Zpět

Teamcenter - Requirements Manager

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10635

Název zakázky: Teamcenter - Requirements Manager

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 7. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: VÚTS, a.s.

Sídlo zadavatele: Svárovská 619, Liberec XI, Růžodol 1, 460 01, Liberec XI, Česká Republika

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Rozkovec, 485 302 477, pavel.rozkovec@vuts.cz

IČ zadavatele: 46709002

DIČ zadavatele: CZ46709002

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Marek
  • Telefon: 608977578
  • E-mail: jan.marek@vuts.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 7. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
VÚTS, a.s., Svárovská 619, Liberec XI, Růžodol 1, 460 01, Liberec XI, Česká Republika.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem je zajištění odborného vzdělávání s názvem „Teamcenter - Requirements Manager“.

Zakázka spočívá ve školení pro celkem 8 osob v pokročilých technikách v celkovém rozsahu 16 hodin, v 1 školené skupině s hodinovou dotací 16 hodin pro každou školenou osobu.

Součástí nabídkové ceny jsou i případné školící materiály. 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 30000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 14. 8. 2015 do 31. 8. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
VÚTS, a.s., Svárovská 619, Liberec XI, Růžodol 1, 460 01, Liberec XI, Česká Republika.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a) Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží výpis z obchodního rejstříku. Požadovaný doklad nesmí být starší 90 dnů a předložen musí být alespoň v prosté kopii. V případě zahraničního uchazeče doloží výpis z obdobné evidence. b) Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci pro činnosti „Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti“. Požadovaný doklad nesmí být starší 90 dnů a předložen musí být alespoň v prosté kopii. V případě zahraničního uchazeče doloží výpis z obdobné evidence. c) Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který není v likvidaci. Doloženo budiž čestným prohlášením. d) Uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Doloženo budiž čestným prohlášením. e) Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který za posledních 5 let realizoval alespoň 1 zakázku podobného charakteru (školení uživatelů Teamcenter - Requirements Manager). Každá zakázka musí být alespoň v hodnotě 30 000 Kč bez DPH. Každá zakázka pro ucelenou skupinu čítající alespoň 8 školených osob. Reference musí být zakázkami, které ze 100% uchazeč sám realizoval bez subdodavatelů. Ke každé referenční nabídce musí být uvedeno: Název zadavatele školení, název školení, stručný popis školení, počet školených osob, datum školení, kontakt na zadavatele školení. f) Namísto dokumentů požadovaných v bodě a) – d) lze prokázat kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů za předpokladu, že jsou tímto nezpochybnitelně doloženy všechny požadované skutečnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Tato zakázka je zadána dle dokumentu „Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ“, Identifikační číslo: MAD 99, číslo revize: 10, s platností od 1. 4. 2014.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Industrial Technology Systems, spol. s r.o.
    IČ:
    44849168
    DIČ:
    Sídlo:
    Pod Karlovarskou silnicí 284/32, Ruzyně, 161 00 Praha 6
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    TIHOMIR ERDELJAC


  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 30. 7. 2015


 
Uveřejněno: 18. 7. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016