Vzdělávací aktivity v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10632
Název zakázky: Vzdělávací aktivity v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 7. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: AutoCont CZ a.s.
Sídlo zadavatele: Hornopolní 3322/34, Ostrava, 702 00
- Jméno: Jaroslav Biolek, tel.: 596 254 389, e-mail: jaroslav.biolek@autocont.cz
IČ zadavatele: 47676795
DIČ zadavatele: CZ 47676795
- Jméno: Olga Přikrylová
- Telefon: 723320815
- E-mail: olga.prikrylova@autocont.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 7. 2015 12:00
Místo pro podání nabídek: AutoCont CZ a.s., Sochorova 23, Brno, 616 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka malého rozsahu na služby v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců, který je spolufinancován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále též „OPLZZ“), reg. č. projektu: CZ.1.04/1.1.00/C3.00001.
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit (služeb) pro zadavatele v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“.
Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 965000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: srpen 2015, termín dokončení: 30. září 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění zajistí uchazeč. Cenová nabídka musí zahrnovat náklady na zajištění prostor pro školení. Předpokládaným místem uskutečnění kurzů jsou lokality: - Praha - Brno - Ostrava V případě uzavřeného kurzu je po dohodě s uchazečem o termínech možné místo uskutečnění kurzu přímo v některé z lokalit zadavatele: - Praha - Brno - Ostrava - Jihlava
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena (50 %) 2. Benefity ke školení (50 %) Bližší informace k hodnotícím kritériím jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady: - Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, - Čestné prohlášení, že uchazeč nenaplnil v posledních třech letech skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu apod. - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podepsané osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Splnění základních kvalifikačních předpokladů lze doložit čestným prohlášením o zařazení uchazeče v seznamu kvalifikovaných dodavatelů (ne starším než 90 kalendářních dnů), podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Další profesní a technické kvalifikační předpoklady jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka uchazeče musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Elektronické podání nabídky se nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude uchazeč zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 se na zadávací řízení neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., O veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- accz-povez-zadavaci-dokumentace-2015-07-13.pdf (3. 5. 2016 13:39)
- navrh-smlouvy-s-dodavatelem_1.doc (3. 5. 2016 13:39)
- priloha-smlouvy-harmonogram-vzdelavaci-aktivity_1.xlsx (3. 5. 2016 13:39)
- vyzva-k-podani-nabidek_77.pdf (3. 5. 2016 13:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Na základě stanoviska GŘ ÚP ČR ze dne 7. 8. 2015 nebyla splněna podmínka v bodě 2.6.1 písm. c) Metodického postupu k zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Datum ukončení: 7. 8. 2015