Zpět

Úřad v pohybu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8800

Název zakázky: Úřad v pohybu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy

Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 01 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Karolína Vlašánková 777 834 521, karolina.vlasankova@enovation.cz

IČ zadavatele: 00064581

DIČ zadavatele: CZ00064581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Peprný
  • Telefon: 236 002 322
  • E-mail: Libor.Peprny@praha.eu

Lhůta pro podání nabídek: 24. 7. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
MHMP - Podatelna, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1 Po - Čt 8,00 - 18,00 hod. Pá 8,00 - 16,00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky je:

A.     Realizace průzkumu - mystery shoppingu jako analytického nástroje ke zjištění stavu v řešené oblasti vč. vytvoření plánu průzkumu

B.      Realizace 4 kurzů podpůrných školení v oblasti nastavení změn podporující implementaci principů good governance do praxe MHMP

C.     Realizace 26 facilitovaných workshopů pro cílovou skupinu projektu v odborech DSC (odbor dopravně správních činností), FON (odbor evropských fondů) a AMP (odbor archvivu MHMP - oddělení služeb veřejnosti) + realizace 3 facilitovaných workshopů pro vybrané osoby z realizačního týmu a pro osoby žadatele z úseku vzdělávání  - jako podpora změny ke good governance, kde výstupem všech 29 workshopů jsou akční plány ke změně jednotlivých odborů, resp. oddělení

D.     Vytvoření Strategie zlepšení kontaktu s veřejností vč. návrhů změn v systému vzdělávání navazující na facilitované workshopy

Bližší specifikace předmětu zakázky a podmínek plnění je uvedena v zadávací dokumentaci).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1723140,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31. 12. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Magistrát Hl. m. Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
40% Nabídková cena 60% Kvalita předložené nabídky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1. 11. 2012.

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace.


 
Uveřejněno: 3. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016