Tiskové služby 2015 II.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10668
Název zakázky: Tiskové služby 2015 II.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 9. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/03.00018 Pracovní návyky jako komplex individuálního poradenství, cíleného zaškolení, aktivizace místních aktérů a rozvoje potenciálu vybraných lokalit příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00020 Rozvoj poradenství poskytovaného ÚP pro cizince příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00022 Systém efektivního řízení lidských zdrojů Úřadu práce ČR příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
- CZ.1.04/3.1.00/04.00010 Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 7, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 9. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN (elektronického tržiště GEMIN – viz www.gemin.cz, provozované provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na poskytování tiskových služeb a dalších služeb s tím spojených, tzv. managed print services v sídle zadavatele (hlavní město Praha).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 387200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31.8.2016, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je Česká republika, Hlavní město Praha, sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů - splnění profesních kvalifikačních předpokladů - splnění technických kvalifikačních předpokladů Blíže viz výzva k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz, provozovaného provozovatelem SYNTAXIT, s.r.o., IČO: 24797715 (dále jen „e-tržiště“). Listinné podání nabídky zadavatel nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-2-vzor-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvallifikacnich-predpokladu_1_2.docx (3. 5. 2016 14:03)
- priloha-c-3-vzor-prohlaseni-o-vyslovnem-souhlasu-s-obsahem-nabidky_1_2.docx (3. 5. 2016 14:03)
- priloha-c.-1-smlouvy-technicka-specifikace_1_2.xlsx (3. 5. 2016 14:03)
- priloha-c.-1-smlouva-o-poskytovani-tiskovych-sluzeb.docx (3. 5. 2016 14:03)
- priloha-c.-2-smlouvy-tiskovy-system_1_2.docx (3. 5. 2016 14:03)
- priloha-c.-3-smlouvy-cenova-struktura_1_2.docx (3. 5. 2016 14:03)
- vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50.pdf (3. 5. 2016 14:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: OFFICE - CENTRUM s.r.o.
IČ: 27143562
DIČ: CZ27143562
Sídlo: Českobrodská 53, 190 00 Praha 9 - Běchovice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Tomáš Liška, jednatel
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 25. 9. 2015