V 000236 A Specifická školení zaměstnanců společnosti MORAVIA CANS a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6964
Název zakázky: V 000236 A Specifická školení zaměstnanců společnosti MORAVIA CANS a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 5. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: MORAVIA CANS a.s.
Sídlo zadavatele: Tovární 532, 687 71 Bojkovice
- Jméno: Osoba pověřená činnostmi zadavatele: RENARDS protender, s.r.o. IČ: 28330561 DIČ: CZ 28330561 Sídlo: Vídeňská 228/7, 639 00 Brno Osoba oprávněná jednat za společnost: Mgr. Ing. Ladislav Kavřík, jednatel Kontaktní osoba pro výběrové řízení: Mgr. Lucie Holakovská, manažer VZ Telefon, fax: + 420 544 528 643, + 420 733 713 178 E-mail: verejnezakazky@renards.cz
IČ zadavatele: 46900616
DIČ zadavatele: CZ46900616
- Jméno: Ing. Ivo Kravár
- Telefon: +420 733 643 115
- E-mail: ivo.kravar@moraviacans.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 5. 2011 15:00
Místo pro podání nabídek: Obálka obsahující nabídku a doklady k prokázání splnění kvalifikace bude doručena doporučeně poštou nebo osobním podáním (v pracovních dnech v době od 8:30 do 15:30 hod.) na adresu zástupce zadavatele – RENARDS protender, s.r.o., Vídeňská 7, 639 00 Brno, a to nejpozději do konce lhůty stanovené pro podávání nabídek, tj. do 27.5.2011 v 15:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této zakázky je zajištění dodávky služeb v rámci projektu „Zvýšení odbornosti zaměstnanců pro společnost MORAVIA CANS a.s.“, S MOŽNOSTÍ DÍLČÍHO PLNĚNÍ.
V rámci realizace této zakázky jsou školení, jejichž cílem je zvýšit úroveň specifických znalostí a dovedností zaměstnanců ve výrobním procesu. V rámci této aktivity budou tedy realizována speciální specifická školení.
Školení budou probíhat na těchto typech strojů:
1) ořezávací stroj Mall Herlan – na tomto stroji se provádí zarovnání tj. ořez hrany nádobky
2) potiskovací stroj vícebarevníkový Polytype – jedná se o offsetový potiskovací stroj na dekorativní potisk nádobek
3) stahovací lis Frattini – na tomto stroji se provádí definitivní tvarování aerosolových nádobek
4) protlačovací lis Mall Herlan
5) protahovací lis Frattini
6) stroj vnitřního lakování Sprimag – na tomto stroji se provádí vnitřní lakování aerosolových nádobek
Uchazeči se mohou hlásit na jednotlivé dílčí části plnění samostatně. Pro každou dílčí část uchazeč předloží samostatný návrh smlouvy. Uchazeč se může účastnit výběrového řízení na první, druhou nebo obě dvě části této zakázky. Nabídky uchazečů, resp. nabídky dílčích plnění, budou hodnoceny samostatně.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1320000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění: • Pro dílčí plnění č. 1: 6 – 11 /2011, 2-10 /2012 • Pro dílčí plnění č. 2: 6 – 11 /2011, 2-10 /2012 • Pro dílčí plnění č. 3: 6 – 11 /2011, 2-10 /2012 • Pro dílčí plnění č. 4: • 6 – 11 /2011, 2-6 /2012 – pro první část školení • 9-11/2012 – pro navazující školení
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění: • Pro dílčí plnění č. 1: ve školících prostorech dodavatele školení • Pro dílčí plnění č. 2: ve školících prostorech dodavatele školení • Pro dílčí plnění č. 3: ve školících prostorech dodavatele školení • Pro dílčí plnění č. 4: ve školících prostorech dodavatele školení
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena. Podané nabídky na dílčí část č. 1, dílčí část č. 2, dílčí část č. 3 a dílčí část č. 4 budou hodnoceny zvlášť. Každá nabídka na dílčí plnění bude hodnocena podle kritéria nejnižší nabídkové ceny. Podané nabídky budou v souladu s ustanovením § 78 odst. 1 písm. b) způsobem dle ustanovení § 79 zákona o veřejných zakázkách hodnoceny podle kritéria nejnižší nabídkové ceny. Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: ·Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat za uchazeče (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace). Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídky musí být zpracovány v českém nebo anglickém jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Veškeré podmínky výběrového řízení a další podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Tuto zadávací dokumentaci je možné si vyžádat u osoby poveřené činnostmi zadavatele: RENARDS protender, s.r.o. Mgr. Lucie Holakovská verejnezakazky@renards.cz tel.: 733 713 178, 544 528 643
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Mall+Herlan GbmH
IČ: 188930871
DIČ: DE188930871
Sídlo: Wöschbacher Strasse 33/D, 76327 Pfinztal, Germany
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Johannes LINDEN
Poznámka k dodavateli:
Nabídka uchazeče Mall+Herlan GbmH, se sídlem Wöschbacher Strasse 33/D-76327 Pfinztal, DE188930871, byla jedinou vhodnou nabídkou podanou na všechny dílčí části zakázky (tj. dílčí část 1., dílčí část č. 2, dílčí část č. 3 a dílčí část č. 4) v tomto výběrovém řízení. Proto přiměřeně dle ustanovení § 79 odst. 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, hodnotící komise neprovedla hodnocení nabídek. Nabídka tohoto uchazeče splnila všechny požadavky kladené na ni zadávací dokumentací a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, a proto bylo zadavateli doporučeno uzavřít smlouvu s tímto uchazečem.
Datum ukončení: 10. 6. 2011