění školení, který bude přílohou jeho nabídky. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, platná a neměnná po celou dobu trvání uzavřené smlouvy o zajištění vzdělávacího programu. - Podepsaný návrh smlouvy o zajištění vzdělávacího programu. - Dokumenty prokazující kvalifikaci dle výše uvedené specifikace. Zadavatel neakceptuje variantní řešení.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: DEKRA Automobil a.s.
IČ: 49240188
DIČ:49240188
Sídlo: Türkova 1001, 149 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zikmund Mróz MBA, předseda představenstva, Ing. Ilja Němeček, člen představenstva
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 16. 12. 2013