Zpět

Výběr dodavatele intenzivních kurzů anglického a francouzského jazyka pro společnost Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8740

Název zakázky: Výběr dodavatele intenzivních kurzů anglického a francouzského jazyka pro společnost Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o.

Sídlo zadavatele: Na Novém poli 1/382, 733 01 Karviná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Emmanuel Chilaud (jednatel) tel.: 597 017 111 email: emmanuel.chilaud@molnlycke.com

IČ zadavatele: 25886665

DIČ zadavatele: CZ25886665

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Ženčová
  • Telefon: 597 017 995
  • E-mail: jana.zencova@molnlycke.com

Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o. Na Novém poli 1/382 733 01 Karviná

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je realizace týdenních intenzivních kurzů anglického a francouzského jazyka určených pro zaměstnance společnosti Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o.

Kurzu se zúčastní 30 osob. Časová dotace na výuku je 40 hodin za týden na osobu, tj. celkem 1 200 vyučovacích hodin na 30 osob. Každá ze zapojených osob absolvuje 1 týden intenzivního kurzu anglického a francouzského jazyka s rodilým mluvčím typu one-to-one. 

Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 720000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
07/2013 – 10/2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Hl. m. Praha (prostory dodavatele buď vlastní, či pronajaté).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena (60 %) Úroveň nabízených služeb (40 %)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Referenční list Životopisy lektora/lektorů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě v 1 originále a 1 kopii a v elektronické podobě na CD. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Takto podepsaná nabídka musí být rovněž součástí dokumentace na CD. Nabídka bude předložena v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „NEOTEVÍRAT“. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Mölnlycke Health Care Klinipro s.r.o. přistoupilo ke zrušení výše uvedeného zadávacího řízení z důvodu úpravy rozsahu požadovaných služeb (snížení počtu proškolovaných osob). Tato změna ve svém důsledku znamená přesun zadávacího řízení do režimu zakázek s předpokládanou hodnotou nepřesahující 500 000 Kč bez DPH. Dle aktuální verze 1.7 Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ není zadavatel povinen provádět v takovémto případě výběrové řízení.

Datum ukončení: 24. 6. 2013


 
Uveřejněno: 14. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016