Zpět

Školení zaměstnanců

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8832

Název zakázky: Školení zaměstnanců

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Trenkwalder, a.s.

Sídlo zadavatele: Heřmanická 1648/5, 710 00 Slezská Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Gabriela Rathouzská, 724 157 241, g.rathouzska@trenkwalder.com

IČ zadavatele: 25857011

DIČ zadavatele: CZ25857011

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Gabriela Rathouzská
  • Telefon: 724 157 241
  • E-mail: g.rathouzska@trenkwalder.com

Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2013 00:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky lze poslat doporučenou poštou nebo kurýrní službou na adresu zadavatele: Trenkwalder, a.s., Heřmanická 1648/5, 710 00, Slezská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který zabezpečí realizaci níže uvedených vzdělávacích aktivit.

 

 

 

 Specifikace vzdělávacích aktivit

 

 

 

 Kurz jednání s klienty:

 

Témata školení:

 

 

 

 Přístup ke klientovi, typologie zákazníků, zvládání náročných situací v komunikaci s klienty, péče o zákazníka, zásady efektivní komunikace

 

 

 

 Použité metody:

 

Interaktivní výklad lektora, řešení modelových situací, trénink, zpětná vazba

 

 

 

 Délka trvání: 6 školících dnů

 

 

 

Maximální cena:  25 000,- Kč/ škol.den (cena včetně DPH)

 

 

 

 Obchodní právo

 

Témata školení:

 

 

 

 Obchodně-právní vztahy, obchodní smlouvy a jejich náležitosti, důsledky chybně uzavřených smluv, jak předcházet chybám, finanční zajištění smluv, zastoupení, pověření, prokura

 

 

 

 Použité metody:

 

 

 

 Přednášky a vysvětlení lektorem, interaktivní výklad lektora, řešení modelových situací

 

 

 

 Délka trvání: 1 školící den

 

 

 

Předpokládaná cena: 25 000,- Kč (cena včetně DPH)

 

 

 

 Obchodní dovednosti

 

Témata školení:

 

 

 

 Analýza trhu, péče o klienty a jak je neztrácet, cenové kalkulace a kalkulace slev, profesionální přístup ke klientům, vyjednávání, zvládání námitek atd.

 

 

 

Použité metody:

 

Interaktivní výklad lektora, řešení modelových situací, trénink a zpětná vazba

 

 

 

Délka trvání kurzu: 3 školící dny

 

 

 

Předpokládaná cena: 25 000 Kč/škol. den (cena včetně DPH)

 

 

 

 Personalistika

 

Témata školení:

 

 

 

Strukturovaný pohovor, řízený a polořízený pohovor, metody vedení pohovorů, moderní trendy ve výběru zaměstnance, Assessment Centra – příprava, aktivity, hodnocení.

 

 

 

Základy personální psychologie, typy osobností a jejich charakteristika, jak sestavit kvalitní profil uchazeče. Praktické příklady, ukázkové profily

 

 

 

Použité metody:

 

 

 

Přednášky a vysvětlení lektorem, interaktivní výklad lektora, řešení modelových situací, trénink, zpětná vazba

 

 

 

 Délka trvání kurzu: 2 školící dny

 

 

 

Předpokládaná cena: 25 000 Kč/škol. den (cena včetně DPH)

 

 

 

 Školení určená pro účetní

 

Témata školení:

 

 

 

Cestovní náhrady-cestovní náhrady, knihy jízd, stravné, vedlejší výdaje, daňové a nedaňové náklady

 

 

 

Majetek – evidence majetku, inventury, odpisy

 

 

 

Daňová soustava ČR – druhy daní a poplatků, základní pojmy, daň z příjmu PO a FO, zákon o rezervách, DPH, daňový řád a majetkové daně (daň z nemovitostí, darovací daň, silniční daň), daňová kontrola, pokuty, penále

 

 

 

Použité metody:

 

 

 

Výklad lektora, zodpovězení dotazů

 

 

 

Délka trvání kurzu:4 x 4 školící dny (celkem 16)

 

 

 

Předpokládaná cena: 20 000,- Kč/ škol. den (cena včetně DPH)

 

 

 

Školení v IT dovednostech

 

Témata školení:

 

 

 

Pokročilá práce v programech MS Office

 

 

 

-       Tabulkový editor Excel - formátování, pokročilé funkce a vzorce, grafy, logické, vyhledávací, textové a datumové funkce,  filtrování, kontingenční tabulky apod.

 

 

 

-       Textový editor Word - pokročilé formátování, styly, šablony, hromadná korespondence, záhlaví, zápatí, oddíly, obálky a štítky apod.

 

 

 

 Použité metody:

 

 

 

 Vysvětlení lektorem při práci na PC, trénink

 

 

 

Délka trvání kurzu: 2 x 2 školící dny (celkem 4)

 

 

 

Předpokládaná cena: 20 000,- Kč/ škol. den (včetně DPH)

 

 

 

Modul interních lektorů – akreditovaný kurz

 

Témata školení:

 

 

 

Osobnost lektora, principy vzdělávání dospělých, pedagogická komunikace a formy učení, prezentace, zvládání obtížných účastníků, podoba a příprava tréninku, skupinová dynamika, techniky školitele, vyhodnocení tréninku, ověření dovedností v praxi – asistence na lekci vedené jiným lektorem, vedení vybrané lekce spolu s kvalifikovaným lektorem, samostatné vedení lekce

 

 

 

- přesnou skladbu kurzu a použité metody konkretizuje poskytovatel dle akreditace.

 

 

 

 Délka trvání kurzu: 11 - 14 školících dní

 

 

 

Předpokládaná cena: 25 000,- Kč/škol. den (včetně DPH)

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 867000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
srpen 2013- duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory firmy Trenkwader, a.s., Ostrava (Brno)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky a to: Název kritéria Váha kritéria 1. Nabídková cena 60 % 2. Metodika vedení kurzů, kvalita výuky 40 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který v nabídce prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených v odst. 1 § 53 zákona č. 137/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno prostřednictvím: ? Čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče prohlašující, že: • subjekt (uchazeč) nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče či statutárního orgánu Doklady pro splnění profesních kvalifikačních kritérií ? Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán. Výpis nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů a postačuje je dodat v prosté kopii. ? Oprávnění k podnikání v prosté kopii. Doklady pro splnění technických kvalifikačních kritérií ? Přehled významných, s předmětem této zakázky souvisejících, obdobných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Uchazeč doloží minimálně 2 reference k danému předmětu plnění této zakázky realizované v období 2010 – 2013 (tím se rozumí reference z oblasti, která je předmětem zakázky – vypsat cílovou skupinu, témata apod.. ). Prokázání tohoto kritéria dokládá uchazeč o veřejnou zakázku prostřednictvím: referenčního listu, který bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, který bude obsahovat následující údaje: • název klienta • obsah vzdělávacího kurzu • cílovou skupinu • termín realizace • jméno osoby klienta a kontakt pro ověření reference Přílohou tohoto listu může být osvědčení vydané subjektem, kterému byla služba ze strany dodavatele poskytována ? Jmenný seznam nejméně 2 kvalifikovaných lektorů pro zajištění realizace zakázky – za kvalifikovaného lektora pro zajištění realizace této zakázky je považován lektor s minimálně pětiletou praxí v oblasti vzdělávání, který má zkušenosti s minimálně 2 kurzy obdobného předmětu plnění, který je předmětem zakázky). Prokázání tohoto kritéria dokládá uchazeč prostřednictvím ? životopisů příslušných lektorů, které budou obsahovat: • Délku praxe lektorů – s uvedením délky kalendářních měsíců, po které provádí školení • Seznam školících aktivit obdobného charakteru s názvem subjektu, u kterého bylo školení realizováno • Podpis osoby, které životopis patří ? Akreditace, jedná-li se o požadavek na akreditovaný kurz Specifikace požadavků na dodavatele nezbytných pro zabezpečení služby ? Vedení třídní knihy s popisem probíraných témat, ? Zabezpečení závěrečné zkoušky, je li požadována ? Vydání certifikátů/osvědčení o absolvování vzdělávací aktivity úspěšným absolventům ? Zajištění školících materiálů ? Zajištění zpětné vazby Všechny výstupy musí splňovat pravidla pro publicitu stanovené OP LZZ a dalšími metodickými příručkami uveřejněnými na stránkách www.esfcr.cz Výstupy budou doručeny nejpozději do 10ti dnů od ukončení vzdělávací aktivity na adresu zadavatele.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude pevně spojena do jednoho celku včetně všech souvisejících příloh tak, aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka bude doručena zadavateli v uzavřené neporušené obálce nebo jiném neporušeném obalu. Obálka bude vhodným způsobem zajištěna proti samovolnému otevření či otevření v důsledku manipulace při poštovní přepravě. Obálka bude označena nápisem „NEOTVÍRAT“, na obálce bude uvedena adresa zadavatele a kontaktní adresa uchazeče a název zakázky. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (nebo doplněna úředním překladem do českého jazyka).

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu vážné chyby ve výzvě, spočívající v době plnění, uvedení chybné ceny bez DPH za zakázku a chyby v hodnotících kritériích.

Datum ukončení: 18. 7. 2013


 
Uveřejněno: 11. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016