Výzva č. 4/2015 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Autolakýrník - finální povrchová úprava 23-019-H".
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10531
Název zakázky: Výzva č. 4/2015 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Autolakýrník - finální povrchová úprava 23-019-H".
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 4. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: KrP v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ing. Jiří Šabata - ředitel, 950141300, jiri.sabata@ol.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ.72496991
- Jméno: Dr.Marta Kršková, Mgr.Jana Čuhlová, Mgr.Jana Litvíková
- Telefon: 950141428,950141322,950141622
- E-mail: marta.krskova@ol.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: Osobně na podatelnu na adrese zadavatele nebo poštou na adresu zadavatele Úřad práce ČR, krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zabezpečení a realizace rekvalifikace na pracovní činnost "Autolakýrník - finální povrchová úprava 23-019-H" dle hodnotícího standardu dané profesní kvalifikace. Rozsah rekvalifikace minimálně 80 hodin (jedná se o rozsah výuky, který musí dodavatel zakázky navýšit o hodiny zkoušky), praktická výuýka proběhne z části u zaměstnavatele. Profesní kvalifikace Autolakýrník - finální povrchová úprava je integrovaná do úplné profesní kvalifikace Autolakýrník 23-61-H/01.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: zahájení 1. běhu 2., popř. 3, čtvrtletí 2015, termín zahájení posledního běhu nejpozději do 30.9. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Olomoucký kraj. Část praktické výuky bude probíhat v prostorách potenciálního zaměstnavatele v Šumperku.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- sken-vyzva-16-_1.pdf (3. 5. 2016 12:57)
- dohoda-o_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18.docx (3. 5. 2016 12:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Byla podána jedna nabídka a dodavatel nedodržel podmínku danou v zadávací dokumentaci týkající se nejnižšího počtu účastníků kurzu. VZ byla zrušena a bude opětovně vypsána.
Datum ukončení: 30. 4. 2015