Zpět

Výběrové řízení na poskytovatele vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9315

Název zakázky: Výběrové řízení na poskytovatele vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: AT Computers a.s.

Sídlo zadavatele: Těšínská 56/1970, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Vaněk, obchodní ředitel a místopředseda představenstva Tel. 596253270, e-mail: vanek@atcomp.cz

IČ zadavatele: 61672599

DIČ zadavatele: CZ61672599

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Suk
  • Telefon: 596253329
  • E-mail: projekteu@atcomp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 11. 2013 16:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele, tj. AT Computers a.s., Těšínská 56/1970, 710 00 Ostrava – Slezská Ostrava, recepce

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je výběr dodavatele, který bude komplexně po dobu trvání projektu zajišťovat pro společnost zadavatele vzdělávací aktivity (upřesnění v zadávací dokumentaci).

Klasifikace VZ: 80511000-9 – školení zaměstnanců

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1515535,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace školení: leden 2014 – duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zadavatele na adrese Ostrava, Těšínská 56/1970, 710 00 Slezská Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1)Nabídková cena - 60 % 2)Navržená metodika školení, rozsah nabízených služeb - 40 % Bližší specifikace viz. zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dle § 62 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), prokazuje uchazeč splnění kvalifikačních předpokladů ve zjednodušeném podlimitním řízení formou čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení bude zřejmé, že uchazeč kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Následně uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 zákona o veřejných zakázkách, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona o veřejných zakázkách. Pro účely čestného prohlášení a následného předložení dokladů vybraným uchazečem požaduje zadavatel splnění následujících kvalifikačních předpokladů. 1. Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 53 odst. 1 způsobem podle § 53 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Uchazeč je v souladu s ustanovením § 54 písm. a) a b) zákona o veřejných zakázkách povinen předložit: ? výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů, který nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky ? živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku - obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky 3. Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. 4. Technické kvalifikační předpoklady K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatele pro plnění této veřejné zakázky zadavatel požaduje předložení následujících dokladů: dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) zákona o veřejných zakázkách - seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech. Přílohou tohoto seznamu musí být: a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Z předloženého seznamu a osvědčení/smlouvy a dokladu o uskutečnění plnění musí vyplývat, že uchazeč v uvedeném období realizoval minimálně 3 významné služby, které spočívaly v zajišťování vzdělávacích aktivit v oblasti realizace ucelených programů v poptávaném předmětu plnění či v obdobném předmětu k předmětu plnění, přičemž minimálně jeden z nich musí prokázat zkušenosti uchazeče se školením, které navazuje na implementaci ERP systémů (komplexních informačních systémů organizací), a to v hodnotě minimálně 750.000,- Kč za každou z poskytnutých významných služeb. Prokazováno bude seznamem významných služeb a předložením osvědčení objednatele významné služby nebo smlouvy s tímto objednatelem a dokladem o uskutečnění plnění. V osvědčení musí být uveden název objednatele, název a popis poskytované významné služby, rozsah a doba poskytované významné služby a kontaktní osoba objednatele služby (klienta) s kontaktními údaji (jméno, funkce, adresa, telefon, e-mail) pro případné ověření pravdivosti deklarovaných informací zadavatelem. Bližší specifikace požadavků zadavatele na prokázání kvalifikace je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Bližší specifikace viz. zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Další podmínky:
Součástí nabídky musí být písemný návrh smlouvy. Smlouva musí být ze strany uchazeče podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem, či za uchazeče. Všechny požadavky zadavatele na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/at-computers-a-s Na tomto odkazu jsou zveřejněny rovněž další dokumenty vztahující se k VŘ a pouze zde budou zveřejněny případné doplňkové informace k výběrovému řízení.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel 
    Název: AutoCont CZ a.s.
    IČ:
    476 76 795
    DIČ:
    CZ47676795
    Sídlo:
    Hornopolní 3322/34
    702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Jaroslav Biolek, předseda představenstva
    Poznámka k dodavateli:
    Vítězný dodavatel při hodnocení získal 100 bodů.

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 268 13 335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo:
    Nad Porubkou 838
    721 00 Ostrava - Svinov
    Poznámka k uchazeči ve VŘ: 
    Vítězný dodavatel při hodnocení získal 88,67 bodů.

Datum ukončení: 6. 1. 2014


 
Uveřejněno: 12. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016