Školení zaměstnanců M.A.S. Automation
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9568
Název zakázky: Školení zaměstnanců M.A.S. Automation
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00010 Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji II příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Příbram
Název/obchodní firma zadavatele: M.A.S. Automation a.s.
Sídlo zadavatele: Kolín IV, Havlíčkova 261, PSČ 280 70
- Jméno: Martina Scherbaum m.scherbaum@mas-as.cz +420 321 338 830
IČ zadavatele: 25650513
DIČ zadavatele: CZ25650513
- Jméno: Jan Plaček
- Telefon: +420 737 933 144
- E-mail: jan.placek@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 28. 2. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: M.A.S. Automation a.s. Martina Scherbaum Havlíčkova 261 280 70 Kolín IV Osobně lze nabídku doručit každý pracovní den v době od 8:00 hodin do 14:00 hodin na sekretariát společnosti M.A.S. Automation a.s.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Doplnění informací k zadávací dokumentaci:
-
Termín pro podání nabídek námi vyhlášené veřejné zakázky rozsahu při hodnotě plnění od 500.000,- Kč do 1.000.000,- Kč bez DPH, která se řídí metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách byla lhůta původně stanovena na 17. 2. 2014 do 12:00 hodin. Z důvodu velké časové náročnosti zpracování nabídek prodlužujeme termín pro odevzdání nabídek k výše uvedené zakázce do 28. 2. 2014 do 13:00 hodin. Požadavky na způsob zpracování a odevzdání nabídky se nemění.
-
Zadavatel dále uvádí, že hodnocení nabídek bude provedeno tříčlennou hodnotící komisí, která zasedne v sídle Zadavatele po ukončení otevírání obálek. Veřejné otevírání obálek proběhne 28. 2. 2014 v 13:01 v sídle Zadavatele.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka služeb pro zajištění realizace projektu CZ.1.04/1.1.00/B1.00010 Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji II ve společnosti M.A.S. Automation a.s., za podmínek stanovených touto Výzvou k podání nabídek a příloh č. 5A, 5B a 5C – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity – část A,B a C.
Veřejná zakázka je rozdělena na 3 dílčí části:
Část A: Programátor průmyslových strojů
-
bližší specifikace obsahové náplně vzdělávací aktivity viz. Příloha č. 5A – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity – část A
Část B: Rozvoj znalostí CAD
-
bližší specifikace obsahové náplně vzdělávací aktivity viz. Příloha č. 5B – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity – část B
Část C: ERP v řízení podniku
-
bližší specifikace obsahové náplně vzdělávací aktivity viz. Příloha č. 5C – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity – část C
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 983164,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Část A: Březen 2014 – Březen 2015 Část B: Březen 2014 – Prosinec 2014 Část C: Březen 2014 – Prosinec 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání služeb je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnotícím kritériem pro zadání každé části této veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH v Kč. (váha 100%).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1. Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který: - nemá v evidenci zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání, nebo bydliště - nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání, nebo bydliště - není v likvidaci - vůči majetku uchazeče neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo nebyl insolvenční návrh zamítnut proto, že majetek nedostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů řádně podepsaným čestným prohlášením osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, které nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být splnění kvalifikace prokázáno, starší 90 kalendářních dnů. 2. Profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč identicky s § 54 písm. a) a b) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách předložením následujících dokladů: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a zároveň b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3. Technické kvalifikační předpoklady a) Část A veřejné zakázky – uchazeč doloží splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením platných akreditací MŠMT; b) Část B veřejné zakázky – uchazeč doloží splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením platných akreditací MŠMT; c) Část C veřejné zakázky – uchazeč doloží reference o realizovaném školení systému ERP proALPHA obdobného rozsahu; Doklady související s kvalifikačními předpoklady se předkládají v prosté kopii. Vítězný uchazeč, se kterým by měla být následně uzavřena smlouva je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Vítězný uchazeč se tak zavazuje k poskytnutí součinnosti k uzavření smlouvy do 7 pracovní dnů od vyhlášení výsledků veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka (bez možnosti více variant) musí být na každou z částí veřejné zakázky zpracována a podána zadavateli v českém jazyce a v tištěné formě. Bude předložena v jednom originále v písemné formě a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídky. K nabídce bude uvedeno prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za nebo jménem uchazeče s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Nabídka musí obsahovat tyto dokumenty: 1. Krycí list nabídky; 2. Identifikace uchazeče včetně telefonu, e-mailu, adresy pro doručování písemností, pokud je rozdílná se sídlem uchazeče; 3. Doklady k prokázání základních kvalifikačních a profesních předpokladů; 4. Doklady k prokázání profesních kvalifikačních a profesních předpokladů; 5. Celková nabídková cena za realizaci vybrané dílčí části veřejné zakázky v požadované struktuře - celkovou cenu v Kč bez DPH, vyčíslené celkové DPH a celkovou cenu včetně DPH za nabízené dílčí plnění předmětu veřejné zakázky. Takto stanovená celková cena dílčího plnění nesmí překročit maximální celkovou cenu veřejné zakázky a maximální celkovou cenu za dílčí plnění; V případě, že je v Nabídce uchazeče shledána nejasnost, může být zadavatelem uchazeč vyzván k doplnění Nabídky ve stanovené lhůtě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Smlouva musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a přílohách.
Soubory ke stažení:
- 1-vyzva-k-podani-nabidek_1.doc (2. 5. 2016 11:57)
- 2-priloha-1-harmonogram_1.doc (2. 5. 2016 11:57)
- 3-priloha-2-cestne-prohlaseni-akceptace_1.doc (2. 5. 2016 11:57)
- 4-priloha-3-cestne-prohlaseni-kvalifikace_1.doc (2. 5. 2016 11:57)
- 5-priloha-4-kryci-list-nabidky_1.doc (2. 5. 2016 11:57)
- 6-priloha-5a-prehled-obsahove-naplne-vzdelavaci-aktivity-cast-a.pdf (2. 5. 2016 11:57)
- 7-priloha-5b-prehled-obsahove-naplne-vzdelavaci-aktivity-cast-b.pdf (2. 5. 2016 11:57)
- 8-priloha-5c-prehled-obsahove-naplne-vzdelavaci-aktivity-cast-c.pdf (2. 5. 2016 11:57)
- 9-prodlouzeni.pdf (2. 5. 2016 11:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část A – Programátor průmyslových strojů
- Vítězný dodavatel
Název: Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola technická Brno
IČ: 0055 9415
DIČ: CZ00559415
Sídlo: Sokolská 1, Sokolská 1, 602 00 Brno, Česká republika
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ladislav Němec
Poznámka k dodavateli:
Část B – Rozvoj znalostí CAD
- Vítězný dodavatel
Název: Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola technická Brno
IČ: 0055 9415
DIČ: CZ00559415
Sídlo: Sokolská 1, Sokolská 1, 602 00 Brno, Česká republika
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ladislav Němec
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Technická univerzita v Liberci, Fakulta strojní
IČ: 4674 7885
DIČ: CZ4674 7885
Sídlo: Studentská 1402/2, 461 17 Liberec I, Česká republika
Část C – ERP v řízení podniku
- Vítězný dodavatel
Název: SPC solutions spol. s r.o.
IČ: 4997 3487
DIČ: CZ4997 3487
Sídlo: Budovatelská 4821, 760 05 Zlín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ivo Junek
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 28. 2. 2014