Zpět

Výběr dodavatele letenek a služeb s tím spojených. ZAKÁZKA BYLA ZRUŠENA

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10044

Název zakázky: Výběr dodavatele letenek a služeb s tím spojených. ZAKÁZKA BYLA ZRUŠENA

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Státní zemědělský intervenční fond

Sídlo zadavatele: Ve Smečkách 801/33, Praha 1, 110 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Zuzana Sopoušková tel. +420 739 322 684, +420 222 871 842 e-mail: zuzana.sopouskova@szif.cz

IČ zadavatele: 48133981

DIČ zadavatele: CZ48133981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Zuzana Sopoušková
  • Telefon: +420 739 322 684, +420 222 871 842
  • E-mail: zuzana.sopouskova@szif.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 10. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Státní zemědělský intervenční fond podatelna Ve Smečkách 801/33 110 00 Praha 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajišťování letenek a služeb s tím souvisejících pro pracovní cesty zaměstnanců zadavatele.

Veřejná zakázka je uveřejněna ve Věstníku veřejných zakázek (www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem 491554.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 18000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání - 4 roky

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V důsledku nesprávně stanoveného způsobu výpočtu nabídkové ceny v zadávací dokumentaci se nabídky uchazečů staly vzájemně neporovnatelnými a současně nebylo možně chybu dodatečně napravit. Zadavatel v souladu s ustanovením § 84 odst. 2 písm. e) zákona zadávací řízení zrušil.

Datum ukončení: 15. 10. 2014


 
Uveřejněno: 14. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016