Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit v Kolíně - Terénní programy pro uživatele návykových látek“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9360
Název zakázky: Výběr dodavatelů služeb sociální integrace v rámci individuálního projektu: Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit v Kolíně - Terénní programy pro uživatele návykových látek“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 11. 2013
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kolín
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 78
- Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Zuzana Štrinclová, tel.:+420 774 158 837, email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: ZADAVATELSKÝ INSTITUT s.r.o., Karlovo nám. 24, 110 00 Praha 1 a email: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
IČ zadavatele: 00235440
DIČ zadavatele: CZ00235440
- Jméno: Zuzana Štrinclová
- Telefon: +420 774 158 837
- E-mail: zakazky@zadavatelskyinstitut.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna Městského úřadu Kolín, Karlovo náměstí 78, 280 02 Kolín (přízemí budovy MěÚ vlevo).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Vzhledem k tomu, že toto jednací řízení s uveřejněním je vyhlášeno v souladu s § 22 odst. 2 zákona č. 137/2006 Sb. mohou v tomto jednacím řízení podat nabídky pouze zadavatelem přímo oslovení konkrétní dodavatelé, kteří v předchozím otevřeném řízení podali nepřijatelné nabídky.
Předmětem plnění zakázky je, podle ZSS, služba sociální prevence – Terénní programy pro uživatele návykových látek (dále též „TP OPL“).
Služba „TP OPL“ bude poskytována prostřednictvím registrovaného poskytovatele soc. služeb. Služba bude poskytována převážně terénní formou v přirozeném sociálním prostředí uživatele.
Pracovníci terénní služby budou přímo kontaktovat vytipované zástupce cílové skupiny, snižovat zdravotní rizika aplikace OPL, motivovat klienty k vlastní aktivitě, změně chování a soběstačnosti a tím usilovat o jejich začlenění do společnosti, stabilizovat jejich sociální situaci. Dále bude cílová skupina motivována k návštěvě kontaktního centra, které poskytuje výměnný, hygienický a potravinový servis, ale bude jim nabízena také možnost individuálního poradenství.
Obecným cílem služby bude snižovat sociální a zdravotní rizika u cílové skupiny vyplývající z životního stylu, motivovat klienty k vlastní aktivitě, změně chování a soběstačnosti, a tím usilovat o jejich začlenění do společnosti, stabilizovat jejich sociální situaci a zdravotní stav.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 805249,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 20.01.2014-31.05.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Kolín
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: 1.Výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH (30%) 2.Rozbor hlavních potřeb cílové skupiny v oblasti předmětu zakázky (20%) 3.Motivace a zapojování klientů do služeb (15%) 4.Evaluace dosahování cílů plnění zakázky (15%) 5.Popis spolupráce se zadavatelem a ostatními vybranými dodavateli (10%) 6.Zajištění supervize pracovníkům dodavatele při plnění zakázky (10%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady: v rozsahu a způsobem uvedeným v § 53 odst.1 písm. a) až h) a j) až k)Zákona, tj. předložením: čestného prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. c) až e), g), j) až k) Zákona), výpis z evidence Rejstříku trestů (§ 53 odst. 1 písm. a) a b) Zákona); potvrzení příslušného Finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení (§ 53 odst. 1 písm. f) Zákona); potvrzení příslušného orgánu či instituce (§ 53 odst. 1 písm. h) Zákona). Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence; potvrzení o registraci sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: 1) podle § 56 odst. 2 písm a) Zákona seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele); a 2) podle § 56 odst. 2 písm. b zákona seznam základního realizačního týmu. Ad 1) alespoň 1 významná služba - služby podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, praxe v oblasti sociální integrace, spolupráce na tvorbě komunitního plánu, poskytování jiných služeb a aktivit na podporu sociálně vyloučených obyvatel či obyvatel sociálním vyloučením ohrožených, atp. Ad 2: Seznam pozic: 2x Sociální pracovník, dále tým jako celek musí pro všechny části splňovat následující: i) zkušenosti s výkonem řídící funkce, ii) praxe v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 3 roky (lze doložit i v jedné osobě) Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.softender.cz/detail/mestokolin
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.softender.cz/detail/mestokolin
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.softender.cz/detail/mestokolin
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7
Další podmínky: Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- jrsu-zadavaci-dokumentace.pdf (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p1-titulni-list-nabidky.doc (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p2-cestne-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p3-seznam-vyznamnych-zakazek.doc (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p4-podklady-pro-hodnoceni-nabidky.doc (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p5-smlouva.doc (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p6-zprava-o-cinnosti.doc (2. 5. 2016 10:41)
- jrsu-zd-p7-seznam-realizacniho-tymu.doc (2. 5. 2016 10:41)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Prostor plus o.p.s.
IČ: 26594633
DIČ:
Sídlo: Na Pustině 1068, 280 02 Kolín
- 2. uchazeč
Název: SEMIRAMIS o.s.
IČ: 70845387
DIČ:
Sídlo: Dlabačova 2208, 288 02, Nymburk
Datum ukončení: 5. 2. 2014