Vybavení interiéru - Firemní školka
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9302
Název zakázky: Vybavení interiéru - Firemní školka
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.4.04/A4.00009 Firemní školka statutárního města Ostrava příjemce: Statutární město Ostrava
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava
Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
- Jméno: Ing. Eva Seborská Tel.: +420 599 442 466 E-mail: eseborska@ostrava.cz
IČ zadavatele: 00845451
DIČ zadavatele: CZ00845451
- Jméno: Ivana Růžičková
- Telefon: +420 599443256
- E-mail: iruzickova@ostrava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 11. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávka volného a zabudovaného interiéru do zrekonstruovaných prostor v budově č.p. 1803 na pozemku p.č.st. 988/2 v k.ú. Moravská Ostrava, obec Ostrava pro účely zahájení provozu firemní školky statutárního města Ostravy, a to v rozsahu dle projektové dokumentace pro stavební povolení a provádění stavby „Firemní školka v budově Nové radnice“, kterou zpracovala společnost PPS Kania, s.r.o. se sídlem Ostrava - Muglinov, Olešní 583/9, PSČ 712 00, v říjnu 2013 pod zak. č. 53/13.
Veškeré požadavky a podklady pro zpracování nabídky jsou obsaženy v této Výzvě a Zadávací dokumentaci, která tvoří její nedílnou součást.
Zadávací dokumentace je zpracována jako samostatný dokument včetně všech příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 754000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 09.01.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Magistrát města Ostravy, Prokešovo náměstí 8, Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1. Základní kvalifikační předpoklady doložením: - čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady v rozsahu přílohy č. 4 Zadávací dokumentace. Čestné prohlášení bude podepsáno uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (oprávnění k podpisu – viz článek VII. odst. 4 Zadávací dokumentace). 2.Profesní kvalifikační předpoklady doložením: - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího živnostenské oprávnění; - výpisu z obchodního rejstříku, je-li dodavatel do tohoto rejstříku zapsán. Požadovaná kvalifikace může být prokázána výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, popřípadě certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů, prokazujícím splnění kvalifikace v rozsahu údajů v něm uvedených. Doklady prokazující splnění kvalifikace budou doloženy v kopiích.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené kontaktní adresou uchazeče a bude označena: Veřejná zakázka – „Vybavení interiéru - Firemní školka“ – neotevírat! Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu a umožnit kontrolu oprávněným orgánům, zejména MPSV ČR, MF ČR, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru patří mezi další povinnosti zhotovitele veřejné zakázky - viz. čl. XIII. Požadavky na obsah smlouvy, které tvoří přílohu č. 2 Zadávací dokumentace.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz. Samostatná Zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1-priloha.pdf (2. 5. 2016 10:20)
- dodatecne-informace-1_6.pdf (2. 5. 2016 10:20)
- p1-projektova-dokumentace.zip (2. 5. 2016 10:20)
- p2-pozadavky-na-obsah-smlouvy.doc (2. 5. 2016 10:20)
- p3-kryci-list-nabidky.doc (2. 5. 2016 10:20)
- p4-cestne-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 10:20)
- vyzva-k-podani-nabidky_17.pdf (2. 5. 2016 10:20)
- zadavaci-dokumentace_15.doc (2. 5. 2016 10:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: INSGRAF s.r.o.
IČ: 26836475
DIČ: CZ26836475
Sídlo: Albrechtická 164, 735 62 Český Těšín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Irena Machů
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: KASCH - interiér s.r.o.
IČ: 26831724
DIČ: CZ26831724
Sídlo: Jaromíra Šamala 318/10, 725 25 Ostrava
Datum ukončení: 6. 12. 2013