Služba výuky odborných technických kurzů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9321
Název zakázky: Služba výuky odborných technických kurzů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: MEGATECH Industries Hlinsko s.r.o.
Sídlo zadavatele: Poličská 444, 539 01 Hlinsko
- Jméno: Mgr. Eva Loskotová, zplnomocněna pro realizaci projektu tel.: +420 469 802 333, e-mail:eva.lostotova@mgtindustries.cz
IČ zadavatele: 28416783
DIČ zadavatele: CZ 28416783
- Jméno: Olga Ondráčková
- Telefon: 00 420 777 111 078
- E-mail: ondrackova@oregio.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 12. 2013 08:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele, Poličská 444, 539 01 Hlinsko
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o 4 části školení pro zaměstnance firmy, každá část bude vybrána a zadána samostatně, konkrétně jde o:
Část 1
Kurz Incoterms – 1 kurz v rozsahu 1 dne
Kurz Logistika v automotive průmyslu – 1 kurz v rozsahu 1 dne
Kurz Kanban - 1 kurz v rozsahu 1 dne
Část 2
Kurz Školení mistrů – 2 kurzy v rozsahu vždy 3 dny (á 4 hodiny)
Část 3
Kurz Školení seřizovačů vstřikolisů – 2 kurzy v rozsahu 2 dnů
Část 4
Kurz Výroba a zpracování plastů, vstřikování – 1 kurz v rozsahu 3 dnů
Detailnější členění a obsahy jednotlivých kurzů jsou uvedeny v Příloze č.4 Popis obsahu a charakteru kurzů.
Pro školení bude možné využít techniku v zasedací místnosti- dataprojektor, plátno, flipchart.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 330000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta dodání nabídky do 2. 12. 2013 do 8:00 hodin Časový harmonogram plnění zakázky/doba trvání zakázky: 1-11/2014 – mimo měsíce 7-8/2014. Přesné termíny plnění budou stanoveny s vybraným uchazečem vždy ve lhůtě 1 měsíc před konáním daného kurzu.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání služby je sídlo firmy, konkrétně MEGATECH Industries Hlinsko s.r.o., Poličská 444, 539 01 Hlinsko. Plnění zakázky bude probíhat ve školicích prostorách firmy, na adrese sídla zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle kritéria nejnižší nabídkové ceny v Kč. Hodnocení bude provedeno na každou část samostatně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení dodavatele. Čestné prohlášení musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (viz Příloha č.1 Čestné prohlášení). Profesní kvalifikační předpoklady Dodavatel dokládá a) originál či úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán. b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být např. originál či úředně ověřená kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu. Technické kvalifikační předpoklady Uchazeč doloží složení lektorského týmu. U těchto lektorů uchazeč doloží zkušenosti se vzděláváním v oblasti předmětu zakázky. Tyto zkušenosti budou doloženy popisem zkušeností v životopise či formou referenčních dopisů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v písemné formě, a to ve dvou paré, jednom samostatném originálu a jedné samostatné prosté kopii, obálka bude opatřena razítkem uchazeče, názvem veřejné zakázky a zřetelně označena nápisem: NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „MEGATECH Industries – Služba výuky odborných technických kurzů“ Na obálce musí být adresa, na niž je možné nabídku vrátit. Doručené nabídky budou evidovány a bude jim přiděleno pořadové číslo. Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán uchazeče, je nutno předložit podepsanou nebo úředně ověřenou plnou moc k zastupování uchazeče. Každá nabídka bude samostatně svázána do jednoho svazku a zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč uvede kontaktní osobu za uchazeče ve věci zakázky do nabídky, a to včetně kontaktní a e-mailové adresy a telefonu (viz Příloha č.2 Krycí list nabídky)
Požadovaný jazyk nabídky: Čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel si je vědom, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly realizované při kontrole projektu a tuto součinnost v případě, že k tomu bude objednatelem vyzván, poskytne.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Součásti každého paré nabídky bude i písemný návrh smlouvy (viz Příloha č. 5) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč ve smlouvě vyplní cenovou nabídku těch částí zakázky, které jsou předmětem nabídky. Ve smlouvě bude zakotven i tento text: Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel si je vědom, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly realizované při kontrole projektu a tuto součinnost v případě, že k tomu bude objednatelem vyzván, poskytne. Cena zakázky bude uvedena po samostatných částech na Příloze č. 3 Sumarizace služeb a zároveň, každá část bude hodnocena samostatně
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 10:28)
- priloha-c.-2-kryci-list_3.doc (2. 5. 2016 10:28)
- priloha-c.-3-sumarizace-sluzeb.doc (2. 5. 2016 10:28)
- priloha-c.-4-specifikace-kurzu.docx (2. 5. 2016 10:28)
- priloha-c.-5-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-vyuky-2-.doc (2. 5. 2016 10:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1
Kurz Incoterms, Kurz Logistika v automotive průmyslu, Kurz Kanban
1. Revera s.r.o., Marešova 643/6, 198 00 Pha - Černý Most, IČ 281 34 796
2. Soňa Borková Oreduca, Popovice 118, 768 12 Rataje, IČ 61696714
3. Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, Česká Lípa, IČ 250 14 650
4. SLOVLOGISTIK, s.r.o., organizační složka, Horky 116, 286 01, IČ 279 46 789
5. Gradua-CEGOS, s.r.o., Karlovo nám. 325/7, 128 01 Praha 2, IČ 256 05 381
Část 2
Kurz Školení mistrů
1. K.I.S.S. vzdělávání s.r.o., U Staré elektrárny 1881/4, 710 00 Ostrava- Slezská Ostrava, IČ 284 16 783
2. Soňa Borková Oreduca, Popovice 118, 768 12 Rataje, IČ 616 96 714
3. Revera s.r.o., Marešova 643/6, 198 00 Pha- Černý Most, IČ 281 34 796
4. SLOVLOGISTIK, s.r.o., organizační složka, Horky 116, 286 01, IČ 279 46 789
5. Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 274 89 698
6. Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, Česká Lípa, IČ 250 14 650
7.Gradua-CEGOS, s.r.o., Karlovo nám. 325/7, 128 01 Praha 2, IČ 256 05 381
Část 3
Kurz Školení seřizovačů vstřikolisů
1. MAPRO spol. s r.o., Olomouc, Bystrovany 211,
772 00, IČ 146 15 100
2. Gradua-CEGOS, s.r.o., Karlovo nám. 325/7,
128 01 Praha 2, IČ 256 05 381
3. SimulPlast, spol. s r.o., Na Zelince 1280,
751 31 Lipník nad Bečvou, IČ 278 09 862
4. ENGEL CZ s.r.o., Baarova 309/18, 140 00 Pha 4,
IČ 453 11 510
Část 4 Kurz Výroba a zpracování plastů, vstřikování
1. MAPRO spol. s r.o., Olomouc, Bystrovany 211, 772 00, IČ 146 15 100
2. Gradua-CEGOS, s.r.o., Karlovo nám. 325/7, 128 01 Praha 2, IČ 256 05 381
3. SimulPlast, spol. s r.o., Na Zelince 1280, 751 31 Lipník nad Bečvou, IČ 278 09 862
Datum ukončení: 4. 2. 2014