Vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10243
Název zakázky: Vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: WOCO STV s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jasenice 2088, 755 01 Vsetín
- Jméno: Ing. Jiří Halmazňa, 577 572 201, jhalmazna@cz.wocogroup.com
IČ zadavatele: 47975261
DIČ zadavatele: CZ47975261
- Jméno: Ing. Tomáš Mlýnek
- Telefon: 577 572 241
- E-mail: tomlynek@cz.wocogroup.com
Lhůta pro podání nabídek: 4. 12. 2014 07:42
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele: Jasenice 2088, 755 01 Vsetín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka je rozdělena do 2 okruhů, přičemž uchazeči se mohou účastnit každé části samostatně nebo více částí veřejné zakázky současně za předpokladu splnění kvalifikace, stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat všechny požadavky té části zakázky, ke které je podávána a musí být podána ve zvláštní samostatné obálce. Není tedy přípustné, podat nabídky za účelem účasti v zadávacím řízení ve více částech zakázky jednou společnou nabídkou. Předmět zakázky je podle zaměření jednotlivých vzdělávacích kursů rozdělen na:
Část 1: Vedoucí provozu – mistr/mistrová
Část 2: Rozvoj pracovníků kvality
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 936000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení kursů je 01/2015, předpokládaný termín ukončení kursů je 7/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem realizace vzdělávacích aktivit je sídlo společnosti - Jasenice 2088, PSČ 755 01
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny za každou dílčí část samostatně. Hodnotící kritéria: 1) Nabídková cena bez DPH – váha 40 % Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: - Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2) Kvalita vzdělávacích služeb – váha 40 % Bude hodnocen rozsah, kvalita a struktura informací, které budou účastníkům školení poskytnuty, včetně metodik výuky, efektivity výukových metod, ověřování kvality výuky a aplikovatelnosti poznatků do praxe. - Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 3. Flexibilita dodavatele – váha 20% Bude hodnocena flexibilita dodavatele z pohledu termínů konání kursů – přizpůsobení se potřebám a provozním podmínkám zadavatele, efektivita komunikace v průběhu kurzu. - Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Pro všechny části zakázky platí: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Uchazeč je pro splnění kvalifikačních kritérií povinen předložit všechny výše uvedené doklady v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude pevně spojena do jednoho celku včetně všech souvisejících příloh tak aby bylo zamezeno nežádoucí manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka bude zaslána poštou, přední stranu obálky označí uchazeč heslem: Výběrové řízení vzdělávací aktivity pro společnost WOCO STV, s.r.o. – Neotevírat.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ, revize č. 10, z 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- specifikace-zakazky.doc (3. 5. 2016 10:14)
- vyzva-k-podani-nabidek-1-.doc (3. 5. 2016 10:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V souladu s Metodickou příručkou pro zadávání zakázek OP LZZ, verze 1.10 s platností od 1. 4. 2014 se ruší výběrové řízení č. 10243 z toho důvodu, že byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě nebo zadávací dokumentaci.
Datum ukončení: 25. 11. 2014