Vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10390
Název zakázky: Vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 1. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: WOCO STV, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jasenice 2088, PSČ 755 01
- Jméno: Ing. Jiří Halmazňa, 577 572 201, jhalmazna@cz.wocogroup.com
IČ zadavatele: 47975261
DIČ zadavatele: CZ47975261
- Jméno: Ing. Tomáš Mlýnek
- Telefon: 577 572 241
- E-mail: tomlynek@cz.wocogroup.com
Lhůta pro podání nabídek: 26. 1. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele: Jasenice 2088, 755 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka je rozdělena do 2 okruhů, přičemž uchazeči se mohou účastnit každé části samostatně nebo více částí veřejné zakázky současně za předpokladu splnění kvalifikace, stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat všechny požadavky té části zakázky, ke které je podávána a musí být podána ve zvláštní samostatné obálce. Není tedy přípustné, podat nabídky za účelem účasti v zadávacím řízení ve více částech zakázky jednou společnou nabídkou. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Předmět zakázky je podle zaměření jednotlivých vzdělávacích kursů rozdělen na:
Část 1: „Akreditovaný kurz Vedoucí provozu – mistr/mistrová“ – Akreditovaný kurz MŠMT ČR, 2 × 15 dnů výuky (120 + 120 hodin), plus 2 × 0,5 dnů zkouška (4 + 4 hodiny), délka výukové hodiny: 45 min.
Celkový počet účastníků 33 rozdělený do dvou skupin.
Část 2: Rozvoj pracovníků kvality – vzdělávací program
Celkový počet účastníků 29, 2 skupiny po 8 dnech výuky, tj. celkem 64 + 64 hodin, plus 2 x 0,5 dne test, délka výukové hodiny: 45 min.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 936000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení kursů je 3/2015, předpokládaný termín ukončení kursů je 6/2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem realizace vzdělávacích aktivit je sídlo společnosti - Jasenice 2088, PSČ 755 01
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny za každou dílčí část samostatně. Hodnotící kritéria: 1) Nabídková cena bez DPH – váha 80 % Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: - Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2) Flexibilita školení – váha 20 % Bude hodnocena flexibilita dodavatele z pohledu termínů konání kursů – přizpůsobení se potřebám a provozním podmínkám zadavatele, efektivita komunikace v průběhu kurzu. z toho: a. Nabídka možného školení o víkendech ................. 5% (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) b. Možnost realizace školení v blocích po 4 hodinách ................. 5% (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) c. Dodržení termínu realizace školení 2.3.2015 – 26.6.2015 ................. 5% (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) d. Nabídka možnosti změnit naplánované termíny školicích dnů .................. 5% (ano = plný počet bodů, ne = 0 bodů) Dílčí podkritéria budou hodnoceny binárně, kdy za splnění hodnotícího kritéria získává uchazeč plný počet bodů (100) a v případě nesplnění nezíská žádný (0) bod. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel musí v nabídce doložit stanoveným způsobem tyto kvalifikační požadavky: A) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele B) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele C) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán D) Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání E) Čestné prohlášení – reference (že uchazeč v minulých 2 letech realizoval min. 4 školení v oblasti automotive, obdobného předmětu plnění jako má předmětná zakázka, ve struktuře obsahu i časového rozsahu školení min. 70 či 80% (viz příloha 4) stejné jako předmět zakázky, a že tato školení byla provedena řádně a odborně) – viz příloha 4 tohoto dokumentu. F) Oprávnění školit konkrétní kurz – doložení odbornosti: • u akreditovaných kurzů je daným dokladem akreditace • u neakreditovaných kurzů je třeba doložit odbornost vzdělavatele pro školení dané vzdělávací aktivit (např. vysokoškolský diplom, praxe v daném oboru apod.) + čestné prohlášení o odborné způsobilosti lektora Uchazeč je pro splnění kvalifikačních kritérií povinen předložit všechny výše uvedené doklady v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude pevně spojena do jednoho celku včetně všech souvisejících příloh tak aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka bude zaslána poštou, přední stranu obálky označí uchazeč heslem: Výběrové řízení vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o. – Neotevírat.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky a to na dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb. o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ,revize č. 10, z 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek-b_1.doc (3. 5. 2016 11:52)
- odpovedi-na-dotaz-potencialniho-dodavatele-ohledne-podminek-zadavane-zakazky.doc (3. 5. 2016 11:52)
- zadavaci-dokumentace-a.docx (3. 5. 2016 11:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o. – dílčí plnění „Akreditovaný kurz Vedoucího provozu – mistr/mistrová“ – Akreditovaný kurz MŠMT ČR:
- Vítězný dodavatel
Název: HM PARTNERS s.r.o.
IČ: 25869507
DIČ: CZ25869507
Sídlo: 28. října 2663/150, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. ZDENĚK MICHÁLEK - 2. uchazeč
Název: Neuron consulting, s.r.o
IČ: 27781518
DIČ: CZ27781518
Sídlo: Jilemnického 1883/1, 748 01 Hlučín - 3. uchazeč
Název: PROakce, s.r.o.
IČ: 02075377
DIČ: CZ02075377
Sídlo: Lány 961, 763 61 Napajedla - 4. uchazeč
Název: MEK – IN, s.r.o.
IČ: 26797747
DIČ: CZ26797747
Sídlo:Korunní 595/76, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory
- 5. uchazeč
Název: V – Studio, s.r.o.
IČ: 25187856
DIČ: CZ25187856
Sídlo:Žižkova 1321/1, 370 01 České Budějovice
- 6. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo:Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o. – dílčí plnění „Rozvoj pracovníků kvality – vzdělávací program“
- Vítězný dodavatel
Název: HM PARTNERS s.r.o.
IČ: 25869507
DIČ: CZ25869507
Sídlo: 28. října 2663/150, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. ZDENĚK MICHÁLEK - 2. uchazeč
Název: QSI, s.r.o.
IČ: 29218659
DIČ: CZ29218659
Sídlo: Charvatská 1397/6, Královo Pole, 612 00 Brno - 3. uchazeč
Název: DTO CZ, s.r.o.
IČ: 47666439
DIČ: CZ47666439
Sídlo: Mariánské nám. 480/5, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory - 4. uchazeč
Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo:K Dolíkám 809/8b, Svobodné Dvory, 503 11 Hradec Králové
Datum ukončení: 26. 1. 2015