Školení – Vysokotlaké odlévání slitin zinku
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10367
Název zakázky: Školení – Vysokotlaké odlévání slitin zinku
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.04/B3.00167 Specifické vzdělávání zaměstnanců společnosti BENEŠ a LÁT a.s. příjemce: BENEŠ a LÁT a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: BENEŠ a LÁT a.s.
Sídlo zadavatele: Průhonice, Tovární 277, okres Praha-západ, PSČ 25243
- Jméno: Lumír Al-Dabagh, člen představenstva +420 267 227 301 lumir.aldabagh@benesalat.cz
IČ zadavatele: 25724304
DIČ zadavatele: CZ25724304
- Jméno: Ing. Gabriela Johnová, Eurovision, a.s.
- Telefon: 539 050 612
- E-mail: g.johnova@eurovision.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 1. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Eurovision, a.s., Veveří 2581/102, 616 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem jsou služby spočívající v odborném vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblasti slévárenství. Předmět plnění je blíže specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Zakázka je rozdělena na dvě dílčí části: 1. Vysokotlaké odlévání slitin zinku na dvojstranných strojích Oskar Frech (celkem 12 školicích dní rozdělených do 6 bloků po 2 dnech, jeden školicí den obsahuje 8 hodin školení. Počet účastníků školení je 34.), 2. Vysokotlaké odlévání slitin zinku na vícestranných strojích Techmire, (Celkem 14 školicích dní rozdělených do 7 bloků po 2 dnech, jeden školicí den obsahuje 8 hodin školení. Počet účastníků školení je 41.)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 858000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodání do konce března 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Beneš a Lát a.s., závod Slaná u Semil PSČ: 512 01, Sutice 2/Slaná 78
Pravidla pro hodnocení nabídek: Č. dílčího kritéria Popis kritéria Váha v % 1.Nabídková cena za předmět plnění v Kč bez DPH 70 % 2.Flexibilita v hodinách 30 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky k ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j) a k) zákona o veřejných zakázkách - Profesní kvalifikační předpoklady: výpis z obchodního rejstříku, výpis ze živnostenského rejstříku (nebo alternativní doklady dle zadávací dokumentace) - čestné prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti plnit zakázku - seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Požadovaná minimální úroveň: Minimální úroveň tohoto kvalifikačního předpokladu jsou alespoň 3 významné služby obdobného charakteru dle CPV kódu pro každou část zakázky, tj. služby v oblasti vzdělávání zaměstnanců / vzdělávání a školení, přičemž: a) pro část 1 zakázky alespoň jedna z těchto služeb byla ve výši 380 tisíc Kč a další 2 služby ve výši alespoň 100 tisíc Kč bez DPH každá z nich; b) pro část 2 alespoň jedna z těchto služeb byla ve výši 450 tisíc Kč a další 2 služby ve výši alespoň 100 tisíc Kč bez DPH každá z nich. - seznam osob, které budou odpovědné za poskytování příslušných služeb (bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli) a osvědčeními o vzdělání a odborné kvalifikaci těchto osob - strukturovanými profesními životopisy Minimální požadovaná úroveň (platí pro obě části zakázky): 1 osoba plynně hovořící česky s praxí alespoň 3 roky v oblasti vzdělávání/školení, která doloží alespoň 2 referenční zakázky, jejichž předmětem bylo školení v oblasti slévárenství/odlévání ve kterých působila jako lektor Podrobnosti jsou stanoveny v přiložené zadávací dokumentaci
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být zasílány dokumenty výběrového řízení.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu minimálně do konce roku 2025.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uchazeči mohou podat nabídku na jednu, nebo obě části zakázky (vždy ale jako samostatné nabídky v samostatných obálkách). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Zadavatel dále nepřipouští nabídky obsahující plnění nad rámec plnění požadovaného touto zadávací dokumentací; taková nabídka bude ze soutěže vyřazena a uchazeč bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-specifikace-1.docx (3. 5. 2016 11:41)
- priloha-2-editovatelne-prilohy-1.docx (3. 5. 2016 11:41)
- zd-benes-lat.pdf (3. 5. 2016 11:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1
- Vítězný dodavatel
Název: Svaz sléváren České republiky
IČ: 449 90 863
DIČ: CZ44990863
Sídlo: Brno-Královo Pole, Královo Pole, Technická 2896/2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dipl. Ing. Josef Hlavinka - 2. uchazeč
Název: RGU CZ s.r.o.
IČ: 269 81 335
DIČ: CZ269 81 335
Sídlo: Brno, Příkop 27/2a, 60200
ČÁST 2
- Vítězný dodavatel
Název: Svaz sléváren České republiky
IČ: 449 90 863
DIČ: CZ44990863
Sídlo: Brno-Královo Pole, Královo Pole, Technická 2896/2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dipl. Ing. Josef Hlavinka - 2. uchazeč
Název: RGU CZ s.r.o.
IČ: 269 81 335
DIČ: CZ269 81 335
Sídlo: Brno, Příkop 27/2a, 60200
Datum ukončení: 16. 1. 2015