Výběrové řízení na vzdělávací aktivity a koordinaci workshopu
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9660
Název zakázky: Výběrové řízení na vzdělávací aktivity a koordinaci workshopu
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 3. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Obec Rapotín
Sídlo zadavatele: Družstevní 125, 788 14 Rapotín
- Jméno: Ing. Pavel Žerníček, 603465001, zernicek@rapotin.cz
IČ zadavatele: 00635901
DIČ zadavatele: CZ00635901
- Jméno: Ing. Petr Pořízka
- Telefon: 777991303
- E-mail: p.porizka@tiscali.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Obecní úřad Rapotín, Družstevní 125, 788 14 Rapotín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka má jednu část:
Podpora aplikace inovativního finančního řízení pomocí vzdělávání.
Účelem je poskytnout cílovým skupinám vzdělání v oblasti finančního řízení a provést podporu nastartovaných procesů změn v oblasti finančního řízení pomocí vzdělávání, což povede k fixaci změn z hlediska lidských zdrojů.
Vdělávací kurzy budou v kombinaci s workshopy. Náplň školení bude zohledňovat nejnovější trendy a metody v oblasti finančního řízení dle zpracování Strategie zavádění inovativního finančního řízení.
Zvlášť budou vzdělávací moduly určené pro úředníky a zvlášť pro zastupitele. Cílové skupiny tedy tvoří 15 zastupitelů a 10 úředníků.
Náplň kurzů pro úředníky:
a) Rozpočtový management po aplikaci projektových změn
b) Finanční řízení v obci a dopady na procesní postupy
Náplň kurzů pro zastupitele:
a) Rozpočtový management po aplikaci projektových změn
b) Kompetence zastupitelstva v novém modelu a dopady na procesní postupy
Kurzy budou probíhat v 1-denních vzdělávacích cyklech po 8 hodinách po dobu 3 měsíců (od 1.4.2014 do 30.6.2014). Jednotlivé cykly zahrnují výklad teorie, propojení s praxí a aplikaci na obec Rapotín ve vazbě na Strategii a Akční plán. Cílová skupina úředníků bude vyučována v jedné skupině po 10 osobách, cílová skupina zastupitelů obce Rapotín bude proškolena ve dvou skupinách po 7 až 8 osobách. Celkem bude proškoleno 6 vzdělávacích bloků.
Každý zástupce z cílové skupiny se zúčastní 2 vzdělávacích kurzů. Po absolvování každého kurzu obdrží každý účastník vzdělávání akreditovaný certifikát. Každý účastník vzdělávání může získat 2 akreditované certifikáty. Cílem je dosáhnout alespoň 40 úspěšných absolventů kurzů s certifikátem.
Následně budou realizovány workshopy společné, aby došlo k průniku témat a pochopení situací a pohledů jednotlivých aktérů. Workshop proběhne v počtu 2 kusů za účasti obou cílových skupin.
Účast na školení a workshopech bude probíhat podle časového a personálního harmonogramu. Harmonogram vzdělávání bude sestaven na míru, aby maximálně odpovídal potřebám cílových skupin a chodu obce. Vzdělávací aktivity budou realizovány ve školící místnosti v KKC v Rapotíně.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 82600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: termín plnění: zhotovitel je povinen provést dílo do 30.6.2014
Místo dodání / převzetí plnění: budova Obecního úřadu Obce Rapotín, Družstevní 125, 788 14 Rapotín
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena - 55 % 2. Znalost problematiky, praktické zkušenosti a prokazatelné výsledky v oblasti daného vzdělávacího tématu, důraz na praktičnost a přenos na účastníky kurzů - 20 % 3. Metodika a podrobný obsah jednotlivých kurzů – 15 % 4. Metody vyhodnocení vzdělávacích aktivit (ověřování kvality výuky, hodnotící zprávy, zpětná vazba) – 10 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. . Seznam lektorů - školitelů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Uchazeč musí ve své nabídce doložit ke každé výše specifikované osobě: • získanou kvalifikaci ve vztahu ke školenému tematickému celku, • počet kalendářních roků, po které již provádí školení k příslušnému tematickému celku – minimální požadovaná doba je 1 rok, • informace o minimálně 2 subjektech, u kterých vedl školení k předmětnému tematickému celku. Uchazeč splní tento požadavek doložením této povinnosti profesními životopisy školitelů. . Uchazeč v nabídce dále doloží seznam významných dokončených zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce v posledních 5 letech, který bude obsahovat alespoň 2 zakázky na realizaci služeb – organizace a poskytování vzdělávacích aktivit (kurzů) ve výši min. 50.000,- Kč vč. DPH a požadovaná osvědčení. Uchazeč splní tento požadavek doložením referenčních listů obsahujících tyto údaje: - název objednatele včetně kontaktní osoby a telefonického kontaktu pro ověření referencí, - předmět zakázky - dobu realizace - finanční objem zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- cestne-prohlaseni-o-splneni-pozadavku-zadavatele_1_2.doc (2. 5. 2016 12:42)
- obchodni-podminky_1_2.doc (2. 5. 2016 12:42)
- vr-ka5.pdf (2. 5. 2016 12:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: DYNATECH s.r.o.
IČ: 25501003
DIČ:CZ25501003
Sídlo: Mlýnská 13,602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr. Miloslav Kvapil
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: M.C.TRITON spol. s r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6
Datum ukončení: 1. 4. 2014