Zpět

Vzdělávací aktivity v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10632

Název zakázky: Vzdělávací aktivity v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 7. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AutoCont CZ a.s.

Sídlo zadavatele: Hornopolní 3322/34, Ostrava, 702 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaroslav Biolek, tel.: 596 254 389, e-mail: jaroslav.biolek@autocont.cz

IČ zadavatele: 47676795

DIČ zadavatele: CZ 47676795

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Olga Přikrylová
  • Telefon: 723320815
  • E-mail: olga.prikrylova@autocont.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 7. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
AutoCont CZ a.s., Sochorova 23, Brno, 616 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázka malého rozsahu na služby v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců, který je spolufinancován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále též „OPLZZ“), reg. č. projektu: CZ.1.04/1.1.00/C3.00001.

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit (služeb) pro zadavatele v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“.

Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 965000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: srpen 2015, termín dokončení: 30. září 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění zajistí uchazeč. Cenová nabídka musí zahrnovat náklady na zajištění prostor pro školení. Předpokládaným místem uskutečnění kurzů jsou lokality: - Praha - Brno - Ostrava V případě uzavřeného kurzu je po dohodě s uchazečem o termínech možné místo uskutečnění kurzu přímo v některé z lokalit zadavatele: - Praha - Brno - Ostrava - Jihlava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena (50 %) 2. Benefity ke školení (50 %) Bližší informace k hodnotícím kritériím jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady: - Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, - Čestné prohlášení, že uchazeč nenaplnil v posledních třech letech skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu apod. - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podepsané osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Splnění základních kvalifikačních předpokladů lze doložit čestným prohlášením o zařazení uchazeče v seznamu kvalifikovaných dodavatelů (ne starším než 90 kalendářních dnů), podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Další profesní a technické kvalifikační předpoklady jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka uchazeče musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude uchazeč zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 se na zadávací řízení neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., O veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Na základě stanoviska GŘ ÚP ČR ze dne 7. 8. 2015 nebyla splněna podmínka v bodě 2.6.1 písm. c) Metodického postupu k zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Datum ukončení: 7. 8. 2015


 
Uveřejněno: 13. 7. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016