VZ40 - „Sociální rehabilitace – terénní – osoby s duševním onemocněním - Rychnovsko“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10281
Název zakázky: VZ40 - „Sociální rehabilitace – terénní – osoby s duševním onemocněním - Rychnovsko“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/05.00087 Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III příjemce: Královéhradecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Bc. Lubomír Franc, hejtman Královéhradeckého kraje telefon: 495 817 222 e-mail: franc@kr-kralovehradecky.cz
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Zdeněk Tomáš
- Telefon: +420 734 393 898
- E-mail: zakazky@advokatijelinek.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 12. 2014 08:45
Místo pro podání nabídek: Podatelna zadavatele na adrese Královéhradecký kraj, Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové, k rukám Mgr. Roberta Černého
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky bude závazek veřejné služby spočívající v poskytování služby sociální prevence sociální rehabilitace pro osoby s duševním onemocněním terénní a ambulantní formou v Rychnově nad Kněžnou pro region Rychnovsko s požadovanou minimální kapacitou 30 klientů pro ambulantní formu a 30 klientů pro formu terénní.
Závazek dodavatele provozovat službu sociální rehabilitace představuje komplexní zajištění služeb k dosažení samostatnosti, nezávislosti a soběstačnosti osob cílové skupiny zaměřené na rozvoj sociálních kompetencí, sociálních vazeb, dovedností při využívání běžně dostupných služeb, kompetencí nezbytných při hledání zaměstnání a hospodaření s finančními prostředky, dovedností při sebeobslužných činnostech a v péči o domácnost. Hlavní cíle služby směřují k podpoře integrace osob cílové skupiny do společnosti, k udržení a rozvoji spolupráce s dalšími subjekty za tímto účelem (služby zaměstnanosti, místní samosprávy, sociální služby zaměřené na podporu a rozvoj pracovních dovedností, sociální služby zaměřené na podporu bydlení), dále k udržení a posílení spolupráce se službami sociální péče (zejm. domovů pro osoby se zdravotním postižením, domovů se zvláštním režimem) a zdravotnických zařízení s cílem předání vhodných uživatelů sociální rehabilitace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1665734,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.1.2015 - 30.9.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Rychnovsko
Pravidla pro hodnocení nabídek: V rámci jednacího řízení bez uveřejnění (JŘBU) vyzývá zadavatel s poukazem na důvody použití JŘBU uvedené v příslušné Zadávací dokumentaci pouze jediného zájemce, proto ve smyslu § 79 odst. 6 ZVZ nebude hodnocení nabídky prováděno. Zadavatel tudíž neuvádí údaje o hodnotících kritériích podle § 78 ZVZ, neboť veřejná zakázka je zadávána pouze jedinému zájemci (uchazeči).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: V rámci tohoto zadávacího řízení postupuje zadavatel v souladu s ustanovením § 51 odst. 3 ZVZ, a z tohoto důvodu není požadováno prokázání splnění kvalifikace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ (D9) ve verzi 1.10
Další podmínky: Uchazeč předloží v nabídce návrh příslušné Smlouvy o poskytování sociálních služeb v souladu se závazným návrhem uvedeným v Příloze č. 5 Zadávací dokumentace, a to podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče s uvedením nabídkové ceny. Tato veřejná zakázka je zadávána v jednacím řízení bez uveřejnění dle ustanovení § 23 odst. 4 písm. a) zákona, neboť z důvodů vyplývajících ze zvláštního právního předpisu, tj. zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění (dále jen „ZSS“), může být zakázka plněna pouze určitým dodavatelem. Bližší odůvodnění použití JŘBU je uvedeno v příslušné Zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.1-kryci-list_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50_51_52_53.docx (3. 5. 2016 10:47)
- priloha-c.2-cestne-prohlaseni-seznam-statutarnich-organu_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49.docx (3. 5. 2016 10:47)
- priloha-c.3-cestne-prohlaseni-seznam-akcionaru_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49.docx (3. 5. 2016 10:47)
- priloha-c.4-cestne-prohlaseni-neuzavreni-zakazanych-dohod_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50.docx (3. 5. 2016 10:47)
- priloha-c.5-navrh-smlouvy-o-poskytovani-soc.-sluzeb-vz40-khk.docx (3. 5. 2016 10:47)
- priloha-c.6-udaje-o-subdodavatelich_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46.docx (3. 5. 2016 10:47)
- priloha-c.7-predbezna-kalkulace-zakazky_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46.xlsx (3. 5. 2016 10:47)
- vz-40-smlouva-c.-es03081-ev.c.zakazky-495967.pdf (3. 5. 2016 10:47)
- vz40-khk-vyzva-k-jednani-socialni-rehabilitace-rychnovsko-.pdf (3. 5. 2016 10:47)
- vz40-khk-zd-a-vyzva-k-podani-nabidky-socialni-rehabilitace-rychnovsko-.pdf (3. 5. 2016 10:47)
- vz40-pisemna-zprava-zadavatele-vz-ev.c.495967.pdf (3. 5. 2016 10:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Péče o duševní zdraví - region Pardubice
IČ: 64242218
DIČ: ---
Sídlo: Bělehradská 389, 530 09 Pardubice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Petr Hejzlar, ředitel
Datum ukončení: 30. 12. 2014