Zpět

Supervize

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9207

Název zakázky: Supervize

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, Praha 1, PSČ 110 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Pavel Štern 224 424 414 pstern@pms.justice.cz

IČ zadavatele: 708 88 060

DIČ zadavatele: /

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Pavel Štern
  • Telefon: 224 424 414
  • E-mail: pstern@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 11. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Místo a lhůta pro podání nabídky: Místem pro podání nabídky je sídlo Zadavatele: Hybernská 18, 110 00, Praha 1, sekretariát p. Blanka Vůjtková, tel.: +420 224 424 414 Nabídky je možno podat prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb nebo osobně po celou dobu lhůty pro podání nabídek, a to v pracovní dny od 10:00 do 13:00 hodin. V poslední den lhůty do 10:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je provedení supervize poradců zadavatele a poradců dodavatele. 

Supervizor bude poskytovat podporu poradcům zadavatele a poradcům dodavatele, kteří pracují s klienty (tj. obětmi trestných činů). Proces supervize se bude zabývat potřebami klientů v rámci standardů dobré praxe a etického kodexu. Supervizor bude též poskytovat v rámci supervizního setkání poradcům kvalitní zpětnou vazbu. 

- 1 supervizor provede 30 supervizí ročně (včetně příprav a cest), přičemž délka jedné supervize činí 8 hodin. 

Předmětem veřejné zakázky jsou zejména tyto činnosti: 

  • §  supervize zavádění nových metodik,
  • §  supervize každodenní práce s klienty,
  • §  motivace pracovníků k další práci, prevence vyhoření,
  • §  poskytování zpětné vazby,
  • §  administrativní zpracování poskytované služby,

 

Supervizoři budou spolupracovat vždy s 5 poradnami (tedy s 5 až 10 poradci) podle předem stanoveného harmonogramu a bude přímo podléhat 1 regionálnímu koordinátorovi zadavatele. Do každé poradny bude dojíždět 1x za 2 měsíce na celý den. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 719000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Začátek plnění: ihned po uzavření smlouvy Předpokládaný konec plnění: 30.4.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Veřejná zakázka je rozdělena na 6 částí dle příslušných regionů. Předpokládaná hodnota činí maximálně 145 000,- Kč včetně DPH za každý jednotlivý region veřejné zakázky. Každá část - region bude hodnocena samostatně a uchazeč má právo podat nabídku pro jednu, několik nebo i na všechny části - regiony veřejné zakázky. Veřejná zakázka je rozdělena na části dle regionů (dále také jako „projektová města“) následovně: Část 1) Region - České Budějovice, Žďár nad Sázavou, Pelhřimov, Jihlava, Třebíč Část 2) Region - Plzeň, Karlovy Vary, Rokycany, Mladá Boleslav, Kutná Hora Část 3) Region - Ústí nad Labem, Děčín, Rumburk, Liberec, Most Část 4) Region -Hradec Králové, Svitavy, Šumperk, Náchod, Pardubice Část 5) Region - Brno, Uherské Hradištěm, Zlín, Vsetín, Olomouc Část 6) Region - Ostrava, Opava, Frýdek Místek, Havířov, Karviná

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným, pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: o splní základní kvalifikační předpoklady, o splní profesní kvalifikační předpoklady, o splní technické kvalifikační předpoklady. Obecné podmínky pro prokázání kvalifikace: Zadavatel upozorňuje, že kvalifikace musí být prokázána ve lhůtě pro podání nabídek. Čestné prohlášení k prokázání základních kvalifikačních předpokladů a Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Kvalifikaci prokazuje uchazeč předložením prostých kopií příslušných dokladů. Více v ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ Verze 1.8 s platností od 1. 10. 2013.

Další podmínky:
ZD je ke stažení na www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMsp

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

Pro část 1, 2, 3, 4, 5 a 6 VZ byl vybrán dodavatel.

ČÁST 1:

·         Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková

ČÁST 2:

·         Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková

ČÁST 3:

·         Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková

ČÁST 4:

·         Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková

·         2. uchazeč
Název:  PhDr. Iva Košťálová
IČ:  429 15 589
DIČ:
Sídlo: Tyršovo nám. 85, 565 01 Choceň

ČÁST 5:

·         Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková

ČÁST 6:

·         Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Malásková
IČ: 742 25 367
DIČ:
Sídlo: Sokolovská 5/1135, 708 00 Ostrava - Poruba
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Malásková

·         2. uchazeč
Název: PhDr. Magda Krolová
IČ: 739 41 611
DIČ:
Sídlo: Chalupova 15/2, 711 00 Ostrava – Antošovice

 

·         3. uchazeč
Název: Mgr. Peter Oroszy
IČ: 681 68 144
DIČ:
Sídlo: Nižní Lhoty 35, 739 51

 

 

 

Datum ukončení: 22. 4. 2014


 
Uveřejněno: 15. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016