Výběrové řízení na vzdělávání zaměstnanců společnosti ALFA COMPUTER a.s. v oblasti měkkých dovedností 2
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7549
Název zakázky: Výběrové řízení na vzdělávání zaměstnanců společnosti ALFA COMPUTER a.s. v oblasti měkkých dovedností 2
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 12. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: ALFA COMPUTER a.s.
Sídlo zadavatele: 28. října 2020/231, Ostrava 709 00
- Jméno: Pavel Mojžíšek 604 200 903 reditel@alfa.cz
IČ zadavatele: 25851748
DIČ zadavatele: CZ25851748
- Jméno: Martin Frič
- Telefon: 608883889
- E-mail: fric@alfa.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2012 12:00
Místo pro podání nabídek: 28. října 2020/231, Ostrava 709 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
viz zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 316908,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2012 – červen 2012
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava, popř. dle dohody
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čestina
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.2 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
Další podmínky: Viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- esf-odpovedi.docx (29. 4. 2016 04:34)
- uprava-v-pozadavcich-na-prokazani-kvalifikace-dodavatele.doc (29. 4. 2016 04:34)
- vyzva-zadavaci-dokumentace_1_2_3.pdf (29. 4. 2016 04:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa 470 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek, Ing. Iva Sehnalová, Ing. Dušan Jílek, Mgr. Jan Janatka
2. TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Nad Porubkou 838, Ostrava 721 00
IČ 258517448
3. BOOK s.r.o.
Vlhká 25, Brno 602 00
IČ 27739112
4. AZ-DIALOG s.r.o.
Pražákova 39, Brno 619 00
IČ 26280094
5. top vision s.r.o.
U Půjčovny 2, Praha 1 110 00
IČ 26468727
6. CMC Graduate School of Business o.p.s
Nám. 5. Května 2, Čelákovice 250 88
IČ 25692101
7. KONFUCIUS s.r.o.
Průběžná 6178/2, Ostrava 708 00
IČ 2777943
8. PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
Kudlov 500, Zlín 760 01
IČ 25568027
Datum ukončení: 20. 2. 2025