Vzdělávací program „Řízení transformace pobytových sociálních služeb“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10292
Název zakázky: Vzdělávací program „Řízení transformace pobytových sociálních služeb“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 11. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. Petr Nečina petr.necina@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
- Telefon: 221 922 130
- E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 12. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci 3 běhů vzdělávacího programu s názvem „Řízenítransformace pobytových sociálních služeb“ akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí (dále také „MPSV“) pro odbornou veřejnost.
Cílem této veřejné zakázky je vyškolit odborníky v transformaci sociálních služeb, kteří budou připraveni sehrát vůdčí úlohu v deinstitucionalizaci sociálních služeb v jednotlivých krajích.
Odborníci (absolventi vzdělávacího programu) budou nositeli aktivit transformace a vzdělávací program je nezbytný proto, aby získali potřebné odborné znalosti a byly kompetentní k zapojení do deinstitucionalizace sociálních služeb.
Vzdělávací program je určen pro odborníky z jednotlivých krajů, krajských úřadů, sociálních služeb vč. komunitních, zástupců nestátních neziskových organizací (dále také „NNO“), MPSV, případně další odborníky jako jsou pracovníci obcí, zdravotničtí pracovníci apod. V projektu s názvem „Transformace sociálních služeb“ je, vzhledem k zahrnutí dalších zařízení sociálních služeb do procesu transformace, nutné zajistit školení pro odborníky v těchto zařízeních.
Přesná specifikace předmětu plnění veřejné zakázky, resp. zadavatelem požadovaného vzdělávacího programu je uvedena v Příloze č. 1 Výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu - Specifikace vzdělávacího programu..
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy Požadované ukončení celého plnění: 31. 7. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Jednotlivé běhy vzdělávacího programu budou probíhat na 3 místech – v Jihomoravském kraji, v Ústeckém kraji a v hl. m. Praze. Konkrétní místa zadavatel sdělí uchazeči, s nímž bude uzavřena smlouva, nejpozději 14 kalendářních dní před realizací konkrétního běhu vzdělávacího programu.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Kvalita plnění
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Technické kvalifikační předpoklady (blíže viz Výzva k podání nabídky): a) doložení seznamu alespoň 2 významných služeb obdobného charakteru b)doložení dokumentů prokazujících odborné zajištění veřejné zakázky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona podle zásad § 6 zákona, v souladu s Pokynem D9 – Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ verze 1.10 a postupem stanoveným v Příkazu ministra č. 32/2013 ve znění Dodatku č. 4.
Soubory ke stažení:
- smlouva_8.pdf (3. 5. 2016 10:58)
- zadavaci-podminky_1.zip (3. 5. 2016 10:58)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: 3P Consulting, s.r.o.
IČ: 28198395
DIČ: CZ28198395
Sídlo: Praha 10, Vršovice, Donská 275/9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Šimon Budský
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 20. 1. 2015