Zpět

Vzdělávání pro společnost Faurecia Exhaust Systems s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9713

Název zakázky: Vzdělávání pro společnost Faurecia Exhaust Systems s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Faurecia Exhaust Systems s.r.o.

Sídlo zadavatele: Horka 34, 294 01 Bakov nad Jizerou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Marek Čížek a Alžběta Klimovičová kontakt: tel.: 326 799 539, e-mail: marketa.kudrnacova@faurecia.com

IČ zadavatele: 25639587

DIČ zadavatele: CZ25639587

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Markéta Kudrnáčová
  • Telefon: 326 799 539
  • E-mail: marketa.kudrnacova@faurecia.com

Lhůta pro podání nabídek: 7. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Horka 34, 294 01 Bakov nad Jizerou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit pro zadavatele, a to včetně závěrečného přezkoušení.

Zakázka je rozdělena do třech dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do více částí současně.

 

Dílčí část 1:

Technicko-obchodní němčina:

12 zaměstnanců rozdělených do 5 studijních skupin

celkem 280 hodin (56 hodin x 5 skupin)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Harmonogram školicího dne – 2 hodiny týdně
(90 min.)/skupina

 

Poslední hodina výuka bude věnována závěrečnému přezkoušení.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem dílčí části 1 bude Osvědčení o absolvování školení.

 

Dílčí část 2:

Obsluha motorových manipulačních vozíků:

31 zaměstnanců

Na 1 zaměstnance připadá 20 hodin výuky (11 hodin teorie + 8 hodin praxe + 1 hodina zkouška). Zadavatel doporučuje, aby teoretická výuka proběhla pro všechny zaměstnance současně, případně po skupinách. Praktická výuka a závěrečné přezkoušení je určeno pro každého zaměstnance zvlášť.

1 hodina teorie = 45 min

1 hodina praxe = 60 min

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem dílčí části 2 bude vydání průkazu řidiče VZV.

 

Dílčí část 3:

Svařování metodou MAG 135:

45 zaměstnanců

Na 1 zaměstnance připadá 80 hodin výuky (15 hodin teorie + 49 hodin praxe + 16 hodin zkouška). Zadavatel požaduje, aby výuka proběhla pro každého zaměstnance zvlášť.

1 hodina teorie = 45 min

1 hodina praxe = 60 min

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem dílčí části 3 bude průkaz odborné kvalifikace svářeče a certifikát svářeče.     

 

Cílovou skupinu dílčí části 1 tvoří vybraní zaměstnanci zadavatele, kteří jsou nuceni komunikovat se zahraničními partnery a zákazníky v německém jazyce na odborná témata.

 

Cílovou skupinu dílčí části 2 tvoří zaměstnanci - lisaři, jejichž uplatnění u zadavatele klesá, a proto se je zadavatel rozhodl zapojit do rekvalifikačního kurzu pro obsluhu s motorovým manipulačním vozíkem, jelikož kvůli změně výrobní technologie je oddělení logistiky značně přetížené.

 

Cílovou skupinu dílčí části 3 tvoří svářeči, které je nutné rekvalifikovat v obloukovém svařování tavící se elektrodou v aktivním plynu (MAG).

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

 Kurzy dílčí části 1 a 2 budou probíhat v prostorách zadavatele.

  Kurzy dílčí části 3 budou probíhat v prostorách uchazeče.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 755000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben – prosinec 2014 (platí pro všechny dílčí části)

Místo dodání / převzetí plnění:
Dílčí část 1: Horka 34, 294 01 Bakov nad Jizerou Dílčí část 2: Horka 34, 294 01 Bakov nad Jizerou Dílčí část 3: V kterémkoli místě ve Středočeském či Libereckém kraji.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. V případě, že uchazeč bude podávat nabídku do více dílčích částí zakázky, uvede nabídkovou cenu odděleně pro každou dílčí část. Stejně tak budou předloženy dokumenty k hodnocení v hodnotících kritérií „Metodika organizace kurzů“ pro každou dílčí část odděleně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Pouze pro dílčí část 1 prokáže lektorský tým splnění: • certifikátu odpovídající min. úrovni C1 ve znalosti německého jazyka • vysokoškolského diplomu • doložení CV, ze kterého bude vyplývat min. 5 let praxe v oblasti jazykového vzdělávání Uchazeč dále předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby Pouze pro dílčí část 2 prokáže lektorský tým splnění: • certifikátu dokládající odbornou způsobilost pro provádění zkoušek obsluhy motorového manipulačního vozíku Pouze pro dílčí část 3: • certifikát, jímž se uděluje souhlas se zřízením a vedením svářečské školy • registrační list svářečské školy Lektorský tým prokáže splnění: • certifikace mezinárodního svářečského inženýra (IWE) či svářečského technologa (IWT) • certifikátu prokazující způsobilost instruktora svařování Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 10 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Dílčí část 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: The Philadelphia Academy, s.r.o.
    IČ: 27126056
    DIČ: CZ27126056
    Sídlo: Třída TGM 916/3, 293 01 Mladá Boleslav
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dana Zbíralová, PhD.
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TECHNOPARK CZ, s.r.o.
    IČ: 49433776
    DIČ: CZ49433776
    Sídlo: Hudcova 78b, 612 00 Brno

Dílčí část 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Václav Dvořák
    IČ: 63847949
    Sídlo: Bezručova 2897, 276 01 Mělník
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Václav Dvořák
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Transtechnik CS spol. s r.o.
    IČ: 45275718
    DIČ: CZ45275718
    Sídlo: Průběžná 80b, 100 00 Praha 10

 

Dílčí část 3

  • Vítězný dodavatel
    Název: Svářečská škola EVIG, s.r.o.
    IČ: 27279464
    DIČ: CZ27279464
    Sídlo: Ruprechtická 750/85, 460 01 Liberec
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Eva Volejníková
    Poznámka k dodavateli:

 

 

Datum ukončení: 13. 5. 2014


 
Uveřejněno: 25. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016