Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávání - měkké, IT, jazykové a odborné dovednosti

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6131

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávání - měkké, IT, jazykové a odborné dovednosti

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: Elektroporcelán Louny, a.s.

Sídlo zadavatele: Postoloprtská 2951, 440 15 Louny

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Sehnal - předseda představenstva

IČ zadavatele: 49902521

DIČ zadavatele: CZ49902521

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Sochor
  • Telefon: 737269239
  • E-mail: sochor.m@epl.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2011 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: Elektroporcelán Louny a.s. Martin Sochor Postoloprtská 2951,440 15 Louny

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Nákup služeb od dodavatel, který zajistí vzdělávání v oblasti měkkých, IT, jazykových a odborných dovedností.

Podrobněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2402860,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden - listopad 2011

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Postoloprtská 2951,440 15 Louny

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 20% Návrh obsahu školení 50% Způsob poskytnutí zpětné vazby 30% Podrobněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Základní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č. 13712006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 53 (body a – m). Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení dodavatele. Čestné prohlášení musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; je-li doklad podepsán zmocněncem, doloží dodavatel originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla zmocněnci pro tento případ udělena. · Profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu, jak je stanovuje zákon č 13712006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ustanovením § 54 písm. a) a b). Dodavatel dokládá originál či úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. · Dále dodavatel dokládá doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu od povídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být originál či úředně ověřená kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží doklady o odborné kvalifikaci lektorů, kteří budou odborně zabezpečovat vzdělávací kurzy zakázky, těmito doklady se rozumí profesní CV lektorů. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží čestné prohlášení(originál) o poskytnutí min. 5 významných služeb z oblasti vzdělávací činnosti v posledních 3 letech. Významnou službou se pro účely tohoto výběrového řízení rozumí vzdělávací činnost o objemu min. 1 000 000 Kč. Čestné prohlášení bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Podoba čestného prohlášení je v kompetenci dodavatele, přičemž z čestného prohlášení musí pro účely umožnění posouzení nabídky vyplynout min. údaje o tom, kdy, jaká služba a o jakém obratu byla poskytnuta. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží písemné reference od klientů (prosté kopie), kterým byla poskytnuta významná služba (viz bod výše). · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží čestné prohlášení o technické a technologické vybavenosti organizace s výčtem a popisem jednotlivého vybavení(zejména virtuální učebna, mobilní učebna a interaktivní tabule, atd.). · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží obrat organizace v posledních 3 účetních obdobích. Součet jednotlivých obratů musí činit minimálně 12 000 000 Kč. · Dodavatel, jako součást nabídky, doloží prostou kopii pojistné smlouvy, jejíž plnění bude uzavřeno na minimálně 3 000 000 Kč Specifikace je uvedena v zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Podrobněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Podrodněji popsáno v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 – Měkké dovednosti

  • Vítězný dodavatel

      Název:           EVERESTA, s. r. o.
IČ:                 25014650
DIČ:              CZ25014650
Sídlo:             Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek,  Mgr. Jan Janatka, Ing. Iva Sehnalová, Ing. Dušan Jílek

  •  2. uchazeč

      Název:            AZ – DIALOG s. r. o.
IČ:                  26280094
DIČ:               CZ26280094
Sídlo:             Pražákova 39, 619 00, Brno

  •  3. uchazeč

      Název:            TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
IČ:                  26813335
DIČ:               CZ26813335
Sídlo:             Nad Porubkou 838, 721 00, Ostrava – Svinov

 Část 2 – IT dovednosti

  • Vítězný dodavatel

Název:            COMPUTER HELP, spol. s r. o.

IČ:                  49617320

DIČ:               CZ49617320

Sídlo:              Blanická 16, 120 00, Praha

Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Novák

 

  •  2. uchazeč

Název:            EVERESTA, s. r. o.
IČ:                  25014650
DIČ:               CZ25014650
Sídlo:              Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa

 

Část  3 – Jazykové dovednosti

  • Vítězný dodavatel

      Název:           EVERESTA, s. r. o.
IČ:                 25014650
DIČ:              CZ25014650
Sídlo:             Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek,  Mgr. Jan Janatka, Ing. Iva Sehnalová, Ing. Dušan Jílek

  •  2. uchazeč

      Název:            PhDr. Václav Klapka
IČ:                  10402381
DIČ:               CZ510103031
Sídlo:             Máchova 1191, 470 01, Česká Lípa

 

Část 4 – Odborné dovednosti

Nebyla přijata žádná nabídka, VŘ zrušeno

Datum ukončení: 1. 3. 2011


 
Uveřejněno: 10. 1. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016