Zpět

Výběrové řízení na dodavatele služeb v personální oblasti II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10136

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele služeb v personální oblasti II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo spravedlnosti,

Sídlo zadavatele: Vyšehradská 16, 128 10 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. arch. Pavel Kasík, náměstek ministryně spravedlnosti. PKasik@msp.justice.cz tel: 221 997 275

IČ zadavatele: 00025429

DIČ zadavatele: CZ00025429

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Marie Kachlíková
  • Telefon: 221 997 215
  • E-mail: mkachlikova@msp.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Místo pro podání nabídek je sídlo zadavatele: Ministerstvo spravedlnosti, Vyšehradská 16, 128 10, Praha 2 Podatelna je dostupná od 7:30 -16:15 hod Nabídky je možné podat osobně do podatelny nebo zaslat na výše uvedenou adresu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmět plnění zakázky.

Předmětem tohoto výběrového řízení je výběr dodavatele odborného poradenství pro realizaci projektu „Rozvoje systému řízení pracovního výkonu, vzdělávání a manažerských dovedností“.

Stručný popis obsahu projektu a cílů.

Projekt logicky navazuje na projekt realizovaný v rámci výzvy 48 OP LZZ, nejedná se však o pokračování, ale o realizaci dalších zcela nových aktivit, které mají přímou návaznost na připravovaný zákon o státních úřednících. V tomto projektu plánujeme vytvořit metodiku postupů pro realizaci výběrových řízení na nové zaměstnance ministerstva, která se bude zároveň opírat o připravovaný Rámcový rezortní interní protikorupční program. Nově budou vytvořeny popisy všech pracovních míst, která vykazují konkrétní specifika (agenda MSp je velmi specifická, z tohoto důvodu ani odborní referenti na jednotlivých odděleních nevykonávají úplně stejné pracovní činnosti a je tudíž třeba k tomu takto přistupovat a vytvořit naprosto konkrétní popisy, aby byly výstupy plně využitelné). V návaznosti na tuto aktivitu budou vytvořeny konkrétní vzdělávací plány, které vykazují obdobná specifika, ovšem budou zpracovány pro zaměstnance, kteří dle připravovaného zákona o státních úřednících spadají do kategorie úředník. Toto vše bude realizováno v návaznosti a v souladu s cíli výzvy B6 zefektivnit vzdělávání, odbornou přípravu a rozvoj úředníků a zlepšit kvalitu řízení a managementu v úřadech. Veškeré tyto aktivity v konečném důsledku směřují ke zvýšení efektivity v oblasti práce s lidskými zdroji v rámci našeho úřadu a naplňování strategie „Efektivní veřejná správa a přátelské veřejné služby“, schválené Usnesením vlády č. 757/2007. S přihlédnutím k nemožnosti realizovat tyto aktivity vlastními zdroji jsme nuceni při realizaci projektu využíti rovněž kvalifikovaných služeb externího dodavatele, který bude vysoutěžen v rámci výběrového řízení.

Podrobný popis aktivit projektu.

Zakázka se skládá z níže uvedených dílčích plnění (klíčových aktivit):


 

A) Název klíčové aktivity: Metodika pro výběrová řízení.

Cíl: Zvýšit efektivitu procesu výběru a přijímání úředníků v návaznosti na legislativní rámec. V rámci této aktivity bude vytvořen metodický dokument (min. 50 stran) upravující pravidla a podmínky, organizační opatření, konkrétní doporučené personální metody pro efektivní průběh výběru a přijímání nových úředníků. Předpokládaná forma výstupu této části je forma interního předpisu, který vychází z platné legislativy a bude popisovat procesy vnitřního i vnějšího výběrového řízení, podání přihlášky, předložené dokumenty účastníka výběrového řízení, výběrovou komisi, náležitosti Zprávy o posouzení uchazečů. Současně zohlední možnost konání výběrových řízení jako vícekolové.

 

Činnosti:

 

·         Sumarizace dosavadních zkušeností pracovníků personálního odboru a analýza potřeb pro výběr a přijímání zaměstnanců.

·         Definice návaznosti na legislativu, zákon o státních úřednících.

 

·         Vytvoření metodiky popisující organizační opatření, legislativní oporu a konkrétní doporučené personální metody pro efektivní průběh výběru a přijímání nových pracovníků.

Výstupy:


 

    • Interní předpis – Metodika Výběru a přijímání úředníků a vedoucích úředníků.


 

Cena dílčího plnění nesmí přesáhnout:

    • částku ve výši 82.644,63,- Kč (slovy osmdesát dva tisíc šest set čtyřicet čtyři korun českých šedesát tři haléřů:) bez DPH, DPH ve výši 21% činí 17.355,37,- Kč (slovy: sedmnáct tisíc tři sta padesát pět korun českých třicet sedm haléřů), tj. včetně DPH 100.000,-  Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých).

B) Název klíčové aktivity: Zpracování popisu pracovních míst.


Cíl: Zpracovat popisy pro cca 327 pracovních míst. V rámci aktivity bude analyzován současný stav dokumentace obsahující popisy pracovních míst. Bude definována nová šablona popisu pracovního místa reflektující současné potřeby organizace a následně budou popisy zpracovány tak, aby odpovídaly současnému stavu činností, které jsou na pracovním místě vykonávány. Základní údaje budou doplněny dalšími informacemi, které poskytují více podrobností o povaze a obsahu práce, o faktorech nebo o kritériích určujících její úroveň pro účely hodnocení výkonu práce a způsobilosti. Zpracovány budou popisy všech pracovních míst, včetně určení úřednického místa dle zákona.


Činnosti:

    • Analýza stávajícího stavu.

 

    • Návrh úpravy formuláře.

 

    • Zpracování popisů definovaných pracovních míst.


 

Výstupy:

 

    • Katalog konkrétních popisů pracovních míst, který poskytne přesné informace o práci členěné podle jednotlivých bodů daného názvu pracovního místa, o vztazích podřízenosti a nadřízenosti, o celkovém účelu a hlavní odpovědnosti nebo hlavních úkolech či povinnostech.


Cena dílčího plnění nesmí přesáhnout:



 

    • částku ve výši 661.157,02,- Kč (slovy: šest set šedesát jedna tisíc jedno sto padesát sedm korun českých dva haléře) bez DPH, DPH ve výši 21% činí 138.842,97,- Kč (slovy: jedno sto třicet osm tisíc osm set čtyřicet dva korun českých devadesát sedm haléřů), tj. včetně DPH 800.000,- Kč (slovy: osm set tisíc korun českých).


 

C) Název klíčové aktivity: Tvorba vzdělávacích plánů.

Cíl: Vytvoření vzdělávacích plánů pro 270 úředníků a vedoucích úředníků, jako podkladů pro individuální plán vzdělávání. Individuálním vzdělávacím plánem je rozvržení vzdělávání na období 1 roku. Individuální vzdělávací plán obsahuje druh vzdělávání a jeho časový rozsah a rozvrh. V rámci aktivity bude zjištěn současný stav existence, formy a obsahu vzdělávacích plánů, aktuálnost a uplatňování v praxi. Následně bude vytvořen nový formulář vzdělávacího plánu, který bude reflektovat praktické potřeby úředníků a vedoucích úředníků. Následně budou vyhotoveny nové plány vzdělávání.


 

Činnosti:


 

    • Analýza současného stavu v návaznosti na existující systém identifikace rozvojových potřeb.

 

    • Návrh formuláře.

 

    • Odsouhlasení nového formuláře.

 

    • Tvorba plánů vzdělávání definovaných pracovních míst.

 

    • Schválení vytvořených plánů vzdělávání.



 

Výstupy:


 

    • Katalog vzdělávacích plánů úředníků (200 osob), vedoucích úředníků MSp (70 osob).

 

    • Aktualizovaný formulář plánu vzdělávání, sumarizace informací o tom, jaké vzdělávání má být zabezpečeno, komu je určeno, jakým způsobem bude realizováno, časový horizont, kde se uskuteční, finanční a nákladový rámec, způsob hodnocení výsledků a účinnosti vzdělávání.

 

    • Aktualizované, nebo nově vytvořené plány vzdělávání.


 

Cena dílčího plnění nesmí přesáhnout:

 

    • částku ve výši 561.983,47,- Kč (slovy: pět set šedesát jedna tisíc devět set osmdesát tři korun českých čtyřicet sedm haléřů) bez DPH, DPH ve výši 21% činí 118.016,53,- Kč (slovy: jedno sto osmnáct tisíc šestnáct korun českých padesát tři haléřů), tj. včetně DPH 680.000,- Kč (slovy: šest set osmdesát tisíc korun českých).


 

D) Název klíčové aktivity: Implementace výstupů klíčových aktivit.

 

Cíl: Metodicky připravit a realizovat školení zaměstnanců personálního odboru (12 osob) s cílem získání praktické dovednosti používání a seznámení s nově vytvořenými výstupy.


 

Činnosti:

 

·         Proškolení zaměstnanců personálního odboru, z těchto 12 pracovníků absolvuje každý 1 denní školení (8,5 h) k výše uvedenému tématu.

 

 

Výstupy:

 

·         Realizované školení.

 

·         Prezenční listina.


 

Cena dílčího plnění nesmí přesáhnout:

 

částku ve výši 19.834,71,- Kč (slovy: devatenáct tisíc osm set třicet čtyři korun českých sedmdesát jeden haléřů) bez DPH, DPH ve výši 21% činí 4.165,29,- Kč (slovy: čtyři tisíce jedno sto šedesát pět korun českých dvacet devět haléřů), tj. včetně DPH 24.000,- Kč (slovy: dvacet čtyři tisíc korun českých).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1325620,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Začátek plnění veřejné zakázky je závislý na ukončení zadávacího řízení. Uzavření smlouvy s dodavatelem služeb se uskuteční neprodleně po ukončení zadávacího řízení, nejpozději do 30. 11. 2014. Nejzazší datum ukončení je 31. 5. 2015. Zadavatel dále požaduje dodržení následujícího harmonogramu. Místo plnění veřejné zakázky: sídlo zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Ministerstvo spravedlnosti - Česká republika, Vyšehradská 16, 128 10 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria a jejich váhy jsou: a) Nabídková cena bez DPH – 60 % b) Celková kvalita nabídky – 40 % A) Nabídková cena bez DPH váha 60% V případě hodnocení nabídek podle dílčího hodnotícího kritéria A) „Nabídková cena bez DPH“, které je číselně vyjádřitelné, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu dle vzorce: hodnota nejvhodnější nabídky (nabídka s nejnižší nabídkovou cenou) Počet bodu kritéria = ---------------------------------------------- * 100 hodnota hodnocené nabídky Kde hodnocenou cenou je celková cena hodnocené nabídky bez DPH a nejnižší cena je nejnižší cena nabídky bez DPH. Následně bude počet bodů přepočten váhou tohoto dílčího hodnotícího kritéria. B) Celková kvalita nabídky váha 40% V případě hodnocení nabídek podle dílčího hodnotícího kritéria B) „Celková kvalita nabídky“, které nelze vyjádřit číselně, sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí se nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce se přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího hodnotícího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Bodové hodnocení každé nabídky bude určeno tímto vzorcem: hodnota hodnocené nabídky Počet bodu kritéria = ---------------------------------------------- * 100 hodnota nejvýhodnější nabídky, tzn. nejvyšší hodnota Následně bude počet bodů přepočten váhou tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Zadavatel stanovuje min. rozsah 3, max. 4 stran normostran textu pro zpracování způsobu zajištění kvality plnění veřejné zakázky v rámci dílčího hodnotícího kritéria B) „Celková kvalita nabídky“. Dokument obsahující zpracování způsobu zajištění kvality plnění veřejné zakázky bude nazván „Celková kvalita nabídky“. V rámci tohoto kritéria bude hodnoceno níže uvedené kritérium. 1. Návrh postupu realizace zakázky z organizačního a časového hlediska. Lépe bude hodnocena ta nabídka, v níž budou nabízené klíčové aktivity pro součinnost zadavatele méně časově a organizačně náročné při kompletním plnění předmětu zakázky a všech výstupů. 2. Obsahové hledisko dokumentu „ Celková kvalita nabídky“. Lépe bude hodnocena ta nabídka, která bude srozumitelněji, přehledněji, podrobněji zpracována. 3. Pravidelný reporting v rámci zakázky. Lépe bude hodnocena ta nabídka, která bude obsahovat detailnější zpracování návrhu systému pravidelného reportingu vůči zadavateli a četnější poskytování reportů v průběhu plnění zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. Více v ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, revize č. 10, z 1. 4. 2014 a podle Instrukce Ministerstva spravedlnosti ze dne 17. června 2011, č. j.: 65/2011-INV-SP, o zadávání veřejných zakázek v resortu Ministerstva spravedlnosti, v platném znění na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Pokyny pro zpracování nabídky. Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii v písemné formě (doporučení zadavatele), v českém jazyce (v českém jazyce bude probíhat i ostatní komunikace a zpracovávání všech dokladů). Nabídka bude doložena rovněž i v elektronické verzi na CD ve formátu pdf., xls., či doc.. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude pevně svázána a zajištěna proti neoprávněné manipulaci. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Uchazeč použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech tohoto článku výzvy k podání nabídek (doporučení zadavatele). 1. Krycí list nabídky. Pro sestavení krycího listu uchazeč závazně použije přílohu výzvy k podání nabídek č. 1 – Krycí list nabídky. 2. Doklady, jimiž uchazeč o VZ prokazuje splnění kvalifikace: a) Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, b) Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů, c) Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti plnit veřejnou zakázku, d) Doklady prokazující technické kvalifikační předpoklady. 3. Uvedení seznamu subdodavatelů vč. jejich identifikačních údajů. 4. Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou jednat jménem, či za uchazeče. 5. Nabídková cena ve formě rozpočtu na jednotlivá dílčí plnění projektu (tj. aktivity). Rozpočet bude obsahovat informaci o předpokládané pracnosti ve formě konzultantů-dnů na každé dílčí plnění a denní sazbu pro každé dílčí plnění. K rozpočtu bude rovněž uveden časový harmonogram projektu s uvedením předpokládaného zahájení a ukončení plnění všech dílčích částí. 6. Celková kvalita nabídky - dokument obsahující zpracování způsobu zajištění kvality plnění veřejné zakázky 7. Případně další dokumenty. Nabídka bude dodána v zalepené obálce označené názvem veřejné zakázky, identifikací uchazeče (s uvedením jeho adresy, na niž je možné zaslat vyrozumění uchazeči, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídky, v případě, že se tak stane) a nápisem „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA DODAVATELE SLUŽEB V PERSONÁLNÍ OBLASTI, NEOTVÍRAT“. Nabídka, smlouva a veškerá čestná prohlášení, která budou v souladu s Výzvou předkládána uchazečem v jeho nabídce, musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. • Uchazeč o VZ je povinen předložit zadavateli podepsaný návrh smlouvy. Smlouvu předloží uchazeč v tištěné podobě a v elektronické podobě na CD. • Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče o VZ podepsán statutárním orgánem, nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče o VZ; originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče o VZ. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy, popřípadě nepředložení zmocnění dle předchozí věty není předložení řádného návrhu požadované smlouvy a nabídka uchazeče je v takovém případě neúplná. • V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky, zadavatel požaduje uvést v nabídce uchazeče, jaká konkrétní část plnění VZ bude zadána třetím osobám, a které osoby to budou (u subdodavatele je uchazeč povinen uvést jeho identifikační údaje, tj. obchodní firma nebo název, sídlo, právní forma, identifikační číslo osoby (dále jen "identifikační číslo"), bylo-li přiděleno, pokud jde o právnickou osobu, a obchodní firma nebo jméno a příjmení, místo podnikání, popřípadě místo trvalého pobytu, identifikační číslo, bylo-li přiděleno, pokud jde o fyzickou osobu. Uchazeč je povinen níže uvedenými povinnostmi (povinnost mlčenlivosti; poskytnutí součinnosti; vedení, uchování dokumentace; dodržování pravidel pro publicitu). Zavázat i své případné subdodavatele, budou-li se na realizaci zakázky podílet. Bude-li část zakázky plněna subdodavatelem, odpovídá uchazeč za tuto část plnění tak, jakoby ji plnil sám.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: BNV Consulting, s.r.o.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha - Staré Město
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radek Novotný
    Poznámka k dodavateli: Dodavatel splnil poždavky dle ZD.

  • 2. uchazeč
    Název: Equica, a.s.
    IČ: 26490951
    DIČ: CZ26490951
    Sídlo: Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 Vysočany



Datum ukončení: 24. 11. 2014


 
Uveřejněno: 17. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016