Zpět

Výběrové řízení na vzdělávání zaměstnanců společnosti ALFA COMPUTER a.s. v oblasti měkkých dovedností 2

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 7549

Název zakázky: Výběrové řízení na vzdělávání zaměstnanců společnosti ALFA COMPUTER a.s. v oblasti měkkých dovedností 2

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 12. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: ALFA COMPUTER a.s.

Sídlo zadavatele: 28. října 2020/231, Ostrava 709 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Mojžíšek 604 200 903 reditel@alfa.cz

IČ zadavatele: 25851748

DIČ zadavatele: CZ25851748

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Frič
  • Telefon: 608883889
  • E-mail: fric@alfa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2012 12:00

Místo pro podání nabídek:
28. října 2020/231, Ostrava 709 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

viz zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 316908,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2012 – červen 2012

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava, popř. dle dohody

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čestina

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.2 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa 470 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Radomil Bábek, Ing. Iva Sehnalová, Ing. Dušan Jílek, Mgr. Jan Janatka

2.    TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Nad Porubkou 838, Ostrava 721 00
IČ 258517448


3.    BOOK s.r.o.
Vlhká 25, Brno 602 00
IČ 27739112


4.    AZ-DIALOG s.r.o.
Pražákova 39, Brno 619 00
IČ 26280094


5.    top vision s.r.o.
U Půjčovny 2, Praha 1 110 00
IČ 26468727


6.    CMC Graduate School of Business o.p.s
Nám. 5. Května 2, Čelákovice 250 88
IČ 25692101


7.    KONFUCIUS s.r.o.
Průběžná 6178/2, Ostrava 708 00
IČ 2777943


8.    PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
Kudlov 500, Zlín 760 01
IČ 25568027

Datum ukončení: 20. 2. 2025


 
Uveřejněno: 9. 12. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016