Úřad v pohybu
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8800
Název zakázky: Úřad v pohybu
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/89.00052 Úřad v pohybu - Praha lidem otevřená příjemce: Hlavní město Praha
Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 01 Praha 1
- Jméno: Ing. Karolína Vlašánková 777 834 521, karolina.vlasankova@enovation.cz
IČ zadavatele: 00064581
DIČ zadavatele: CZ00064581
- Jméno: Ing. Libor Peprný
- Telefon: 236 002 322
- E-mail: Libor.Peprny@praha.eu
Lhůta pro podání nabídek: 24. 7. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: MHMP - Podatelna, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1 Po - Čt 8,00 - 18,00 hod. Pá 8,00 - 16,00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je:
A. Realizace průzkumu - mystery shoppingu jako analytického nástroje ke zjištění stavu v řešené oblasti vč. vytvoření plánu průzkumu
B. Realizace 4 kurzů podpůrných školení v oblasti nastavení změn podporující implementaci principů good governance do praxe MHMP
C. Realizace 26 facilitovaných workshopů pro cílovou skupinu projektu v odborech DSC (odbor dopravně správních činností), FON (odbor evropských fondů) a AMP (odbor archvivu MHMP - oddělení služeb veřejnosti) + realizace 3 facilitovaných workshopů pro vybrané osoby z realizačního týmu a pro osoby žadatele z úseku vzdělávání - jako podpora změny ke good governance, kde výstupem všech 29 workshopů jsou akční plány ke změně jednotlivých odborů, resp. oddělení
D. Vytvoření Strategie zlepšení kontaktu s veřejností vč. návrhů změn v systému vzdělávání navazující na facilitované workshopy
Bližší specifikace předmětu zakázky a podmínek plnění je uvedena v zadávací dokumentaci).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1723140,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31. 12. 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Magistrát Hl. m. Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek: 40% Nabídková cena 60% Kvalita předložené nabídky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1. 11. 2012.
Další podmínky: Viz zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- vyzva-mhmp-130703-final.pdf (1. 5. 2016 01:54)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50_51_52_53_54_55_56_57_58_59_60_61_62_63_64_65_66_67_68_69_70_71_72_73_74_75_76_77_78.pdf (1. 5. 2016 01:54)