Zpět

Školení – Vysokotlaké odlévání slitin zinku

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10367

Název zakázky: Školení – Vysokotlaké odlévání slitin zinku

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: BENEŠ a LÁT a.s.

Sídlo zadavatele: Průhonice, Tovární 277, okres Praha-západ, PSČ 25243

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Lumír Al-Dabagh, člen představenstva +420 267 227 301 lumir.aldabagh@benesalat.cz

IČ zadavatele: 25724304

DIČ zadavatele: CZ25724304

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Gabriela Johnová, Eurovision, a.s.
  • Telefon: 539 050 612
  • E-mail: g.johnova@eurovision.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Eurovision, a.s., Veveří 2581/102, 616 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem jsou služby spočívající v odborném vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblasti slévárenství. Předmět plnění je blíže specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Zakázka je rozdělena na dvě dílčí části: 1. Vysokotlaké odlévání slitin zinku na dvojstranných strojích Oskar Frech (celkem 12 školicích dní rozdělených do 6 bloků po 2 dnech, jeden školicí den obsahuje 8 hodin školení. Počet účastníků školení je 34.), 2. Vysokotlaké odlévání slitin zinku na vícestranných strojích Techmire, (Celkem 14 školicích dní rozdělených do 7 bloků po 2 dnech, jeden školicí den obsahuje 8 hodin školení. Počet účastníků školení je 41.)

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 858000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodání do konce března 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Beneš a Lát a.s., závod Slaná u Semil PSČ: 512 01, Sutice 2/Slaná 78

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Č. dílčího kritéria Popis kritéria Váha v % 1.Nabídková cena za předmět plnění v Kč bez DPH 70 % 2.Flexibilita v hodinách 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky k ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j) a k) zákona o veřejných zakázkách - Profesní kvalifikační předpoklady: výpis z obchodního rejstříku, výpis ze živnostenského rejstříku (nebo alternativní doklady dle zadávací dokumentace) - čestné prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti plnit zakázku - seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Požadovaná minimální úroveň: Minimální úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu jsou alespoň 3 významné služby obdobného charakteru dle CPV kódu pro každou část zakázky, tj. služby v oblasti vzdělávání zaměstnanců / vzdělávání a školení, přičemž: a) pro část 1 zakázky alespoň jedna z těchto služeb byla ve výši 380 tisíc Kč a další 2 služby ve výši alespoň 100 tisíc Kč bez DPH každá z nich; b) pro část 2 alespoň jedna z těchto služeb byla ve výši 450 tisíc Kč a další 2 služby ve výši alespoň 100 tisíc Kč bez DPH každá z nich. - seznam osob, které budou odpovědné za poskytování příslušných služeb (bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli) a osvědčeními o vzdělání a odborné kvalifikaci těchto osob - strukturovanými profesními životopisy Minimální požadovaná úroveň (platí pro obě části zakázky): 1 osoba plynně hovořící česky s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání/školení, která doloží alespoň 2 referenční zakázky, jejichž předmětem bylo školení v oblasti slévárenství/odlévání ve kterých působila jako lektor Podrobnosti jsou stanoveny v přiložené zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být zasílány dokumenty výběrového řízení.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu minimálně do konce roku 2025.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeči mohou podat nabídku na jednu, nebo obě části zakázky (vždy ale jako samostatné nabídky v samostatných obálkách). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel dále nepřipouští nabídky obsahující plnění nad rámec plnění požadovaného touto zadávací dokumentací; taková nabídka bude ze soutěže vyřazena a uchazeč bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: Svaz sléváren České republiky
    IČ: 449 90 863
    DIČ: CZ44990863
    Sídlo: Brno-Královo Pole, Královo Pole, Technická 2896/2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dipl. Ing. Josef Hlavinka

  • 2. uchazeč
    Název: RGU CZ s.r.o.
    IČ: 269 81 335
    DIČ: CZ269 81 335
    Sídlo: Brno, Příkop 27/2a, 60200

ČÁST 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Svaz sléváren České republiky
    IČ: 449 90 863
    DIČ: CZ44990863
    Sídlo: Brno-Královo Pole, Královo Pole, Technická 2896/2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dipl. Ing. Josef Hlavinka

  • 2. uchazeč
    Název: RGU CZ s.r.o.
    IČ: 269 81 335
    DIČ: CZ269 81 335
    Sídlo: Brno, Příkop 27/2a, 60200

Datum ukončení: 16. 1. 2015


 
Uveřejněno: 22. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016