Zpět

Specifické vzdělávání zaměstnanců společnosti WALMAG MAGNETICS s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9582

Název zakázky: Specifické vzdělávání zaměstnanců společnosti WALMAG MAGNETICS s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: WALMAG MAGNETICS s.r.o.

Sídlo zadavatele: Hulínská 1799/1, 767 01 Kroměříž

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Filip Sedlář Tel: +420 724 484 920 e-mail: fsedlar@walmag.cz

IČ zadavatele: 18189113

DIČ zadavatele: CZ18189113

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslava Najkerová
  • Telefon: +420 573 341 655
  • E-mail: mnajkerova@walmag.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
WALMAG MAGNETICS s.r.o., Hulínská 1799/1, 767 01 Kroměříž Nabídky lze doručit na výše uvedenou adresu poštou, kurýrní službou nebo podat na téže adrese osobně. Rozhodující je datum a čas doručení zadavateli. Nabídku může uchazeč doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech od 8 hodin do 14 hodin kontaktní osobě ve věci zakázky. V případě doručení nabídky poštou nebo kurýrní službou je za termín předání nabídky považován okamžik jejího převzetí zadavatelem od poštovní či kurýrní služby. Pozdní doručení nabídky při využívání poštovních nebo kurýrních služeb je plně rizikem uchazeče.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je nákup a zajištění služeb specifického vzdělávání zaměstnanců společnosti WALMAG MAGNETICS s.r.o. Jedná se o realizaci 9 kurzů specifického vzdělávání o celkovém rozsahu 240 hodin, rozdělených dle 2 cílových skupin:

 

1. ZVÝŠENÍ SPECIFICKÝCH ZNALOSTÍ A DOVEDMOSTÍ MANAGEMENTU 

 

4 kurzy, kterých se zúčastní 12 zaměstnanců z řad vrcholového a středního managementu a THP (každá z osob se bude účastnit všech kurzů)

 

KURZ 1:  4 dny = 32 hodin

Rozšíření specifických znalostí managementu v procesu výroby břemenových magnetů, upínačů a odmagnetovačů WALMAG

Předmětem kurzu je školení v oblasti specifik výroby konkrétních produktů WALMAG: břemenových magnetů, upínačů a odmagnetovačů.

Obsahem kurzu je zvýšení a prohloubení znalostí o konkrétních produktech WALMAG se zaměřením na jejich specifika, o specifických technologiích využívaných při produkci magnetů (permanentní a elektromagnetické technologie), o specifických materiálech používaných při výrobě (vysoce zmagnetované materiály, aj.), apod.

Cílem kurzu je rozšíření znalostí pracovníků, kteří přicházejí do styku se zákazníky a jsou zodpovědní za chod firmy. Díky rozšíření znalostí budou zaměstnanci po absolvování tohoto kurzu schopni poskytnout zákazníkům podrobnější informace o produktech a pružněji reagovat na specifické požadavky zákazníků, což povede ke zvýšení prodeje produktů WALMAG.

 

Předpokládaná cena:    100 000 Kč

 

 

KURZ 2:  4 dny = 32 hodin

Školení managementu v oblasti snižování poruch a závad výrobních postupů pří výrobě  břemenových magnetů

Předmětem kurzu je vzdělávání v oblasti výrobních postupů břemenových magnetů NEOLIFT, NEO-HV, NEO AIR a NEO EP.

Obsahem kurzu je identifikace vad a selhání výrobních postupů výše uvedených produktů, identifikace a výběr vhodných nástrojů pro eliminaci vad a následných selhání výrobních postupů, práce s analýzami poruch vyskytujících se při výrobě výše uvedených magnetů.  

Cílem kurzu je naučit pracovníky poznat a následně eliminovat vady a selhání výrobních postupů konkrétních produktů a díky těmto znalostem zajistit plynulý chod výroby bez zbytečných prostojů.

 

Předpokládaná cena:    100 000 Kč

 

 

KURZ 3:  4 dny = 32 hodin

Školení managementu v oblasti systému tahu při výrobě břemenových magnetů

Předmětem kurzu je vzdělávání v problematice systému tahu pro výrobu břemenových magnetů  NEOLIFT, NEO-HV, NEO AIR a NEO EP.

Obsahem kurzu je seznámit se s metodou systému tahu a hybridního systému tahu a umět ji následně používat v praxi, získat znalosti v oblasti autorizace dílů ve výrobním postupu výše uvedených břemenových magnetů a naučit se je aplikovat v praxi, snížení rozpracované výroby výše uvedených břemenových magnetů WALMAG ve vazbě na nákladovost výroby.

Cílem kurzu je naučit pracovníky efektivně využívat metodu systému tahu při výrobě výše uvedených břemenových magnetů a současně optimalizovat výrobní náklady, což povede ke zvýšení zisku

 

Předpokládaná cena:    100 000 Kč

 

 

KURZ 4: 3 dny = 24 hodin

Školení managementu v oblasti taktování výroby a plynulost výroby na výrobních střediscích obrobna a montáž

Předmětem kurzu je vzdělávání v problematice taktování výroby na střediscích obrobna a montáž a zajištění plynulosti výroby na těchto střediscích.

Obsahem kurzu je získat znalosti o specifických výrobních postupech odmagnetovačů (stolní DM, ruční HD, tunelový TDM), seznámit se s metodou taktování výroby a umět ji aplikovat v praxi s cílem zvýšit efektivitu těchto výrobních postupů. Dále se účastníci naučí jak optimálně snižovat výrobní náklady při současném zvýšení kvality výše uvedených odmagnetovačů.

Cílem kurzu je naučit pracovníky jak pružně reagovat na výkyvy v poptávkách a výrobě s cílem zajistit plynulý chod výroby a rovněž jak zvyšovat kvalitu produkce a snižovat náklady.

 

Předpokládaná cena:    75 000 Kč

 

 

2- ZVÝŠENÍ KVALIFIKACE DĚLNÍKŮ V OBLASTI SPECIFICKÝCH ZNALOSTÍ A DOVEDNOSTÍ

 

5 kurzů, kterých se zúčastní 20 dělníků pracujících na provozech příprava, obrobna, montáž, kontrola a expedice (každá z osob se bude účastnit všech kurzů)

 

KURZ 1: 3 dny = 24 hodin

Snížení poruchovosti výrobních zařízení používaných při výrobě elektromagnetů WALMAG MAGNETIC

Předmětem kurzu je vzdělávání v oblasti autonomní a preventivní údržby strojů používaných při výrobě elektromagnetů WALMAG. Jedná se zejména o tyto stroje: CNC vrtačka – Hedelius a CNC frézka - LIPNIK - FGSQ 50.

Obsahem kurzu je získat znalosti týkající se problematiky autonomní a preventivní údržby výše uvedených strojů a následně aplikovat tyto znalosti na konkrétní výrobní zařízení s cílem dosáhnout maximální efektivnosti těchto zařízení po celou dobu jejich životnosti.

Cílem kurzu je vytvořit konkrétní metodiku pro výše uvedená výrobní zařízení používané pří výrobě elektromagnetů WALMAG a zajistit tak delší životnost strojů a plynulý chod zařízení.

 

Předpokládaná cena:    75 000 Kč

 

KURZ 2: 3 dny = 24 hodin

Zvýšení stability strojních zařízení, které jsou využívány pro výrobu produktů WALMAG MAGNETICS

Předmětem kurzu je vzdělávání v oblasti vytváření standardů pro práci na strojních zařízeních, které jsou uzpůsobeny na konkrétní výrobu magnetů a upínačů WALMAG. Jedná se o tato zařízení: Frézka FB 32V, Frézka  FGSH50,  Bruska - horizontální ELB, Bruska vertikální BPV 80a,  Bruska - horizontální Wotana.

Obsahem kurzu je naučit se vytvářet standardy pro zvýšení stability strojních zařízení a tyto standardy následně aplikovat na výše uvedená strojní zařízení. Dále se účastníci kurzu naučí jak optimalizovat výrobní časy na výše uvedených zařízení, eliminovat případné vady a selhání těchto zařízení.

Cílem kurzu je zkrátit výrobní časy výše uvedených zařízení, eliminovat selhání těchto zařízení a zajistit plynulý chod zařízení bez zbytečných prostojů. Tím dojde ke zvýšení efektivity a produktivity výrobních postupů.

 

Předpokládaná cena:    75 000 Kč

 

 

KURZ 3: 3 dny = 24 hodin

Školení dělníků v oblasti systému tahu při výrobě odmagnetovačů WALMAG

Předmětem kurzu je vzdělávání v problematice systému tahu pro výrobu stolních, ručních a tunelových odmagnetovačů WALMAG.

Obsahem kurzu je seznámit se s metodou systému tahu a umět ji následně používat v praxi při produkci odmagnetovačů WALMAG, získat znalosti v oblasti autorizace dílů ve výrobním postupu výše uvedených odmagnetovačů a naučit se je aplikovat v praxi, snížení rozpracované výroby výše uvedených odmagnetovačů.

Cílem kurzu je naučit pracovníky efektivně využívat metodu systému tahu při výrobě výše uvedených produktů WALMAG a současně snižovat výrobní náklady.

 

Předpokládaná cena:    75 000 Kč

 

 

KURZ 4: 3 dny = 24 hodin

Školení systému tahu ve výrobním prostředí pro Elektropermanentní systémy WALMAG MAGNETICS 

Předmětem kurzu je vzdělávání v problematice systému tahu pro výrobu Elektropermanentních systémů WALMAG, které jsou kombinací permanentní a elektromagnetické technologie.

Obsahem kurzu je prohloubit znalosti o metodě hybridního systému tahu a umět ji používat v praxi při výrobě elektropermanentních systémů, získat znalosti v oblasti autorizace dílů ve výrobním postupu elektropermanentních systémů a naučit se je aplikovat v praxi, snížení rozpracované výroby výše uvedených systémů.

Cílem kurzu je naučit pracovníky efektivně využívat metodu systému tahu při výrobě výše uvedených systémů a současně snižovat výrobní náklady.

 

Předpokládaná cena:    75 000 Kč

 

KURZ 5: 3 dny = 24 hodin

Taktování výroby a plynulost výroby na výrobních střediscích obrobna a montáž

Předmětem kurzu je vzdělávání v problematice taktování výroby na střediscích obrobna a montáž a zajištění plynulosti výroby na těchto střediscích.

Obsahem kurzu je získat znalosti o specifických výrobních postupech ručních magnetů (magnetické chňapky řady MC, příruční magnet HM-S1, magnety pro drobný materiál řady SM), seznámit se s metodou taktování výroby a umět ji aplikovat v praxi s cílem zvýšit efektivitu těchto výrobních postupů. Dále se účastníci kurzu naučí, jak zkrátit výrobní časy při současném zvýšení kvality a produktivity práce při výrobě výše uvedených typů ručních magnetů.

Cílem kurzu je naučit pracovníky zajistit plynulý chod výroby a rovněž jak zkrátit výrobní časy a zvýšit produktivitu výroby.

 

Předpokládaná cena:    75 000 Kč

 

 

Součástí předmětu plnění bude

-       Realizace výše uvedených vzdělávacích kurzů včetně studijních materiálů pro všechny účastníky školení a učebních pomůcek

-       Dodání dokumentace k realizovanému vzdělávání (prezenční listiny s podpisy lektorů a účastníků, studijní materiály, osvědčení/certifikáty o absolvování kurzu)

-       Evaluace vzdělávacího programu (zjišťování a vyhodnocování zpětné vazby, závěrečná zpráva)

 

 

1 den školení = 8 vyučovacích hodin, 1 vyučovací hodina = 45 minut

 

 

Částečné plnění zakázky zadavatel nepřipouští. Nabídka musí být podána na celý předmět zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
03/2014 – 02/2015 Plnění zakázky bude zahájeno po ukončení zadávacího řízení, tj. bezprostředně po podpisu smlouvy s vítězným uchazečem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
WALMAG MAGNETICS s.r.o., Hulínská 1799/1 – MAGNETON, 767 01 Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií: 1. Nabídková cena - 55 % 2. Náplň a osnovy kurzů - 10 % 3. Metodika vzdělávání – 15 % 4. Kvalita používaných studijních materiálů a didaktických pomůcek pro výuku – 10 % 5. Evaluace - způsob hodnocení dosažených výsledků, zpětná vazba – 10 % Metoda hodnocení nabídek podle kritéria č. 1: V rámci tohoto kritéria bude hodnocena nabídková cena, kterou se rozumí celková cena za zakázku v Kč bez DPH uvedená v krycím listu. Nejvhodnější nabídkou v rámci tohoto kritéria je ta, která nabídne nejnižší cenu. Počet bodů bude přidělen podle vzorce: ( 100 x ) x váha vyjádřená v procentech Metoda hodnocení nabídek podle kritéria č. 2, č.3, č.4 a č.5: Kritérium 2) Náplň a osnovy kurzů Hodnocena bude náplň a osnovy kurzů, návaznost probíraných témat na praxi. Jako nejvýhodnější bude v rámci tohoto kritéria hodnocena nabídka, která bude reflektovat obor působnosti zadavatele, která bude mít největší návaznost na praxi a nejlépe naplní cíle vzdělávání stanovené u jednotlivých kurzů. Kritérium 3) Metodika vzdělávání Hodnocena bude metodika vzdělávání, důraz na interaktivitu, aktivní zapojení účastníků a přenos získaných dovedností do praxe. Jako nejvýhodnější bude v rámci tohoto kritéria hodnocena nabídka, která bude obsahovat metody a formy výuky relevantní pro daný předmět vzdělávání a danou cílovou skupinu, metody zajišťující aktivní zapojení účastníků a přenos získaných dovedností do praxe. Kritérium 4) Kvalita používaných studijních materiálů a didaktických pomůcek pro výuku Hodnocen bude návrh školících materiálů a didaktických pomůcek pro výuku a doložená ukázka studijních materiálů ke kurzu „Školení managementu v oblasti systému tahu při výrobě břemenových magnetů“ a jejich provázanost s navrženou osnovou a metodami výuky. Jako nejvýhodnější bude v rámci tohoto kritéria hodnocena nabídka, ve které návrh studijních materiálů a didaktických pomůcek včetně doložených ukázek studijních materiálů a pomůcek budou provázané a v souladu s navrženou metodikou vzdělávání, budou zpracovány v souladu s požadavky zadavatele na obsah kurzu a cíle kurzu, a studijní materiály doložené jako ukázka budou přehledné a uživatelsky komfortní. Kritérium 5) Evaluace - způsob hodnocení dosažených výsledků, zpětná vazba Hodnocen bude návrh evaluace vzdělávacích aktivit - způsob hodnocení dosažených výsledků, získání a vyhodnocení zpětné vazby od účastníků, její využití v průběhu realizace projektu a ukázka závěrečné zprávy. Jako nejvýhodnější bude v rámci tohoto kritéria hodnocena nabídka, která bude obsahovat propracovaný systém evaluace, a to jak z hlediska forem vzdělávání, tak z hlediska efektivity vzdělávací akce. Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce v daném kritériu bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnocení naplnění jednotlivých kritérií vychází z požadavků na nabídku uvedených v této výzvě, především v bodech Popis (specifikace) předmětu zakázky a Další požadavky na zpracování nabídky. Počet bodů přidělený v daném dílčím kritériu bude vynásoben váhou příslušného kritéria (dle vzorce: počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech). Takto získané vážené body ze všech dílčích kritérií se sečtou. Nabídka, která získá v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, bude nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 53. Způsob prokázání splnění požadavku uchazečem: Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení uchazeče. Čestné prohlášení uchazeče (viz Příloha č. 1) musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; je-li doklad podepsán zmocněncem, doloží uchazeč originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla zmocněnci pro tento případ udělena. 2. Profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 54 písm. a) a b). Způsob prokázání splnění požadavku uchazečem: Uchazeč dokládá kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Dále uchazeč dokládá doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu. 3. Technické kvalifikační předpoklady a) Seznam významných služeb Minimálně 3 významné služby poskytnuté uchazečem v posledních 3 letech, přičemž se musí jednat o služby v oblasti vzdělávání obdobného charakteru, které svým zaměřením odpovídají zaměření jednotlivých kurzů této zakázky. Každá zakázka musí být s cenou minimálně 400.000,- Kč bez DPH a musí být realizována uchazečem jednorázově, tj. na základě jedné smlouvy nebo objednávky. Způsob prokázání splnění požadavku uchazečem: Pro splnění kvalifikačního požadavku je dostačující předložení seznamu významných zakázek, ve kterém musí být uvedeny minimálně tyto informace: 1. název objednatele, 2. předmět poskytnutých služeb, 3. rozsah poskytnutých služeb, 4. termín poskytnutí služby a 5. kontaktní osoba pro ověření referencí (spolu s kontaktním údajem, tel. číslo, e-mail). Seznam musí být doložen v originále podepsaném osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a musí z něj prokazatelně vyplývat splnění požadavků zadavatele. b) Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče nebo osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Uchazeč prokáže odbornou kvalifikaci pro poskytnutí vzdělávacích služeb, které jsou předmětem této zakázky: - jednoho odborného garanta (vysokoškolské vzdělání, lektorská praxe min. 4 roky, zkušenost se vzděláváním odpovídající předmětu zakázky, praxe a zkušenosti s výkonem pozice odborného garanta projektu) - dva lektory (minimálně středoškolské vzdělání, lektorská praxe min. 4 roky, zkušenost se vzděláváním odpovídající předmětu zakázky Způsob prokázání splnění požadavku uchazečem: Dostačující je doložení profesních životopisů garanta a dvou lektorů (originál životopisu podepsaný danou osobou, tj. příslušným lektorem či garantem). Ze životopisu musí prokazatelně vyplývat splnění požadavků zadavatele. Upozornění Důsledkem nesplnění požadované kvalifikace může být vyřazení nabídky z další účasti v zadávacím řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána pouze v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídky v listinné formě je možné předkládat pouze v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa zadavatele a kontaktní adresa uchazeče. Obálka či obal musí být uzavřen a vhodným způsobem zajištěn proti samovolnému otevření či otevření v důsledku manipulace při přepravě. Pro efektivitu procesu hodnocení nabídky na straně zadavatele, uchazeče žádáme, aby současně s originálem nabídky předložili také kopii nabídky v písemné (listinné) podobě a zároveň také nabídku v elektronické formě, např. na CD. Je žádoucí, aby nabídky byly zabezpečeny proti nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Proto doporučujeme listy nabídky očíslovat a všechny listy nabídky (včetně všech příloh) spojit vhodným způsobem, který manipulaci znemožní. Nabídka musí být vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Povinné součásti nabídky a požadavky zadavatele na zpracování nabídky Nabídka uchazeče musí povinně obsahovat níže uvedené součásti nabídky, tj. body 1. – 7.). Pro efektivní hodnocení nabídky uchazečům doporučujeme dodržení struktury nabídky a pořadí povinných součástí nabídky takto: 1. Titulní strana s uvedením názvu zakázky 2. Obsah nabídky včetně uvedení čísel stránek 3. Krycí list nabídky (viz Příloha č. 2) včetně identifikace dodavatele 4. Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů 5. Popis nabízeného plnění 5.1. Návrh náplně a osnov jednotlivých kurzů 5.2. Návrh metodiky a forem vzdělávání 5.3. Návrh školících materiálů a didaktických pomůcek pro výuku, včetně doložení ukázky studijních materiálů ke kurzu „Školení managementu v oblasti systému tahu při výrobě břemenových magnetů“ 5.4. Návrh evaluace vzdělávacích aktivit - způsob hodnocení dosažených výsledků, získání a vyhodnocení zpětné vazby od účastníků, její využití v průběhu realizace projektu, včetně doložení ukázky závěrečné zprávy 6. Nabídková cena, včetně vymezení rozsahu nabízených služeb - viz požadavky níže 7. Specifikace subdodavatelů (identifikační údaje) a specifikace částí zakázky, které bude daný subdodavatel zajišťovat, včetně uvedení míry zapojení subdodavatele Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny Cena bude uváděna v Kč, v členění: cena bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Pro hodnocení bude relevantní celková cena bez DPH. Uchazeč ve své nabídce uvede ceny za jednotlivé kurzy (včetně uvedení rozsahu kurzu ve dnech a ceny za 1 den školení) ve struktuře dle této tabulky: č. Název kurzu Počet dnů školení Cena za 1 den v Kč bez DPH Cena za kurz v Kč bez DPH včetně DPH 1.- ZVÝŠENÍ SPECIFICKÝCH ZNALOSTÍ A DOVEDMOSTÍ MANAGEMENTU 1 KURZ 1: Rozšíření specifických znalostí managementu v procesu výroby břemenových magnetů upínačů a odmagnetovačů WALMAG 2 KURZ 2: Školení managementu v oblasti snižování poruch a závad výrobních postupů při výrobě břemenových magnetů 3 KURZ 3: Školení managementu v oblasti systému tahu při výrobě břemenových magnetů 4 KURZ 4: Školení managementu v oblasti taktování výroby a plynulost výroby na výrobních střediscích obrobna a montáž 2- ZVÝŠENÍ KVALIFIKACE DĚLNÍKŮ V OBLASTI SPECIFICKÝCH ZNALOSTÍ A DOVEDNOSTÍ 5 KURZ 1: Snížení poruchovosti výrobních zařízení používaných při výrobě elektromagnetů WALMAG MAGNETICS 6 KURZ 2: Zvýšení stability strojních zařízení, které jsou využívány pro výrobu produktů WALMAG MAGNETICS 7 KURZ 3: Školení dělníků v oblasti systému tahu při výrobě odmagnetovačů WALMAG 8 KURZ 4: Školení systému tahu ve výrobním prostředí pro Elektropermanentní systémy WALMAG MAGNETICS 9 KURZ 5: Taktování výroby a plynulost výroby na výrobních střediscích obrobna a montáž CELKEM Celková nabídková cena, tj. cena za všechny kurzy celkem, bude uvedena v nabídce v kapitole nabídková cena a zároveň v Krycím listu nabídky (Příloha č. 2 této výzvy). Nabízená celková cena musí být stanovena jako cena maximální a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu zakázky, jako jsou kromě jiného náklady na přípravu školení, zajištění školících materiálů pro účastníky, realizaci vzdělávání, mzdu lektora, cestovné a stravné lektora, zajištění veškerých pomůcek pro výuku, vystavení osvědčení o absolvování kurzů, zajištění evaluace a zpětné vazby, prezenčních listin a dalších výstupů pro zadavatele. Nabízenou celkovou cenu lze změnit pouze v případě změny sazby DPH nebo v případě změny v rozsahu poskytovaných služeb, tj. pokud by bylo dohodnuto plnění nad rámec podané nabídky a uzavřené smlouvy (taková dohoda musí být písemná). Platební podmínky Platba za poskytnuté služby bude realizována bezhotovostním převodem na základě faktur vystavených dodavatelem. Fakturační období je 1 měsíc. Minimální doba splatnosti faktur je 14 dní (uchazeč může předložit delší dobu splatnosti faktur) od data doručení faktury zadavateli. Faktura musí obsahovat seznam školicích dní realizovaných v daném měsíci, datum realizace, název kurzu, a dále všechny náležitosti řádného daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení. Podmínky realizace zakázky Vybraný uchazeč/dodavatel služeb je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Vybraný uchazeč/dodavatel služeb je při realizaci zakázky povinen splnit publicitu projektu v souladu se Závazným balíčkem provádění propagačních a informačních aktivit podle Manuálu pro publicitu OP LZZ, který je k dispozici na www.esfcr.cz (závazný je dokument ve verzi platné v den učinění příslušného úkonu). Požadavky na specifikaci případných subdodavatelů a přípustné míry plnění dodané jejich prostřednictvím Zadavatel připouští plnění dodané prostřednictvím subdodavatele či subdodavatelů v maximální míře do 1/3 objemu celé zakázky. Tj. počet dnů školení dodaných prostřednictvím subdodavatele může být maximálně 10 dnů. V případě, že uchazeč plánuje realizaci zakázky s využitím služeb subdodavatelů, uvede v nabídce jejich specifikace (identifikační údaje) a uvede části zakázky, které bude daný subdodavatel zajišťovat, včetně uvedení rozsahu zapojení subdodavatele ve dnech. Další ujednání Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto zadávacím řízení. Nabídky se uchazečům nevrací a zůstávají u zadavatele jako součást dokumentace o zadávacím řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené v nabídkách. Poskytnutí dodatečných informací k výběrovému řízení Uchazeči mohou po zadavateli požadovat dodatečné informace k zakázce. Dotazy mohou být podávány pouze písemnou formou na e-mail kontaktní osoby tohoto výběrového řízení. Na dotazy bude zodpovězeno nejpozději do 4 pracovních dnů od doručení dotazu. Nejzazší termín pro podání dotazu je 5 dní před termínem pro podání nabídek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: DC VISION, s.r.o.
    IČ: 25366254
    DIČ: CZ25366254
    Sídlo: Krnovská 38/58, 746 01 Opava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Libor Witassek
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 12. 3. 2014


 
Uveřejněno: 11. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016