Sociální služby pro Integrované centrum prevence
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8822
Název zakázky: Sociální služby pro Integrované centrum prevence
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.2.00/55.00013 Sociální služby pro Integrované centrum prevence příjemce: Město Bílina
Název/obchodní firma zadavatele: Město Bílina
Sídlo zadavatele: Břežánská 50/4, 418 01 Bílina
- Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!) uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
IČ zadavatele: 00266230
DIČ zadavatele: CZ00266230
- Jméno: Zuzana Štrinclová
- Telefon: +420 774 158 837
- E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna Městského úřadu Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Vzhledem k tomu, že toto jednací řízení s uveřejněním je vyhlášeno v souladu s § 22 odst. 2 zákona č. 137/2006 Sb. mohou v tomto jednacím řízení podat nabídky pouze zadavatelem přímo oslovení konkrétní dodavatelé, kteří v předchozím otevřeném řízení podali nepřijatelné nabídky.
Předmětem veřejné zakázky bude zajištění sociálních služeb a programů, které obyvatelům sociálně vyloučených lokalit v Bílině pomohou odstraňovat bariéry v přístupu ke vzdělávání a zaměstnání, a to např. realizováním následujících aktivit: nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, kariérní a pracovní poradenství, motivační a podpůrné aktivity pro mládež, sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi, klub pro rodiče s dětmi, program terénní sociální práce a dluhové a pracovní poradenství.
Veřejná zakázka je dělena na tři části: 1. Terénní programy, 2. Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (15-26 let), 3. Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi.
Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4501087,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.11.2013-30.6.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Město Bílina
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: 1. Výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH - váha 30%, 2. Rozbor hlavních potřeb cílové skupiny v oblasti předmětu zakázky - váha 20%, 3. Motivace a zapojování klientů do služeb - váha 15%, 4. Evaluace dosahování cílů plnění zakázky - váha 15%, 5. Zajištění supervize pracovníkům dodavatele při plnění zakázky - váha 20%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady: v rozsahu a způsobem uvedeným v § 53 odst.1 písm. a) až h) a j) až k)Zákona, tj. předložením: čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), j) až k) Zákona), výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona); potvrzení příslušného Finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona); potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona). Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence; potvrzení o registraci sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: 1) podle § 56 odst. 2 písm a) Zákona seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele); a 2) podle § 56 odst. 2 písm e),b) Zákona osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za poskytování služeb včetně seznamu osob v realizačním týmu. Ad 1) alespoň 1 významná služba - služby podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, praxe v oblasti sociální integrace, spolupráce na tvorbě komunitního plánu, poskytování jiných služeb a aktivit na podporu sociálně vyloučených obyvatel či obyvatel sociálním vyloučením ohrožených, atp. Ad 2: i) zkušenosti s výkonem řídící funkce, včetně finančního řízení, ii) praxe v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 3 roky a iii) středoškolské vzdělání (lze doložit i v jedné osobě) Detaily v ZD.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Ano - viz. zadávací podmínky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ano - viz. zadávací podmínky
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7
Další podmínky: Činnosti, které nesmějí být plněny subdodavatelem a musejí být prováděny přímo uchazečem jsou: i) vstup klientů do služby, včetně motivace potenciálních uživatelů a ii) vykazování postupu plnění směrem k zadavateli. Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- jrsu-priloha-c-7-seznam-realizacniho-tymu-20130717-new.docx (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-1-tiulni-list-nabidky-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-2-cestne-prohlaseni-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-3-seznam-vyznamnych-sluzeb-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-4-podklady-pro-hodnoceni-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-5-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-soc.-integrace-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-6-zprava-o-cinnosti-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-priloha-c.-7-seznam-realizacniho-tymu-20130708.doc (1. 5. 2016 02:01)
- jrsu-zd-bilina-ipo-20130708.pdf (1. 5. 2016 02:01)
- zmena-zadavacich-podminek-20130717.pdf (1. 5. 2016 02:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel pro část č. 1, 2 a 3
Název: Člověk v tísni, o.p.s.
IČ: 25755277
Sídlo: Šafaříkova 635/24, 120 00 Praha 2 - Vinohrady - 2. uchazeč
Název: Kotec, o.s.
IČ: 26648415
Sídlo: Nádražní náměstí 299/8, 353 01 Mariánské Lázně
Datum ukončení: 23. 10. 2013