Výběr dodavatelů služeb sociální integrace, dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice,evid.č. zakázky na ISVZUS: 354826)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8808
Název zakázky: Výběr dodavatelů služeb sociální integrace, dodávka vybavení a ICT zařízení v rámci individuálního projektu: Trmický program proti hrozbám sociálního vyloučení(Zadavatel: Město Trmice,evid.č. zakázky na ISVZUS: 354826)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.2.00/55.00015 Trmickcý program proti hrozbám sociálního vyloučení příjemce: Město Trmice
Název/obchodní firma zadavatele: Město Trmice
Sídlo zadavatele: Fügnerova 448/29
- Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
IČ zadavatele: 00674010
DIČ zadavatele: CZ00674010
- Jméno: Zuzana Štrinclová
- Telefon: +420 774 158 837
- E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 8. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Město Trmice, Fügnerova 448/29, 40004 Trmice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky bude zajištění sociálních služeb a programů proti hrozbám sociálního vyloučení, a to zejména sociálně-aktivizační služby pro rodiny s dětmi, nízkoprahový klub, edukační program a volnočasový program. Součástí veřejné zakázky bude rovněž výběrové řízení na dodavatele vybavení pro poskytování sociálních služeb.
Veřejná zakázka je dělena na čtyři části:
ČÁST č. 1 a 2 (služby):
1. Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (15 -26 let)
2. Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Každá část obsahuje 1 sociální službu a její fakultativní činnost. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky.
ČÁST č. 3 a 4 (dodávka vybavení):
3. ICT vybavení a jiné technické zařízení
4. Nábytek a související vybavení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4499587,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01/09/2013 - 30/06/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Město Trmice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Pro část VZ 1 a 2: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: 1. Výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH - váha 30%, 2. Motivace a zapojování klientů do služeb - váha 30%, 3. Evaluace dosahování cílů plnění zakázky - váha 40%. Pro část VZ 3 a 4: Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Nabídková cena představuje kupní cenu za plnění celého předmětu příslušné části veřejné zakázky v korunách českých (Kč) včetně DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady: v rozsahu a způsobem uvedeným v § 53 odst.1 písm. a) až h) a j) až k)Zákona, tj. předložením: čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), j) až k) Zákona), výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona); potvrzení příslušného Finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona); potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona). Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence; pro část VZ č. 1 a 2 navíc potvrzení o registraci sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady (ČÁST č. 1 a 2): 1) podle § 56 odst. 2 písm a) Zákona seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele); a 2) podle § 56 odst. 2 písm. b zákona seznam základního realizačního týmu. Pro část č. 1 a 2 Ad 1) alespoň 1 významná služba - služby podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, praxe v oblasti sociální integrace, spolupráce na tvorbě komunitního plánu, poskytování jiných služeb a aktivit na podporu sociálně vyloučených obyvatel či obyvatel sociálním vyloučením ohrožených, atp. Ad 2: Seznam pozic pro část č.1 VZ:Vedoucí služby/metodik (kvalifikace: sociální pracovník), Administrátor/účetní, 2xAmbulantní pracovník - sociální práce (kvalifikace: pracovník v sociálních službách),Terénní a ambulantní pracovník - volnočasový program (kvalifikace: pracovník v sociálních službách,Ambulantní pracovník - edukační program (kvalifikace: pracovník v sociálních službách, pro část č.2: Vedoucí služby/metodik (0,3) a ambulantní pracovník (0,7) (kvalifikace: sociální pracovník),Administrátor/účetní,2xTerénní pracovník (kvalifikace: pracovník v sociálních službách), dále tým jako celek musí pro část č. 1 a 2 splňovat následující: i) zkušenosti s výkonem řídící funkce, včetně finančního řízení, ii) praxe v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 3 roky a iii) středoškolské vzdělání (lze doložit i v jedné osobě) Pro část VZ č.3 Ad 1) za významnou dodávku považováno dodání ICT vybavení spočívajícího v dodávce hardware včetně softwarového vybavení a/nebo tiskáren. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 100 000,00 Kč bez DPH. Pro část VZ č. 4 Ad 1) za významnou dodávku považováno dodání kancelářského nábytku. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad doložením alespoň jedné významné dodávky realizované v posledních 3 letech, jejíž sjednaná cena plnění byla minimálně ve výši 50 000,00 Kč bez DPH. Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Ano - viz. zadávací podmínky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ano - viz. zadávací podmínky
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7
Další podmínky: Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-20130729.pdf (1. 5. 2016 01:55)
- or-priloha-c-1-tiulni-list-nabidky.doc (1. 5. 2016 01:55)
- or-priloha-c-8-specifikace-ict-vybaveni-a-jineho-technickeho-zarizeni-cast-c-3.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-10-kupni-smlouva-casti-c.-3-a-4.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-2-cestne-prohlaseni.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-3-seznam-vyznamnych-sluzeb-a-dodavek.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-4-podklady-pro-hodnoceni-casti-c.-1-a-2-1.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-5-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-soc.-integrace-casti-c.-1-a-2.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-6-zprava-o-cinnosti-casti-c.-1-a-2.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-7-seznam-realizacniho-tymu-casti-c.-1-a-2-1.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-priloha-c.-9-specifikace-nabytku-a-souvisejiciho-vybaveni-cast-c.-4.doc (1. 5. 2016 01:56)
- or-zd-ipo-trmice-20130703.pdf (1. 5. 2016 01:56)
- rozhodnuti-o-zruseni-cast3.pdf (1. 5. 2016 01:56)
- rozhodnuti-zruseni-cast-2.pdf (1. 5. 2016 01:56)
- rozhodnuti-zruseni-cast-4.pdf (1. 5. 2016 01:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
část č. 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (15 - 26 let) (datum uzavření smlouvy: 04.10.2013)
- Vítězný dodavatel pro část č. 1
Název: Sdružení Romano jasnica
IČ: 68974922
Sídlo: Fügnerova 282/11, 400 04 Trmice
- 2. uchazeč
Název: Farní charita Lovosice
IČ: 46770321
Sídlo: Kostelní 146/1, 410 02 Lovosice - 3. uchazeč
Název: Oblastní charita Most
IČ: 70828920
Sídlo: Petra Jilemnického 2457/1, 434 01 Most
Část veřejné zakázky č. 2 - "Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi" byla zrušena. Datum rozhodnutí o zrušení: 21.10.2013 , datum uveřejnění zrušení v ISVZUS: 25.10.2013
Zadavatel rozhodl o zrušení této části v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb.
Část veřejné zakázky č. 3 - "ICT vybavení a jiné technické zařízení" byla zrušena. Datum rozhodnutí o zrušení: 02.10.2013 , datum uveřejnění zrušení v ISVZUS: 04.10.2013
Zadavatel rozhodl o zrušení této části v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb.
Část veřejné zakázky č. 4 - "Nábytek a související vybavení" byla zrušena. Datum rozhodnutí o zrušení: 04.09.2013, datum uveřejnění zrušení v ISVZUS: 05.09.2013
Zadavatel rozhodl o zrušení této části v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb.
Datum ukončení: 4. 10. 2013