Výběrové řízení na dodavatele vzdělávání - měkké, IT, jazykové a odborné dovednosti
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6131
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávání - měkké, IT, jazykové a odborné dovednosti
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: Elektroporcelán Louny, a.s.
Sídlo zadavatele: Postoloprtská 2951, 440 15 Louny
- Jméno: Ing. Pavel Sehnal - předseda představenstva
IČ zadavatele: 49902521
DIČ zadavatele: CZ49902521
- Jméno: Martin Sochor
- Telefon: 737269239
- E-mail: sochor.m@epl.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2011 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele: Elektroporcelán Louny a.s. Martin Sochor Postoloprtská 2951,440 15 Louny
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Nákup služeb od dodavatel, který zajistí vzdělávání v oblasti měkkých, IT, jazykových a odborných dovedností.
Podrobněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2402860,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Leden - listopad 2011
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele: Postoloprtská 2951,440 15 Louny
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 20% Návrh obsahu školení 50% Způsob poskytnutí zpětné vazby 30% Podrobněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Základní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č. 13712006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 53 (body a – m). Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení dodavatele. Čestné prohlášení musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; je-li doklad podepsán zmocněncem, doloží dodavatel originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla zmocněnci pro tento případ udělena. · Profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č 13712006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 54 písm. a) a b). Dodavatel dokládá originál či úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. · Dále dodavatel dokládá doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu od povídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být originál či úředně ověřená kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží doklady o odborné kvalifikaci lektorů, kteří budou odborně zabezpečovat vzdělávací kurzy zakázky, těmito doklady se rozumí profesní CV lektorů. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží čestné prohlášení(originál) o poskytnutí min. 5 významných služeb z oblasti vzdělávací činnosti v posledních 3 letech. Významnou službou se pro účely tohoto výběrového řízení rozumí vzdělávací činnost o objemu min. 1 000 000 Kč. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Podoba čestného prohlášení je v kompetenci dodavatele, přičemž z čestného prohlášení musí pro účely umožnění posouzení nabídky vyplynout min. údaje o tom, kdy, jaká služba a o jakém obratu byla poskytnuta. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží písemné reference od klientů (prosté kopie), kterým byla poskytnuta významná služba (viz bod výše). · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží čestné prohlášení o technické a technologické vybavenosti organizace s výčtem a popisem jednotlivého vybavení(zejména virtuální učebna, mobilní učebna a interaktivní tabule, atd.). · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží obrat organizace v posledních 3 účetních obdobích. Součet jednotlivých obratů musí činit minimálně 12 000 000 Kč. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží prostou kopii pojistné smlouvy, jejíž plnění bude uzavřeno na minimálně 3 000 000 Kč Specifikace je uvedena v zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Podrobněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
Další podmínky: Podrodněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-c.1.pdf (29. 4. 2016 00:00)
- vyzva-k-podani-nabidek-zakazka-c-6131.pdf (29. 4. 2016 00:00)
- zd-cislo-zakazky-6131.pdf (29. 4. 2016 00:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1 – Měkké dovednosti
- Vítězný dodavatel
Název: EVERESTA, s. r. o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek, Mgr. Jan Janatka, Ing. Iva Sehnalová, Ing. Dušan Jílek
- 2. uchazeč
Název: AZ – DIALOG s. r. o.
IČ: 26280094
DIČ: CZ26280094
Sídlo: Pražákova 39, 619 00, Brno
- 3. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00, Ostrava – Svinov
Část 2 – IT dovednosti
- Vítězný dodavatel
Název: COMPUTER HELP, spol. s r. o.
IČ: 49617320
DIČ: CZ49617320
Sídlo: Blanická 16, 120 00, Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Novák
- 2. uchazeč
Název: EVERESTA, s. r. o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa
Část 3 – Jazykové dovednosti
- Vítězný dodavatel
Název: EVERESTA, s. r. o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek, Mgr. Jan Janatka, Ing. Iva Sehnalová, Ing. Dušan Jílek
- 2. uchazeč
Název: PhDr. Václav Klapka
IČ: 10402381
DIČ: CZ510103031
Sídlo: Máchova 1191, 470 01, Česká Lípa
Část 4 – Odborné dovednosti
Nebyla přijata žádná nabídka, VŘ zrušeno
Datum ukončení: 1. 3. 2011