Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti městského úřadu
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9663
Název zakázky: Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti městského úřadu
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/89.00116 Zvýšení kvality řízení a poskytovaných služeb MÚ Moravská Třebová příjemce: Město Moravská Třebová
Název/obchodní firma zadavatele: Město Moravská Třebová
Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 29/32
- Jméno: JUDr. Miloš Izák, starosta města Telefon: +420 461 353 120, +420 602 171 460 E-mail: starosta@mtrebova.cz
IČ zadavatele: 00277037
DIČ zadavatele: CZ00277037
- Jméno: Ing. Andrej Kašický
- Telefon: +420 733 389 497
- E-mail: akasicky@mtrebova.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 4. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Podání poštou na adresu: Město Moravská Třebová, nám. T. G. Masaryka 29, 571 01 Moravská Třebová. Podání osobně: podatelna městského úřadu Moravská Třebová, ul. Olomoucká 2, 571 01 Moravská Třebová.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí specifických poradenských služeb v rámci výše uvedeného dotačního projektu. Konkrétně jde o realizaci Aktivity č. 7 - Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti úřadu samosprávy. Aktivita č. 7 spočívá v nastavení srozumitelné a čitelné komunikace navenek vůči veřejnosti a implementace nastavené komunikační strategie do praxe městského úřadu. Veřejná zakázka se skládá ze dvou klíčových aktivit (zadavatel neumožňuje dílčí plnění): 1) Vstupní analýza a průzkum spokojenosti občanů a 2) Zlepšování komunikace úřadu s jeho klienty. Předmět veřejné zakázky je detailně specifikován v příloze č. 2 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 247933,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení poskytování poradenských služeb (tj. předpokládaný termín podpisu smlouvy): červen 2014. Smlouva o dílo bude uzavřena bez zbytečného odkladu po ukončení zadávacího řízení. Předpokládaný termín ukončení realizace: 31.03.2015. Pokud z jakýchkoliv důvodů na straně zadavatele bude nemožné splnit předpokládaný termín zahájení realizace veřejné zakázky (zejména z důvodu prodloužení doby trvání zadávacího řízení) je zadavatel oprávněn jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení. Pokud toto zdržení nebude delší než 14 dnů, pak se požadovaný termín ukončení realizace veřejné zakázky nemění. V opačném případě se obě strany dohodnou na přiměřeném prodloužení předpokládaného termínu ukončení realizace veřejné zakázky. Termín ukončení realizace veřejné zakázky má vazbu na termín ukončení realizace dotačního projektu (31.05.2015), ke kterému se vztahuje tato veřejná zakázka. Vzhledem k této skutečnosti je termín ukončení veřejné zakázky pevně daný a neměnný. Výjimku z tohoto ustanovení představuje pouze situace uvedená v předchozím a následujícím odstavci. Termín ukončení realizace veřejné zakázky je možné měnit pouze v případě, že dojde k prodlení zhotovitele z důvodu vyšší moci, za kterou smluvní strany uznávají všechny objektivně nepředvídatelné okolnosti stojící mimo dispozici zhotovitele, které nebylo možno odvrátit ani s vynaložením úsilí k zabránění nebo zmírnění následků, které nelze na zhotoviteli spravedlivě požadovat. Pro tento případ se smluvní strany zavazují uzavřít dodatek ke smlouvě a upravit tak smluvní vztah přiměřeně konkrétním okolnostem vyšší moci tak, aby bylo dosaženo účelu veřejné zakázky. Pro účely této smlouvy se za vyšší moc považují skutečnosti, které smluvní strany nemohly v době uzavření předvídat, které nemohou být ovlivněny smluvními stranami a které brání plnění závazků z této smlouvy vyplývajících, např. přírodní katastrofy, chemické vlivy, živelné pohromy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Nabídky budou hodnoceny podle dvou dílčích hodnotících kritérií (resp. subkritérií), kterými jsou: KRITÉRIUM Č. 1: Nabídková cena předmětu veřejné zakázky (v Kč včetně DPH): váha 60% KRITÉRIUM Č. 2: Popis přístupu k realizaci plnění veřejné zakázky (kvalita nabízeného řešení): váha 40% Dílčí subkritéria pro kritérium č. 2: 2.1 - Komplexnost a vhodnost navrhované metodiky k realizaci zakázky. 2.2 - Návrh postupu realizace zakázky z obsahového a časového hlediska 2.3 - Způsob komunikace se zadavatelem a dalšími relevantními subjekty
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč je povinen nejpozději do konce lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: 1) základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona, 2) profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona, 3) ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, 4) technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona. Podrobné informace týkající se požadavků na prokázání kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou součást tohoto oznámení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Tyto údaje uchazeč uvede v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a zadávací dokumentaci ze dne 12.3.2014, č.j. 06246/2014.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-info-1-verze-26032014.pdf (2. 5. 2016 12:43)
- prilohy-zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6.zip (2. 5. 2016 12:43)
- vyzva-k-podani-nabidek-a-zadavaci-dokumentace.pdf (2. 5. 2016 12:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer, CSc., jednatel - 2. uchazeč
Název: PROCES – Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.,
IČ: 28576217
DIČ: CZ28576217
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava - 3. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 27170241
DIČ: CZ27170241
Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 - Staré Město
Datum ukončení: 6. 6. 2014