Stavební úpravy kanceláří, Hálkova 20, Olomouc
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9639
Název zakázky: Stavební úpravy kanceláří, Hálkova 20, Olomouc
Druh zakázky: Stavební práce
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/C2.00105 Podpora standardizace činnosti orgánu sociálně právní ochrany dětí Magistrátu města Olomouce příjemce: Statutární město Olomouc
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Olomouc
Sídlo zadavatele: Horní náměstí 583, 779 1I Olomouc
- Jméno: Mgr. Eva Machová, náměstkyně primátora
IČ zadavatele: 00299308
DIČ zadavatele: CZ00299308
- Jméno: Michal Majer
- Telefon: +420 588 488 724
- E-mail: jaroslav.klimes@olomouc.eu
Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: a. osobně na sekretariát oddělení veřejných zakázek odboru investic MMOI, 3. patro, místnost číslo 474 b. Nabídky je rovněž možno doručit prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu: Magistrát města Olomouce odbor investic, oddělení veřejných zakázek Palackého 14, 779 II Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je provedení stavebních prací v prostorách odboru sociálních věcí MMOI. Jedná se o stávající budovu do které budou vestavěny nové dělící příčky za účelem zvýšení ochrany soukromí při projednávání závažných osobních sítuací zúčastněných klíentů. Konkrétně dojde k probourání nových dveřních otvorů do 2 kanceláří v I. NP, dále přepažení I kanceláře ve II.
NP a přepažení 6 kanceláří ve III. NP. Práce, které budou prováděny: bourání, konstrukce suché výstavby, elektromontážní práce, konstrukce truhlářské, vzduchotechníka (stávající, nutno přízpůsobit novým kancelářím), nátěry, malby, penetrace, montáž zabezpečovacího zařízeni.Uživáni stávajících kanceláří se jejich rozdělením nezmění. Budova byla vybudována jako trvalá stavba což se stavebními úpravami nezmění.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 602993,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení stavebních prací je v průběhu března 2014 a požadovaný termín ukončení stavebních prací je nejpozději do 25.4.2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Hálkova 20, 779 11 Olomouc, prostory odboru sociálních věcí MMOI
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to odpovídající oboru: Provádění staveb, jejich změn a odstraňování. Splnění kvalifikace je prokázáno dodavatelem v rámci podané nabídky předložením jediného čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. · Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče plnit veřejnou zakázku · Technický kvalifikační předpoklad - prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu předložením seznamu stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let, včetně osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto zakázek. Stavební zakázkou se pro tyto účely rozumí zakázka s finanční hodnotou dosahující výše min. 350 000,- Kč bez DPH, jejímž předmětem byla rekonstrukce či výstavba objektů občanské vybavenosti. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad, pokud realizovat alespoň 2 takové zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ve formuláři krycí list bude uvedena kontaktní osoba uchazeče, a to včetně kontaktní adresy, emailové adresy a kontaktního tel. spojení. Krycí list však bude podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Vzhledem k charakteru změn zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek a to na 27. 3. 2014, 9:00.
Soubory ke stažení:
- 14004-a-stavebni-upravy-kancelari-halkova-20-zadani-.xls (2. 5. 2016 12:32)
- 14004-b-stavebni-upravy-kancelari-halkova-20-zadani-.xls (2. 5. 2016 12:32)
- 14004-c-stavebni-upravy-kancelari-halkova-20-dodatek-vr-1-zadani-.xls (2. 5. 2016 12:32)
- 14004-cestne-prohlaseni-53-.rtf (2. 5. 2016 12:32)
- 14004-dodatecne-informace-c.1.pdf (2. 5. 2016 12:32)
- 14004-dodatecne-informace-c.2.pdf (2. 5. 2016 12:33)
- 14004-dodatecne-informace-c.3.pdf (2. 5. 2016 12:33)
- 14004-dodatecne-informace-c.4.pdf (2. 5. 2016 12:33)
- 14004-dodatecne-informace-c.5.pdf (2. 5. 2016 12:33)
- 14004-formular-referencni-zakazky.doc (2. 5. 2016 12:33)
- 14004-kryci-list.doc (2. 5. 2016 12:33)
- d4-manual-pro-publicitu-1-6_1_2.pdf (2. 5. 2016 12:33)
- sod-stavebni-upravy-kancelari-halkova-20-konecna-verze.doc (2. 5. 2016 12:33)
- vop-1-1-2014-na-provedeni-dila.pdf (2. 5. 2016 12:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: HORSTAV Olomouc, spol. s r.o.
IČ: 45195706
DIČ: CZ45195706
Sídlo: Tovární 1129/41a, Olomouc - Hodolany,
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Stanislav Horák
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: STAVBROS, s.r.o.
IČ: 46977490
DIČ: CZ46977490
Sídlo: Brodek u Prostějova, V Pivovaře 111 - 3. uchazeč
Název: Stavitelství Pospíšil s.r.o.
IČ: 25844610
DIČ: CZ25844610
Sídlo: Na zákopě 452/1a, Olomouc Chválkovice - 4. uchazeč
Název: Elektropráce Spáčil, s.r.o.
IČ: 26853639
DIČ: CZ26853639
Sídlo: I.P. Pavlova 725/117, Olomouc
- 5. uchazeč
Název: CEFEUS - CZECH s.r.o.
IČ: 26841967
DIČ: CZ26841967
Sídlo: Rokycanova 784/9b, Olomouc - Nové Sady
- 6. uchazeč
Název: Revall-bau s.r.o.
IČ: 25380681
DIČ: CZ25380681
Sídlo: Janáčkova 943/5, Olomouc
- 7. uchazeč
Název: Provádění staveb Olomouc s.r.o.
IČ: 25385551
DIČ: CZ25385551
Sídlo: tř. Kosmonautů 989/8, Olomouc - Hodolany
Datum ukončení: 8. 4. 2014